Com posar el suero?

Plors, malalties i consultes.
Nenuf@r
Entrades: 4
Membre des de: dg. feb. 14, 2016 12:06 am

Com posar el suero?

EntradaAutor: Nenuf@r » dt. març 01, 2016 9:04 am

Hola, el meu bebe de 4 mesos s'ha refredat i té mocs al nas. El problema es que no sé com treure'ls. M'han dit que li netegi el nas amb suero, però no sé com s'ha de fer: només unes gotes? Tot un tubet? Mati i nit, o és massa? S'enfada moltissim! Hi ha alguna tecnica?
Merci!!!
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: Com posar el suero?

EntradaAutor: shyla » dt. març 01, 2016 9:08 am

El mes efectiu es xeringa. Jo li poso 5 ml a cada forat. Estirar de costat i tirar pel forat que queda a dalt, incorporar endavant i llavors l'altre igual
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Twix
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2194
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 11:51 am

Re: Com posar el suero?

EntradaAutor: Twix » dt. març 01, 2016 12:23 pm

Jo li poso amb xeringa, entre 1 i 2 ml a cada forat del nas. La fisio respiratòria em va dir que estirat no, incorporat o de peu, i mínim matí i nit. Si n'hi vols posar més vegades no hi ha problema!
Alesta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1034
Membre des de: dl. març 21, 2011 6:55 pm
Ubicació: Al peu del Montseny

Re: Com posar el suero?

EntradaAutor: Alesta » dc. març 02, 2016 8:58 pm

Jo li feia amb els monodosis, estirat de costat i pel forat que queda a dalt. El que no recomanen és aspirar-li amb aspirador de mocs perquè, entre altres coses, es veu que irrita força la mucosa del nas.
Avatar de l’usuari
Saris
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 502
Membre des de: dc. gen. 15, 2014 10:27 am

Re: Com posar el suero?

EntradaAutor: Saris » dc. març 16, 2016 9:29 am

A mi el fisio també em va dir que li posés sentat, i amb la xeringa en perpendicular al nas. No ho sembla,però tot i que cau suero fora, també n'hi entra a dins, i al final és millor ja que la pròpia gravetat fa l'efecte desitjat. O els mocs van cap a fora, o se'ls empassa.

La veritat és que quan li posava estirat li molestava molt, i des que li poso sentat la cosa va millor.
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
kittie
:: granota
:: granota
Entrades: 229
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 12:50 pm

Re: Com posar el suero?

EntradaAutor: kittie » dc. març 16, 2016 4:26 pm

El fisio respiratori em va dir que el mes recomanable es possar el suero amb xeringa. Ni monodosis, ni aigua de mar tipus rhinomer. Aquesta ultima diu q irrita la mucosa i acaba fent mes moc. La dosis, 2ml a cada fosa nassal. La posicio, ella sentada i amb la xeringa perpendicular al nas. Em va desaconsellar la posicio estirada de costat pq diu q aleshores envies el moc cap a l'oida. Tambe em va aconsellar q a continuació li poses el xumet un momentet perque era bo que empassés.

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::