Piscina nadons amb pell atòpica

Plors, malalties i consultes.
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Piscina nadons amb pell atòpica

EntradaAutor: Jomateixa82 » dj. feb. 18, 2016 6:54 pm

Hola!!

Sabeu si està contrindicat fer piscina amb nadons amb pell atòpica? Suposo que el clor no ha de ser gaire bo en aquest sentit... A la meva
zona (Girona) crec que no hi ha piscines s'ozó, però diria que la piscina de Salt és aigua salada i aquesta potser li aniria bé i tot.

Gràcies!
Avatar de l’usuari
fureta
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 58
Membre des de: dj. ago. 30, 2012 2:22 pm

Re: Piscina nadons amb pell atòpica

EntradaAutor: fureta » dj. feb. 18, 2016 7:46 pm

Ostres, jo fa dies que també dono voltes a aquest tema, hem quedo per aquí a veure si algu ens ajuda.
Avatar de l’usuari
ner
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 575
Membre des de: dt. abr. 17, 2012 4:15 pm
Ubicació: Girona

Re: Piscina nadons amb pell atòpica

EntradaAutor: ner » dj. feb. 18, 2016 10:29 pm

Jomateixa82 ha escrit:Hola!!

Sabeu si està contrindicat fer piscina amb nadons amb pell atòpica? Suposo que el clor no ha de ser gaire bo en aquest sentit... A la meva
zona (Girona) crec que no hi ha piscines s'ozó, però diria que la piscina de Salt és aigua salada i aquesta potser li aniria bé i tot.

Gràcies!


Hola Jomateixa82,

A Girona la del GEIEG també és d'aigua salada però la piscina és gran i només agafen nadons a partir d'un any. Jo vaig estar buscant per a portar la meva petita i no en vaig trobar cap d'ozó. La de Salt no la conec però tampoc m'anava bé anar-hi. Cal dir que la meva filla no té pell atòpica així que en això no et puc orientar.
Al final ens vàrem decidir per la O2 Wellness perquè la piscina tot i ser de clor, és petita, la monitora la Quima amb formació i experiència, els horaris ens anaven bé i ens és fàcil d'accedir-hi. Vam començar-hi anar quan la <:-< tenia 5 mesos i n'estem encantats. Ara que té 16 mesos ja s'aguanta sola a l'aigua amb manguitos.
Imatge

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::