Eczema i corticoides

Plors, malalties i consultes.
Avatar de l’usuari
llunalluneta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 463
Membre des de: dv. set. 27, 2013 11:18 am

Eczema i corticoides

EntradaAutor: llunalluneta » dj. nov. 20, 2014 1:35 pm

Hola,
Al meu nen de 4 mesos li ha sortit un eczema molt vermell a les galtes. El pediatre ens va receptar una pomada amb corticoides però no li va funcionar i ara ens n'ha donat una altra de més forta. Em fa molta por posar-li sobretot després de llegir el prospecte però ho té molt inflamat i no sé quines alternatives tinc. M'han parlat de la crema de calèndula. Algú té experiència amb eczemes i altres solucions no tan agressives?
Gràcies
Imatge
Avatar de l’usuari
la_rodri
:: gosset
:: gosset
Entrades: 441
Membre des de: ds. des. 10, 2011 9:06 am

Re: Eczema i corticoides

EntradaAutor: la_rodri » dj. nov. 20, 2014 2:57 pm

La crema de calendula no li fara cap mal, tot el contrari. Jo de tu provaria uns dies i si veus que no li va bé, potser si que caldria la pomada amb cortisona.... La calendula el antinflamatoria i calmant, no hi perds res per provar.
Avatar de l’usuari
ginko biloba
:: rateta
:: rateta
Entrades: 192
Membre des de: ds. oct. 17, 2009 9:47 pm

Re: Eczema i corticoides

EntradaAutor: ginko biloba » dj. nov. 20, 2014 3:11 pm

El meu fill va tenir ezcemes greus durant el primer any, a les galtes. El meu pediatra estava totalment en contra amb tractar-los amb cortisona, perquè si bé, poden alleujar el simptomes, el cert és que no curen la causa (que ves tu a saber el que és). Solució: molta crema hidratant, a totes hores, i molta, molta però molta paciència, ja que pot anar per llarg (vaja, que no té perquè arreglarse amb una setmana o dues...). A més, no era gens partidari de aplicar cortisona en llocs massa aprop d'orificis d'entrada, com pots ser boca, orelles o ulls! I jo hi estic totalment d'acord. De manera que vaig cargar-me de paciencia, i aplicar el seu pla, llarg i penòs.

El que vaig fer jo, és repartir per tota la casa, pots de crema, i posar-ne tant sovint com pogués. Cremes que utilitzava? De tot. Cremes de bebes que m'havien regalat: Mustela, sebamed.... Cremes per pells atòpiques: Leti4, etc... Crema de calendula Weleda.

També olis: principalment Rosa Mosqueta, Calendula i Ametlla

Personalment, la que ens va anar més és una crema de la marca Repavar, que portava un percentatge elevat de Rosa Mosqueta, que és cicatritzant.

També, tingues en compte que els climes freds i secs, com els que entrarem ara, empitjoren l'estat de les pells. Per tant, és important que durant la nit, mantinguis humitat a l'habitació del nen: ja sigui amb un humificador, com amb un pot d'aigua sobre el radiador, etc...

Espero que et pugui ajudar. L'únic que et puc dir és que tot i que un cop vam aconseguir eliminar l'ezcema, no s'ha reproduit més.

ànims
Avatar de l’usuari
kabbisa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

Re: Eczema i corticoides

EntradaAutor: kabbisa » dj. nov. 20, 2014 3:21 pm

hi ha eczemes i eczemes, per tant, la nostra experiència no te per què anar-te be ni tan sols ser adequada al teu cas.

AL nostre li va sortir tot de granets petits i vermells a les cames. Les tenia plenes de puntets vermells.

El pediàtre ens va receptar (no-recordo-què), però va insistir en que ABANS, li fessim aigua de farigola i li posessim a les cames (sense fregar).

Va anar taaan be... que ni vam anar a comprar lo altre.
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::