Cures i productes per a bebe amb pell atòpica

Plors, malalties i consultes.
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Cures i productes per a bebe amb pell atòpica

EntradaAutor: Jomateixa82 » dg. feb. 07, 2016 6:46 pm

Bona tarda!!

La meva nena sembla que té pell atòpica. Ho té en molt poc grau de moment, per això dic que ho sembla... Li surten 'plaques' vermelles, sense butllofes, a cames i braços especialment que no li fan gratera (potser li molesta perquè a vegades està irritable i no en se el motiu, però no es grata). Al cap d'unes hores els envermelliments li han marxat i li queda la pell molt resseca. El pediatre em va donar una lociò especifica per pells atòpiques per provar però em van dir que moltes vegades se n'han de provar un munt abans no trobes la que et va bé. Vosaltres quin gel, cremes, etc feu servir? Les especifiques les feu servir sempre a tot arreu o només a les zones afectades?

I altres coses a tenir en compte? Per exemple roba de només cotó no? Detergent faig servir norit diario, perquè m'agrada molt la olor amb percarbonat del mercadona per blanquejar i higienitzar, creieu que li pot afectar? Ho rento sense suavitzant i de moment a mà...

Penseu que he de canviar alguna cosa més?

Gràcies!
Avatar de l’usuari
eli75
:: poltre
:: poltre
Entrades: 685
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 7:16 pm

Re: Cures i productes per a bebe amb pell atòpica

EntradaAutor: eli75 » dg. feb. 07, 2016 7:50 pm

La meva nena també en tenia, amb un brots importants (sobretot amb el fred) i els plecs és el que més se li irritava.
Per a ella he usat i encara uso productes Iderma, sabó per al cos i crema emolient hidratant per al cos. La Xeramance també és molt bona
Són marques que van molt bé i la pots trobar a totes les farmàcies.
I per al culet, com que se li irritava sovint la millor per mi era la Crema per al culet de Welleda de Caléndula, com que és molt untuosa li anava de primera.
Pel que fa a rentar la roba, jo la separava (ara ja no, és més gran i té menys brots, per sort) i usava un sabó tipus Norit pero sense afegir-hi res més.
Tranquila, que a mesura que es fan grans la pell atópica millora i arriba un punt que només has de vigilar més quan fa fred. :ok:
Sindria14
:: granota
:: granota
Entrades: 203
Membre des de: dg. març 30, 2014 3:08 pm

Re: Cures i productes per a bebe amb pell atòpica

EntradaAutor: Sindria14 » dg. feb. 07, 2016 8:12 pm

El meu fill està en la mateixa situació que la teva. El que ens ha anat bé és una crema de bioderma bebé que és per prevenir els brots d'atopia. Ens ajuda a baixar les vermellors i quan li queda la pell seca, tipus granota li marxa molt bé.
G- 5/9/2014 :cnen:
L- 26/9/2016 :cnena:
Test + 2/6/2021
Sindria14
:: granota
:: granota
Entrades: 203
Membre des de: dg. març 30, 2014 3:08 pm

Re: Cures i productes per a bebe amb pell atòpica

EntradaAutor: Sindria14 » dg. feb. 07, 2016 9:26 pm

Acabo de mirar-ho i el nom exacte de la crema és Atoderm préventive de Bioderma. La descriuen com una crema per pells potencialment atópiques.
G- 5/9/2014 :cnen:
L- 26/9/2016 :cnena:
Test + 2/6/2021
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Cures i productes per a bebe amb pell atòpica

EntradaAutor: Jomateixa82 » dg. feb. 07, 2016 11:06 pm

Gràcies noies!!

Em miraré les marques de cremes que heu dit!

I respecte detergents i així, no cal precaució especial doncs?
Avatar de l’usuari
tona
:: pantera
:: pantera
Entrades: 868
Membre des de: dt. nov. 20, 2007 6:30 pm
Ubicació: a la muntanya

Re: Cures i productes per a bebe amb pell atòpica

EntradaAutor: tona » dl. feb. 08, 2016 9:19 am

Bon dia; els meus fills en tenen tots dos i com bé diuen per aki a l hivern més. A l estiu l aigua de mar fa miracles. Després de provar quarantamil cremes q valen una fortuna. Finalment i recomenada per varius pediatres utilitzem la nivea de tota la vida la del pot blau. I perfecte.
Avatar de l’usuari
fureta
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 58
Membre des de: dj. ago. 30, 2012 2:22 pm

Re: Cures i productes per a bebe amb pell atòpica

EntradaAutor: fureta » dl. feb. 08, 2016 1:24 pm

Hola noies, la meva filla també té pell atopica, amb un grau bastant alt (molta picor,ferides... ). El tema és que l'altra dia vaig anar a una farmacia que no vaig habitualment a comprar la crema i el farmaceutic hem va dir que amb les cremes poc feria, només calmar els brots, però no la curaria. Hem va comentar que la pell atopica es degut a que tenen mal regulat el sistema inmunologic, i que la "tècnica o medicaments" que estant veient que ho pot curar bastant és la microinmunoterapia. N'heu sentit a parlar? Que n'opineu?
Avatar de l’usuari
siormi
:: puça
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 7:55 am

Re: Cures i productes per a bebe amb pell atòpica

EntradaAutor: siormi » dt. feb. 09, 2016 6:31 am

Els meus dos nens tambe tenen pell atopica. El gran de 3 anys i mig i el petit de 8 mesos.
Pel gran que a finals d'estiu va tenir un brot molt important, la homeopata ens va treure tots els productes amb llet de vaca i despres vam anar al pediatre privat i ens va fer la mateixa recomenacio, fent-nos treure tambe la de cabra i ovella. El nen no li ha agradat mai la llet i ens feien compensar-ho amb iogurts i formatges. Hi hem conegut molt.
De cremes fem servir de la casa Aderma, (el balsam el que va millor, despres hi ha crema o llet de cos) i sabo Dermopan (tb. marca aderma). Per brots grossos cremes amb cortisona :( una mes suau i una mes forta.
El petit de 8 mesos ho te molt lleu, pero mes a les galtes. Molta hidratacio i paciencia.
Avatar de l’usuari
siormi
:: puça
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 7:55 am

Re: Cures i productes per a bebe amb pell atòpica

EntradaAutor: siormi » dt. feb. 09, 2016 7:24 am

Ah!! I per rentar, la roba del petit amb norit bebe i pel gran el sabo normal que fem servir nosaltres, ariel normalment, fins i tot moltes vegades poso la seva roba amb la nostra "bruta mes neta". Suavitzan no en fem servir mai. Amb nosaltres poso bicarbonat.
El pediatre tambe ens va comentar que seria bo posar un descalcificador per l'aigua.

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::