Extractor de mocs, ¿sí o no?

Plors, malalties i consultes.
Ari_RG
:: granota
:: granota
Entrades: 240
Membre des de: dc. feb. 10, 2016 11:01 am

Extractor de mocs, ¿sí o no?

EntradaAutor: Ari_RG » dc. feb. 24, 2016 11:36 am

Hola noies!

Estem preparant totes les cosetes que necessitem pel neixament de la nostra peque i volia saber la vostra opinió sobre els extractors de mocs que molta gent fa servir pels nadons. Sé que n'hi ha d'electrics, manuals i que es una mica controvertit...

Que en penseu? Val la pena tenir-ho?? Són dolents pels petits??

Moltes gràcies!!
gusiluz
:: conillet
:: conillet
Entrades: 375
Membre des de: dt. juny 25, 2013 11:39 am

Re: Extractor de mocs, ¿sí o no?

EntradaAutor: gusiluz » dc. feb. 24, 2016 2:00 pm

Ostres, no sabia que ni haguessin d'electrics.
Nosaltres n'hem fet servir un d'aquells que aspires des de l'altra banda del tub, quan l'hem vist molt tapada i sense abusar-ne.
Penso que no deu ser agradable, i hi ha qui opina que fa sortir mes mocs, no se que dirte. En cas que els costi respirar, ajuda a destapar una mica, pero com ja et dic, l'hem fet servir lo just per evitar-li molesties.
Boniqueta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dl. gen. 14, 2013 9:38 am

Re: Extractor de mocs, ¿sí o no?

EntradaAutor: Boniqueta » dc. feb. 24, 2016 2:09 pm

Nosaltres tenim el típic que et diu la gusiluz. Jo et diria que és indispensable. Almenys per nosaltres ho ha sigut. Ara ja se sap mocar i no el fem servir però quan era més petita l'aspirador i el suero fisiològic ens ho emportàvem a tot arreu. Ho passen molt malament quan son tant petits i tenen el nas tant tapat que no poden ni respirar. No és qüestió d'aspirar cada cinc minuts però si fer-ho quan estan molt apurats. Almenys a nosaltres ens ha anat molt bé!
Imatge
Sindria14
:: granota
:: granota
Entrades: 203
Membre des de: dg. març 30, 2014 3:08 pm

Re: Extractor de mocs, ¿sí o no?

EntradaAutor: Sindria14 » dc. feb. 24, 2016 2:28 pm

Nosaltres tenim l'elèctric i tot i que l'hem fet servir molt poquet, ha estat clau pq el nostre petit pogués respirar bé en certs moments.
Sobretot l'hem fet servir abans d'anar a dormir per poder dormir una mica millor.
G- 5/9/2014 :cnen:
L- 26/9/2016 :cnena:
Test + 2/6/2021
Avatar de l’usuari
melibea80
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 573
Membre des de: dv. oct. 19, 2012 9:11 am

Re: Extractor de mocs, ¿sí o no?

EntradaAutor: melibea80 » dc. feb. 24, 2016 4:29 pm

Nosaltres també un d'aquests que aspires amb la boca, però ara amb el segon he pensat si comprar un elèctric, valdria la pena?

No sé per quin motiu podria ser perjudicial fer servir un extractor, si no és que el fas servir malament o perquè sigui una mica molest. Però vaja, crec que una molèstia al petit de 30 segons si almenys el deixa respirar una mica millor després, compensa, no? De fet jo sóc al·lèrgica i tinc sovint el nas tapat i quan estic molt apurada he pensat si no me'n comprava jo un per a mi!! perquè de tant sonar-me se m'irrita la pell i això ho evitaria...jejejeje així que no sé, jo n'agafaria un per si de cas. Trobaràs models diversos a les farmàcies i també a mercadona a la secció de nadons (moltes coses de mercadona són de suavinex, la marca hippos, per cert, tot i que crec que l'aspirador nasal no ho és).
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Extractor de mocs, ¿sí o no?

EntradaAutor: neuetes » dc. feb. 24, 2016 6:17 pm

Per mi també ha sigut algo essencial quan estan tant i tant costipats, per treure els mocs i que respirin. Jo tb el tinc x aspiració.

Però no te'l compris encara! No es algo imprescindible pel naixement.
Avatar de l’usuari
Maria V.
:: conillet
:: conillet
Entrades: 363
Membre des de: dl. des. 05, 2011 12:22 pm

Re: Extractor de mocs, ¿sí o no?

