bebe amb refluxe????

Plors, malalties i consultes.
kitty07_ninu08
:: rateta
:: rateta
Entrades: 164
Membre des de: dc. maig 22, 2013 10:16 am

bebe amb refluxe????

EntradaAutor: kitty07_ninu08 » dt. gen. 12, 2016 10:03 am

bones, alguna amb el seu bebe amb refluxe????
be, el nostre petit de 2.5 mesos i desde el mes de vida, que quan pren els bibis plora, esitra molt les cames i es tira cap enrrere....jo pensaba q eren colics....vaig probar el colikind, blevist digest i res, ell prenia l'almiron, li vam canviar a la almirón digest( va estar dos semanes perfecte) i van tornar els plors....me va comentar de probar sense lactosa ja q semblava alergia....i res portavem tres dies amb aquesta llet i va començar a vomitar, el vam portar a urgencies...li fan eco x descartar lo de la valvula de piloro, (tot correcte) i ns recepten llet hidrolitzada aixo el dia 5/1 el nen plora igual...i amb alguna vomitera incluida...
ahir vam tornar anar a la pediatra q aixo no pot continuar aixi q cada cop q menji plori....li vam enseyar videos ...
ens va receptar el omeprazol i deriva al gastro....
jo llegint x internet te tota la pinta de refluxe pero la peditara en cap moment m'ho anomenat...nomes diu q la llet no li senta b q aixo es alergia a la aplv.
alguna amb el mateix problema????

gràciesssssssssssssssssssssssss
Imatge
Imatge

16/02/15 Per sorpresa et veiem, 6+2 fas 4mm i el cor et batega!
20/02/15 tot va perfecte!fas 7.42mm
03/03/15 tot va be, ja fas 16mm
18/05/15 Morfologica superada!! el biel ja pesa 260gr.
23/10/15 Neix la cosa més bonica del món, t'estimem Biel
jorimon
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dv. març 08, 2013 11:56 am

Re: bebe amb refluxe????

EntradaAutor: jorimon » dt. gen. 12, 2016 4:24 pm

Bona tarda
els nostres petits el gran ja te 3 anys i la petita ara 3 mesos, tmb els hi passava lo mateix, amb la llet hidrolitzada molt millor, pero el canvi no és d'un dia per l'altre, ha de passar una setmaneta del canvi, quan fa que l'hi heu canviat?
kitty07_ninu08
:: rateta
:: rateta
Entrades: 164
Membre des de: dc. maig 22, 2013 10:16 am

Re: bebe amb refluxe????

EntradaAutor: kitty07_ninu08 » dt. gen. 12, 2016 7:38 pm

Del día 5 , ara es comença acabar el bibi de 120 ...
Imatge
Imatge

16/02/15 Per sorpresa et veiem, 6+2 fas 4mm i el cor et batega!
20/02/15 tot va perfecte!fas 7.42mm
03/03/15 tot va be, ja fas 16mm
18/05/15 Morfologica superada!! el biel ja pesa 260gr.
23/10/15 Neix la cosa més bonica del món, t'estimem Biel
jorimon
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dv. març 08, 2013 11:56 am

Re: bebe amb refluxe????

EntradaAutor: jorimon » dc. gen. 13, 2016 9:51 am

Bon dia
jo esperaria uns dies mes, pero tingues en compte que el refluxe seguirà, la nostre te ara 3 mesos i ja fa dos mesos que menja llet hidrolitzada i segueix amb refluxe, i tenint l'experiencia amb el gran fins al cap d'uns mesos no li marxarà. El digestoleg ens va dir que axequissim la cuna per la part del cap perque dormis mes incorporada posant un parell de llibres a les potes. La llet que pren és Nutramigen?
kitty07_ninu08
:: rateta
:: rateta
Entrades: 164
Membre des de: dc. maig 22, 2013 10:16 am

Re: bebe amb refluxe????

EntradaAutor: kitty07_ninu08 » dc. gen. 13, 2016 5:44 pm

Si es Aquesta llet ! Ahir vam començar amb el omeprazol i va estar força be pero ara ja portem dos tomes que plora quan menja ....( x sort no vomita ) el teu tambe plora ???
Imatge
Imatge

16/02/15 Per sorpresa et veiem, 6+2 fas 4mm i el cor et batega!
20/02/15 tot va perfecte!fas 7.42mm
03/03/15 tot va be, ja fas 16mm
18/05/15 Morfologica superada!! el biel ja pesa 260gr.
23/10/15 Neix la cosa més bonica del món, t'estimem Biel
jorimon
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dv. març 08, 2013 11:56 am

Re: bebe amb refluxe????

