Diabetis nadons

Plors, malalties i consultes.
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Diabetis nadons

EntradaAutor: Jomateixa82 » dl. maig 23, 2016 12:32 pm

Hola!

Sé que és poc habitual perquè la diabetis es sol diagnosticar més endavant, però he llegit per internet que hi ha nens menors d'un any amb diabetis...

El cas és que dubto si la meva nena ho podria arribar a tenir perquè té una obsessió per l'aigua que no és normal... Sempre que li ofereixes beu, i li has de treure o beuria el bibero sencer sense parar... Beure molt és un simptoma de diabetis aixi que em fa patir/dubtar... En principi no té cap altre 'simptoma' però no sé què pensar...

A la meva familia no hi antecedents de diabetis que coneguem, però a la familia del meu home si. Una àvia tenia diabetis però no sap si era tipus I o II...

Suposo que davant el dubte ho hauria de comentar al pediatre però agrairia opinions, pot ser normal i que només sigui una fase aquest interès per l'aigua? És que si no li oferim tampoc en sol demanar. Encara pren pit i aigua nomes li donem enmig de l'àpat i puntualment quan plora i no sabem perquè i jo no sòc a casa x oferir pit.

Potser només beu més perquè comença a fer més calor... No sé què pensar...
Avatar de l’usuari
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Re: Diabetis nadons

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dl. maig 23, 2016 1:09 pm

Per aqui al forum hi ha el cas d'una noua q el seu fill va ser diagnosticat de ben petit... Usa el cercador a veure si el trobes (quan pugui si no te'l afegeixo aquí).
Que no sigui res!
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Diabetis nadons

EntradaAutor: Jomateixa82 » dl. maig 23, 2016 1:27 pm

Hola petitprincep79,

Abans d'obrir el tema he buscat amb el cercador i no he trobat res... Potser no ho se fer bé. Si pots adjuntar l'enllaç t'ho agrairé!
Avatar de l’usuari
marta9
:: poltre
:: poltre
Entrades: 657
Membre des de: dj. oct. 23, 2008 3:01 pm
Ubicació: Rubí (Vallès Occidental)

Re: Diabetis nadons

EntradaAutor: marta9 » dl. maig 23, 2016 1:32 pm

El meu home és endocrinòleg, i realment sí hi ha casos de diabetis en lactants... Jo de tu li ho comentaria al metge perquè no és cosa de broma, segurament no seràs res però al descartar-ho, no costa res...

Quan fa que has notat que beu més? També fa més pipí? Sé que amb bolquer fa de mal dir, peró has notat els bolquers molt carregats? Pots pesar-los per comparar, per exemple... Té molta gana? Ha perdut pes?
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Re: Diabetis nadons

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dl. maig 23, 2016 3:00 pm

Aquí està el post
viewtopic.php?f=19&t=46830
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Diabetis nadons

EntradaAutor: Jomateixa82 » dl. maig 23, 2016 5:00 pm

Hola,

Gràcies per les respostes. Fa un parell de setmanes com a molt que fa la sensació que beu més del 'normal', coincideix amb dies de més calor/xafogor, i també amb que ha estat costipada, amb febre i otitis... Per això no se si està relacionat amb la resta o no...

També hem tardat a plantejat-nos-ho com una possibilitat perquè no fa més pipi del que feia abans i no ha perdut pes, tot i que a la visita de revisio fa precisament un parell de setmanes va guanyar menys que altres mesos (va néixer amb 2,800kg però de seguida va recuperar i es va posar en un percentil elevat). Ara fa gairebe 9,300kg amb 9 mesos...

Intentaré anar a una farmàcia on crec que li miraràn glucèmia al moment i segons el que surti demanaré visita més o menys urgentment.

Ara llegiré l'enllaç que ha posat la petitprincep també.

Gràcies!!

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::