Rotateq

Plors, malalties i consultes.
Oset
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dl. jul. 21, 2014 2:57 pm

Rotateq

EntradaAutor: Oset » dc. maig 18, 2016 10:41 am

Bon dia,

Com ja podeu veure el meu tema sempre tracta de vacunes!!!
Des de que ha sortit per la tele lo de l'enterovirus que estic ralladíssima i no paro de castigar-me, resulta que és un virus que ja exixitía i que no causaba problemes greus però ara ha mutat i pot causar símptomes neurològics, resulta que jo a la meva petita vaig decidir no posar-li la vacuna rotateq, no ho vaig fer pel tema econòmic (cosa que seria igualment respectable), ho vaig fer perquè li poso la bexsero, prevenar varivax i vaig pensar que eren massa vacunes al cos i com que el que em van dir era que lo màxim que li podia passar era una deshidratació i jo li vull donar pit mínim dos anys com al meu fill, doncs vaig pensar li estalvio una vacuna al cos, però ara penso i si el virus muta com aquest altre i té conseqüencies greus i jo ho podia haver previngut amb la vacuna? No paro de torturar-me. A més a més al meu fill gran sí que li vaig posar la rotateq perquè a ell tan petit no li vaig posar ni la bexero ni la varivax perquè la van traure i no em vaig plantejar el tema de que serien moltes vacunes al cos, i em sento encara més malament per haver-li posat a un sí i a l'altre no.

Valtros l'heu posat la rotateq?
Avatar de l’usuari
rk_mat82
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 58
Membre des de: dl. gen. 25, 2016 1:34 pm

Re: Rotateq

EntradaAutor: rk_mat82 » dc. maig 18, 2016 1:16 pm

Bon dia el meu nen si té la rotateq.
Però tinc una amiga q el seu fill té l'enterovirus i li han dit q no té res a veure amb rotateq. Així q no pateixis per no tenir la rotateq possada.
niona2013
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dt. nov. 19, 2013 9:17 am

Re: Rotateq

EntradaAutor: niona2013 » dc. maig 18, 2016 8:08 pm

El rotateq prottegei contra el rotavirus ue també és un virus però que no té res a Veure amb l'enterovirus que es el que ara hi ha hagut el brot, que a més normalment no dóna signes entèrics sinó respiratoris, . Podem protegir els nostres fills, però no esterilitzar-los. 40 nens en tot catalunya és una incidència molt baixa, no pateixis que ni has fet res malment ni molt menys, crec que ens alarmen massa per un cas.

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::