Vitamina D, cal el reforç?

Plors, malalties i consultes.
fidela
:: puça
:: puça
Entrades: 24
Membre des de: ds. juny 09, 2012 9:36 am

Re: Vitamina D, cal el reforç?

EntradaAutor: fidela » dg. maig 03, 2015 3:34 am

Hola noies. A nosaltres ens han recomanat 6 gotes al dia tambe.

Ara una pregunta que potser sembla tonta: com li administreu? Amb cullereta? Costa controlar la dosi, no, amb el gotero?
inger_0
:: papallona
:: papallona
Entrades: 138
Membre des de: dg. set. 30, 2012 11:23 am

Re: Vitamina D, cal el reforç?

EntradaAutor: inger_0 » dg. maig 03, 2015 8:53 pm

Hola,
Jo quan era petit, li tirava les gotes al menjar, en la cullerada que li donava. I sí que el dosificador aquell és bastant dolent i quedava tot el flascó oliós... Però hi ha una posició millor que altra, ves-lo girant i veuràs que per un costat va millor.
Avatar de l’usuari
Halia
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: dg. des. 29, 2013 11:18 am

Re: Vitamina D, cal el reforç?

EntradaAutor: Halia » dl. jul. 06, 2015 11:09 am

Una pregunta, i si són nadons de biberó... necessiten prendre la vitamina D també???

Gràcies!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
petitajo
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 336
Membre des de: dj. set. 05, 2013 5:00 pm

Re: Vitamina D, cal el reforç?

EntradaAutor: petitajo » dl. jul. 06, 2015 2:39 pm

A la meva no n'hi he donat mai, a la SS social m'ho van comentar pero el pediatre de la mutua q es on anem sempre em va dir q no feia falta. La meva nena es del juny i cada dia ha sortit una estona al carrer excepte els dies de forta pluja. No ha tingut mai cap problema.
Imatge

Imatge
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Vitamina D, cal el reforç?

EntradaAutor: jaruma » dc. jul. 08, 2015 3:08 pm

A mi me la van donar, des del naixement fins els 6 mesos. És nen de pit, i a més va tenir icterícia, i ens van dir que per solucionar-ho era molt important que les prengués. No em va quedar clar per què.
Avatar de l’usuari
euterpe
:: granota
:: granota
Entrades: 242
Membre des de: dv. ago. 10, 2012 3:02 pm

Re: Vitamina D, cal el reforç?

EntradaAutor: euterpe » dt. feb. 16, 2016 10:22 am

La nostra filla és de l'octubre, fem lactància materna exclusiva i també li donem la vitamina D (Vitamina D3 de Kern Pharma, concretament). El pediatra ens va dir que creu que és important donar-la perquè la llet materna no en té massa (es pren com a complement).

A les classes prepart ens van explicar que antigament es deia d’obrir les cortines per a que la llum de fora toqués el nadó, però amb els vidres d’avui en dia això no funciona. El que va bé és sortir al carrer i que li toqui la llum solar, però a l'hivern, segons el lloc on visquis, no sempre és fàcil (boira, fred, vent...).

Al principi no sabíem com donar-li la vitamina, però de seguida vam trobar la solució. Vam comprar una cullera de silicona d'aquelles de mànec llarg. Hi posem les 6 gotetes i no li fa cap mania. És més; de seguida va aprendre a agafar les gotetes amb els llavis i amb 3 mesos i mig ja agafava ella la cullera.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Rubinat
:: tigre
:: tigre
Entrades: 772
Membre des de: dc. jul. 23, 2014 9:44 pm

Re: Vitamina D, cal el reforç?

EntradaAutor: Rubinat » dc. maig 04, 2016 11:00 am

Hola!
Nosaltres fa poquet q li donem. Nomes dues gotes. Es diu deltius. El q passa es q creiem q pot ser la causa de la diarrea q ahir li va apareixer... tinc una amiga q va haver de deixar de donar-li perquè li feia mal de panxa. A alguna mes li ha passat?
Imatge

Imatge

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::