Pediatra d'Adesles o Assitencia Sanitaria?

Plors, malalties i consultes.
Ari_RG
:: granota
:: granota
Entrades: 240
Membre des de: dc. feb. 10, 2016 11:01 am

Pediatra d'Adesles o Assitencia Sanitaria?

EntradaAutor: Ari_RG » dc. març 02, 2016 7:26 pm

Hola noies!!!

Estem buscant pediatra per l'Abril que neixerà d'aquí un mes i mig. Ens han recomanat la Isabel Vives a quirón, però volia saber si ens podrieu recomanar algun pediatra mes que entri per algunes d'aquestes dues mutues (encara no sabem si anira amb mi o amb el papa... XD)

També ens toca el CAP St Elies, sabeu d'algun pediatra d'allà? Ens parlat d'Agata Vazquez? Alguna experiencia??

Moltes gràcies noies!!
Ari_RG
:: granota
:: granota
Entrades: 240
Membre des de: dc. feb. 10, 2016 11:01 am

Re: Pediatra d'Adesles o Assitencia Sanitaria?

EntradaAutor: Ari_RG » dt. març 29, 2016 4:52 pm

Noies!! Imagino que es bastant dificl el tema pediatres...

Que en dieu de la Marta Balart de Corachan, alguna experiencia? Estem intentan buscar algo a prop de casa i aixo ens queda molt a prop...

Tmb l'hospital de barcelona, alguna experiencia??

Merci!
petipe
:: granota
:: granota
Entrades: 241
Membre des de: dj. set. 27, 2012 11:10 am

Re: Pediatra d'Adesles o Assitencia Sanitaria?

EntradaAutor: petipe » dc. març 30, 2016 11:45 am

És que el millor que pots fer és visitar els pediatres i decidir per tu mateixa. No es tracta de fer un tour amb la criatura, però nosaltres vam considerar prou important trobar un pediatra que ens convencés perquè després són molts anys i els metges tenen maneres molt i molt diferents de fer, i el que trieu us ha de convèncer.

Jo quan vaig en visita d'urgència a la Seguretat Social, segons el pediatra que em toca és que és un pal, perquè no m'agrada gens el tracte ni els diagnòstics que fan alguns, antibiòtic a la mínima, etc...

A urgències de l'Hospital de Barcelona sempre n'he sortit contenta. No dic que siguin millors metges, però sí he trobat una diferència en el tracte.
Ari_RG
:: granota
:: granota
Entrades: 240
Membre des de: dc. feb. 10, 2016 11:01 am

Re: Pediatra d'Adesles o Assitencia Sanitaria?

EntradaAutor: Ari_RG » dc. març 30, 2016 2:39 pm

Gràcies petipe!!

Era per tenir una idea perque no tenim ningú al voltant que vagi a un pediatra a BCN i per no estar donant tumbos. De l'hospi de barcelona ens han parlat prou bé, i de quiron també però ens queda una mica mes allunyat!

Probarem!
Avatar de l’usuari
Aquitania
:: conillet
:: conillet
Entrades: 392
Membre des de: dc. gen. 18, 2012 11:12 am

Re: Pediatra d'Adesles o Assitencia Sanitaria?

EntradaAutor: Aquitania » dj. març 31, 2016 1:34 pm

Nosaltres som assistencia, el nostre pedi es d'un centre pediatric a corsega/ sardenya. Pero si tenim urgencies, primer truquem al sud (pediatre a domicili) i si hem de sortir corrent anem a hospi de bcn. I tant el servei del sud com hospi, super be! Tracten als nens molt be, si t'ingressen les habitacions son molt amples (es cert q una petita reforma no vindria malament). Ens sentim super ben acollits sempre i mai he tingut mala paraula. I quan venen els del sud, tambe molt be!
Estem contents amb el pediatre, pero has d'escollor segons les teves opcions/mentalitat/que busques en un metge ;)
Imatge

Imatge
Ari_RG
:: granota
:: granota
Entrades: 240
Membre des de: dc. feb. 10, 2016 11:01 am

Re: Pediatra d'Adesles o Assitencia Sanitaria?

EntradaAutor: Ari_RG » dv. abr. 01, 2016 1:50 pm

I algun pediatre en cocnret del hospi de bcn...?

No tenim gaires exigencies pel tema metge, el que si que ens agradaria es que fos respectuos amb les nostres decisions i que fos amable i pacient amb la peque, tots sabem que no els hi agrada gaire el metge... (be a mi no m'agradava XD) i que sigui coherent (per exemple amb tema medicació i tal, que no doni antibiotics perque si ni coses així...)

No farem lactancia materna, i la vertitat es que som bastant poc donats a les noves corrents que hi ha ara (en temes de collit, alimentació, etc.) per tant tampoc necessitem que ens animi o respecti aquestes coses concretes, ara bé, en general que ens respecti a tots tres :)

Misión imposible? jejejejeje merciii!
Avatar de l’usuari
Aquitania
:: conillet
:: conillet
Entrades: 392
Membre des de: dc. gen. 18, 2012 11:12 am

Re: Pediatra d'Adesles o Assitencia Sanitaria?

EntradaAutor: Aquitania » dv. abr. 01, 2016 11:04 pm

A l'hospi de bcn crec q no hi consulta peopia de pediatre, o al menys jo no ho se.
Et puc recomenar arcc, el centre pediatric a on jo hi vaig. Hi ha gent de la meva llar que tambe hi porta els nens i estan contents tambe. Amb dos comoartim pediatre i despres dos mes en tenen un altre del mateix centre.
El meu sempre ha respectat les meves decisions i el ritme del nen, es un tio seriot potser una mica mes d'humor no vindria malament ;) pero respecta si vols amamantar, fer bibi, collit o no, fer papilles o fer solids,... No se, pots provar ;)
Imatge

Imatge

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::