EntradaAutor: jorimon » dl. gen. 18, 2016 1:26 pm

molt bones, sento el retras, espro que ja ús vagi millor, amb el primer si que plorava pero varem canviar el bibe per Dr Brawn per el tema còlics i molt millor, a la segona ja desde el primer dia amb aquests bibes i no plora gens ;)
kitty07_ninu08
:: rateta
:: rateta
Entrades: 164
Membre des de: dc. maig 22, 2013 10:16 am

Re: bebe amb refluxe????

EntradaAutor: kitty07_ninu08 » dl. gen. 18, 2016 2:21 pm

Anem millor . Pero Tots els dies ja una toma q plora ....Nose pas....a veure el gastro q ens díu . Merci
Imatge
Imatge

16/02/15 Per sorpresa et veiem, 6+2 fas 4mm i el cor et batega!
20/02/15 tot va perfecte!fas 7.42mm
03/03/15 tot va be, ja fas 16mm
18/05/15 Morfologica superada!! el biel ja pesa 260gr.
23/10/15 Neix la cosa més bonica del món, t'estimem Biel
jorimon
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dv. març 08, 2013 11:56 am

Re: bebe amb refluxe????

EntradaAutor: jorimon » dj. gen. 28, 2016 11:17 am

Bon dia
ara feia dies que no em conectava... que tal aneu? a millorat?
Mia2016
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dl. feb. 01, 2016 8:53 pm

Re: bebe amb refluxe????

EntradaAutor: Mia2016 » dl. feb. 01, 2016 9:09 pm

He llegit aquest fil i no he dubtat en registrar-me. Soc mami d'un bebè amb refluxe i vull donar ànims i paciència a les noves.
La meva nena va ser prematura i durant el mes d'incubadora cap problema, pit o bibe perfecte. Va ser tornar a casa i iniciar el calvari. Plors a cada toma i casi sense menjar res. Jo vaig patir depressió de no saber q tenia la meva nena i de si la culpa era l'haveu nascut massa aviat.
Després de passar 10 dies ingressada i amb una via d'antibiòtic x sospita de q fos infecció d'orina, x fi ens van diagnosticar refluxe. Vam iniciar tractament amb llet hidrolitzada, espessant al biberó i protector gàstric i la nostra vida va canviar. Qui ho hagi passat, sap del q parlo.
Ara te 6 mesos i menja els triturats q dona gust. Seguim amb algun plor als bibes, però tot i q no està curada i seguim en tractament, podem fer vida normal.
Va ser molt dur i no va deixar q disfrutes deler bebè fins fa ben poc. Així q moooolts ànims!!
jorimon
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dv. març 08, 2013 11:56 am

Re: bebe amb refluxe????

EntradaAutor: jorimon » dt. feb. 02, 2016 2:15 pm

T'entenc perfectament, nosaltres ho em passat amb els 2 nens, be de fet amb el segon ho estem passant ara, però ja sabem de que va...
però ara tenim el problema que la SS no ens dona hr per fer-li les proves fins d’aquí tres mesos, i ens em de costejar nosaltres la llet nutramigen lgg1, cosa que amb el primer no vàrem tenir problema, estic mirant en foros de gent que li sobra i les dona a veure si en trobo algun de recent i les puc aprofitar, el que trobo trist i a mi em faria vergonya es que hi han mares/pares que les venen, a mes a gran cuantitats fins a 17 pots i segur que comprats no son..., quan de mentres hi ha gent com nosaltres que s'ha d'espera fins que la nena tingui 7 mesos per fer-li les proves i li receptin.
Amb el primer bebe em van sobrar 3 pots de Lgg2 i els vaig portar a la creu roja, no s'em va passar pel cap intentar vendreles
ElleB
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dc. maig 04, 2016 9:47 am

Re: bebe amb refluxe????