EntradaAutor: Maria V. » dc. feb. 24, 2016 7:01 pm

Jo en tenia un i s'enfadaven tant quan provava de fer-lo servir que ho vaig deixar córrer. Potser jo no ho sabia fer amb prou suavitat. Els posava sèrum fisiològic amb un compta-gotes i això sí que anava bé.
La meva filla sovint es constipava i tenia el nas tapat, però no se li tapava de mocs sinó que se li inflamava l'interior del conducte nasal (no sé si es diu així) i aleshores no podia dormir. No vaig trobar cap solució bona. No plorava si la consolava tenint-la al braç, però amb la falta de dormir vaig acabar esgotada el primer any; sort que el nen, en canvi, tenia el conducte nasal ample i això no li va passar.
Avatar de l’usuari
Tutty29
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

Re: Extractor de mocs, ¿sí o no?

EntradaAutor: Tutty29 » dc. feb. 24, 2016 10:19 pm

Jo utilitzo un que venen al Clarel, va amh recanvis de la boquilla per on aspires els mocs
Avatar de l’usuari
illeta25
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dc. jul. 31, 2013 10:36 am

Re: Extractor de mocs, ¿sí o no?

EntradaAutor: illeta25 » dj. feb. 25, 2016 10:29 am

Hola !!

Dons no se si val la pena comprar l’elèctric ... Nosaltres tenim el manual el de tota la vida i es molt pràctic espires buides els mocs ho passes per sota l’aixeta ben net i ja esta, ho pots fer a qualsevol lloc de netejar-ho no necessites res especial i no ocupa casi espai n’hi pesa.
En canvi tinc una amiga que si s’ho va comprar perquè li feia angunia tenir que xuclar, al cap d’uns mesos quan la va tenir que començar a utilitzar va anar a buscar una d’aquestes manuals que venen a tot arreu perquè portar l’aspira mocs elèctric (El que te ella te forma de com una mini pistola) amb el seu super estoig que ocupava dins la bossa i apart que també pesava més era bastant incomodo de dur a tot a reu i clar després s’ha de netejar... En definitiva que el te guardat amb un calaix.
La meva opinió aniria per el pràctic i econòmic! No em gastaria el 40 € que li van clavar al a meva amiga en el seu moment... ;-)))
Imatge
Ari_RG
:: granota
:: granota
Entrades: 240
Membre des de: dc. feb. 10, 2016 11:01 am

Re: Extractor de mocs, ¿sí o no?

EntradaAutor: Ari_RG » ds. feb. 27, 2016 10:21 am

Hola a totes i moltes gràcies!!!

El tema és que he llegit que poden fer malbé els timpans si no és fan servir correctament i clar tenia el dubte de si val la pena o no, però com deia la neutes m'esperaré a que neixi i si té mocs ja ens ho rumiarem i aveure que diu el pediatre també!!

Els vostres consells son genials merciii!!!
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Extractor de mocs, ¿sí o no?

EntradaAutor: jaruma » ds. feb. 27, 2016 3:23 pm

Jo no me'l compraria encara. Al meu fill li'l vaig comprar un cop que es va refredar, i no em vaig atrevir a fer-lo servir, perquè es movia i plorava, i em feia por fer-li mal. I després no ha estat refredat gairebé mai, així que no m'ha fet falta aprendre a fer-lo servir.

El suero sí. Ja se sap mocar, però el suero el segueixo fent servir per facilitar la neteja.
Avatar de l’usuari
altranoia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dg. ago. 04, 2013 11:33 am

Re: Extractor de mocs, ¿sí o no?

EntradaAutor: altranoia » dg. feb. 28, 2016 9:14 pm

Bones!
Jo personalment no el compraria, casi tots els pediatres no me lhan recomenat, I la fisio respiratoria que anem em va dir que no tambe.
sempre mhan recomanat suero I sobretot fer la postura que toca. I sobretot aigua de mar.
des de que ho fem aixi, nomes ho hem de fer dos cops el dia I anem super be.
jo tmbe el vg comprar, el tipic que venen al mercadona I no el vg fer servir mai.
petons
Imatge
Imatge
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: Extractor de mocs, ¿sí o no?

EntradaAutor: shyla » dg. feb. 28, 2016 9:29 pm

A mi la pediatra tambe en va dir que no el FES servir, que podía ser contraproduent perqué pots moure mocs de lloc i facilitar una infeccio. Jo quan esta molt tapat agafo el suero i faig 5 mL a cada forat del nas amb xeringa. Aixo els neteja molt i pots fer-ho caries vegades al día .
Imatge Imatge

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::