Ungles que es trenquen en capes

Plors, malalties i consultes.
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Ungles que es trenquen en capes

EntradaAutor: jaruma » dt. feb. 02, 2016 12:26 pm

Hola,

Al meu nen de 19 mesos les ungles dels dits grossos se li trenquen a capes. Fins ara no li he donat importància perquè sempre he sentit que els nens petits les tenen més fràgils i es trenquen si estan llargues, però ja no sé... Als vostres els passa? Si és que no, sabeu a què pot ser degut?

Gràcies?
Avatar de l’usuari
dmn11
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dc. set. 30, 2015 9:01 am

Re: Ungles que es trenquen en capes

EntradaAutor: dmn11 » dj. feb. 11, 2016 11:54 am

Hola guapa!

A la meva nena li va passar quan tenia 3 anys, i desprès de portar-la al seu pediatra de la ss i dir-me que era perquè es donava cops i se li partien, en la revisió anual al pediatra privat em va dir que tenia fongs, el que es conegut como pies de nadador, casualment ella fa piscina i segurament els debia enganxar allà. Ens va donar com una espècie de crema i solucionat.

Això si, ara sempre a la piscina amb aquells mitjonets de silicona per evitar que els torni a agafar.
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Ungles que es trenquen en capes

EntradaAutor: jaruma » dv. feb. 12, 2016 9:29 pm

Gràcies per respondre, damn11 :)

Aquests dies m'he fixat, i totes les ungles les té fortes i aparentment sanes, menys les dels dits grossos de la mà. Si fos dèficit de vitamines o fongs o algo així, serien totes, no?

Llavors he pensat que potser se les mossega, perquè les té com gastades, com si se les rasqués amb les dents, i té un padrastro (no sé com es diu en català) força gran. I a sobre, a un dit índex té sempre les dents marcades. El que no sé és quan ho fa, si sempre està amb algú i ningú ho ha vist!
Avatar de l’usuari
Maria V.
:: conillet
:: conillet
Entrades: 363
Membre des de: dl. des. 05, 2011 12:22 pm

Re: Ungles que es trenquen en capes

EntradaAutor: Maria V. » ds. feb. 13, 2016 5:05 pm

jaruma ha escrit:Gràcies per respondre, damn11 :)

Aquests dies m'he fixat, i totes les ungles les té fortes i aparentment sanes, menys les dels dits grossos de la mà. Si fos dèficit de vitamines o fongs o algo així, serien totes, !

Conec una persona adulta amb aquest símptoma o molt semblant, també només en dos dits, un de cada peu. La dermatòloga va dir que eren fongs i li va prescriure un tractament, un líquid d'aplicació local..
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Ungles que es trenquen en capes

EntradaAutor: jaruma » dc. feb. 17, 2016 1:32 pm

De moment estic força segura que s'ho fa ell amb les dents, però ho tindré en compte, i seguiré observant-ho, per si un cas. Gràcies!

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::