EntradaAutor: ElleB » dc. maig 04, 2016 10:05 am

Bones!
He llegit els vostres comentaris i m'he decidit a escriure en busca de consol, ja q nosaltres estem passant pel mateix... Tinc un bebe de 4 mesos. Fins els dos primers mesos va menjar i guanyar molt pes (fem lactància materna exclussiva), però aquests dos darrers mesos el nen ha deixat de voler menjar durant el dia i ha deixat de guanyar pes com abans. Quan té gana fa l'intent d'agafar-se al pit, però s'hi baralla, està inquiet i plora moltíssim quan empassa i a partor d'aquí ja no pot menjar més i així igual durant tot el dia. Plora molt i tampoc pot dormir perquè no es troba bé. Per sort, per la nit dorm poc però menja bé.
Ell no vomita i segons el pediatre té reflux ocult i/o APLV. A mi m'han fet deixar la PLV i porto 15 dies amb dieta d'exclusió molt estricte i encara no he notat cap millora. El dilluns anem al gastro a veure què...
Entenc perfectament a les q ho esteu passant, pq els dies són un calvari. Jo només aconsegueixo q mengi quan està adormit i així vaig passant els dies com puc.
A les que ho heu passat, quant ha durat? El nen ha pogut menjar bé?
Jo segueixo amb lactància materna exclusivament.
Gràcies!!
Mia2016
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dl. feb. 01, 2016 8:53 pm

Re: bebe amb refluxe????

EntradaAutor: Mia2016 » dc. maig 04, 2016 10:36 am

ElleB, molts ànims i molta paciència!!
A nosaltres tb ens van descartar la Alergia. Vam haver de deixar la lactancia materna xq la llet es "massa liquida" i iniciar artificial amb espessant. Hem notat un canvi increïble quan hem començat la dieta de papilles i pures, als 4mesos. Això si, el bibe no veure'l.
La meva filla ara te 9mesos i seguim amb tractament, es mala menjadora pero en comparació amb el q vam passar els 4primers mesos, es una gloria.
A veure que et diu el digestiu. A nosaltres ens porta la Dra Pich de la Teknon i estem encantats, li va diagnosticar a la primera.
Sort!!
ElleB
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dc. maig 04, 2016 9:47 am

Re: bebe amb refluxe????

EntradaAutor: ElleB » dc. maig 04, 2016 2:06 pm

Moltes gràcies Mia!
A mi el que m'extranya és q els dos primers mesos estava bé i que a les nits menja sense dolor aparent.
En canvi, durant els dies no pot menjar ni una vegada a no ser que ho faci quan s'està adormint i tenint en compte que pràcticament no dorm...
La vostra filla a les nits també ho feia? Menjava bé?
Que bé q ja estigui millor! La veritat és q costa de veure el final...
Gràcies pels teus ànims!
Mia2016
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dl. feb. 01, 2016 8:53 pm

Re: bebe amb refluxe????

EntradaAutor: Mia2016 » dc. maig 04, 2016 4:22 pm

En el nostre cas va començar a queixar-se quan tenia 1mes i mig (el primer mes el va passar a la incubadora i nomes dormia i menjava). Primer a les tomes del vespre, després durant el dia i despres dia i nit. Així q ja veus q va ser progressiu.
El q ens diu el digestiu es q tot i fer tractament, aquests nens no son gens regulars, mengen quan estan bé i quan no ho rebutgen, així es molt difícil mantenir una rutina. Tan aviat feia un bibe de 30 com despres un de 120, irregular total! I això si q ho seguim vivint ara...
Sobretot no el forcis i no et preocupis si menja poc... Jo per estar mes tranquila apuntava tot el q menjava durant els dia (de vegades 6 tomes, altres 10) i veia q aprox cada dia menjava similar quantitat (això es difícil amb el pit)
A veure que et diagnostiquen finalment... Ja ens informaràs.
NúriaBF
Entrades: 1
Membre des de: dl. maig 09, 2016 4:03 pm

Re: bebe amb refluxe????

EntradaAutor: NúriaBF » dl. maig 09, 2016 4:08 pm

Hola! Podeu especificar contactes de pediatres-digestolegs que siguin bons/es professionals? Per la zona de Barcelona i rodalies. Gràcies
ElleB
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dc. maig 04, 2016 9:47 am

Re: bebe amb refluxe????

EntradaAutor: ElleB » dt. maig 10, 2016 8:39 am

Nosaltres vam anar al Dr. Tormo Carnice d'urgències el divendres. Té web que pots consultar.
Ens va anar bé li va diagnosticar de seguida reflux gastroesofagic. Ara fa 4 dies q li donem medicació Nexium i ahir ens va semblar notar millora, el nen no estava tan inquiet i no feia tanta baba... A veure avui com va!
Mia2016
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dl. feb. 01, 2016 8:53 pm

Re: bebe amb refluxe????

EntradaAutor: Mia2016 » dt. maig 10, 2016 11:01 am

Nosaltres ens porta la Dra. Margarida Pich q visita a la Teknon. Tb fem tractament amb Nexium i espessant al bibe (mentre no podia menjar cereals) i ara cereals a tots els bibes x espessar, mai llet sola. De fet ara te 9 mesos i gairebé no vol ni aigua xq es massa liquida!
ElleB
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dc. maig 04, 2016 9:47 am

Re: bebe amb refluxe????

EntradaAutor: ElleB » dj. juny 16, 2016 9:09 am

Hola Mia, disculpa q et torni a preguntar, però és q m'agradaria saber com evoluciona la teva nena i quan es passa aicò del refluxe, pq és molt dur...
El nostre nen fa 1mes i mig q etàs amb tractament nexium(1/2 sobre x dia) i fa 1 mes q hem començat papilla verdura al migdia. Semblava q se la menjava força bé, però de cop deixa de fer-ho i menja només 30gr. També he provat al matí cereals amb llet materna i tampoc se'ls menja gaire bé (uns 30gr també).
El nostre gastro ens recomana, aa part del sòlid, seguir amb llet materna, però només li puc donar quan està adormit, sinó no pot menjar. És desesperant. El meu nen ara té 5 mesos i pesa 5,5kg.
La teva nena segueix amb tractament? Pot menjar normal? També et costa tant que mengi? Quan passa això del refluxe i poden menjar normal?
El meu nen es troba millor, ja no plora tant, però mai demana de menjar, no té gana per l'àcid i estic esgotada... Moltes gràcies per endavant!!!!
Mia2016
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dl. feb. 01, 2016 8:53 pm

Re: bebe amb refluxe????

EntradaAutor: Mia2016 » dj. juny 16, 2016 8:49 pm

Hola, doncs la meva nena la setmana vinent farà 11 mesos i et puc dir q fins fa 1 mes no hi havia dia q menges tranquila i s'ho acabes. Un dia deixava el dinar, un altre el berenar, xo mai feia els 4 àpats. Aquest últim mes ha fet un canvi de xip i ha començat a menjar superbe, xo el seu estomac no va estar d'acord i va tenir una setmana de vòmits cada dia, fins i tot mentre dormia. Per sort es va acabar.
Seguim amb Nexium, ara dies alterns, i de moment va per llarg. Hem tingut problema en introduir la lactosa (iogurts) i sembla q no la difereix bé, i pe q ens diu el digestoleg, va molt lligat amb el refluxe, tot es degut a immaduresa.
Entenc perfectament el q estàs passant, a mi m'ha costat molt acceptar q la meva nena no segueix cap norma, q pot passar 10 i 12 hores sense menjar reees i no hi pots fer res.
Et preguntaré el q em deien a mi: veus feliç al teu nen? Doncs no et preocupis!! Es dificil, pero t'acabaras relaxant i tot anirà passant
Nosaltres vam deixar la lactancia materna x fet llet hidrolitzada + espessant, em va saber molt greu, xo va funcionar. Es cert q mai tenen gana... Pobrets....això segueix igual.
El pes es important q augmenti i prou, la meva ara fa 8500 pero en 5 mesos tampoc arribava als 6.
No et puc dir res mes q ànims!!!! No passarà xo milloraran moltiiiiissim
ElleB
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dc. maig 04, 2016 9:47 am

Re: bebe amb refluxe????

EntradaAutor: ElleB » dv. juny 17, 2016 8:15 am

Gràcies Mia! Així doncs paciència... Ja ens queda menys.
A nosaltres el gastro ens diu q això se'ls hi passa a l'any aprox. A tu ja et queda molt poc.
Aquesta és la meva esperança. Que un dia se li passi i pugui menjar normal, encara q poquet.
A tu t'han dit q no es passa? No maduren?
Per cert, la teva nena pot dormir bé estirada?

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::