Plos al mamar i dormir

Plors, malalties i consultes.
DannaS
Entrades: 4
Membre des de: dj. ago. 25, 2016 7:45 am

Plos al mamar i dormir

EntradaAutor: DannaS » dj. ago. 25, 2016 7:56 am

Hola a tots,

És el meu primer missatge i no se si és aquest l'apartat adequat o no, ja em perdonareu.
El meu nadó té tres mesos i mig i des de que té dos mesos cada cop que el poso al pit és una lluita, té gana perque es mossega i xupa el puny, però el fico al pit està uns segons i s'aparta plora, es regira. No se gaire que fer, intento donar-li el pit de peu,caminant. Però no sempre funciona.

Després també hi ha el tema de la son, el nen vol dormir molt poquet durant el dia i sempre en braços.

No se si algu té aquest problema o l'ha tingut i em pot aconsellar.

Moltes gràcies
nina_85
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dj. oct. 29, 2015 11:50 am

Re: Plos al mamar i dormir

EntradaAutor: nina_85 » dj. ago. 25, 2016 9:33 pm

Hola!
Et passa a cada presa? La meva té 4 mesos i algun vespre, quan està més cansada també li passa que sembla que no vulgui mamar, és com si ella prioritzés dormir a menjar! Tot i així, al fer-se més gran cada cop li passa menys. Jo el que faig és calmar-la abans d'oferir-li el pit... O donar-li de mamar estirada, també li agrada bastant i la tranquilitza i s'adorm.
Pel que fa a lo que et dorm poc durant el dia, a mi també em passa alguns dies, i al final hi ha dies que acaba fent "microsons" de vint minutets, alguns d'ells en braços, d'altres al llitet, al cotxet... Però bueno, jo penso que si la resta dels monents està tranquil•la deu ser que ja ha dormit el que necessitava!
Faraday
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dg. maig 03, 2015 10:39 am

Re: Plos al mamar i dormir

EntradaAutor: Faraday » dj. ago. 25, 2016 10:57 pm

El meu fill als 3 mesos va començar a fer això de regirar-se i la solució va ser donar-li el pit estirats i sols a l'habitació. Prova-ho!
DannaS
Entrades: 4
Membre des de: dj. ago. 25, 2016 7:45 am

Re: Plos al mamar i dormir

EntradaAutor: DannaS » dv. ago. 26, 2016 9:31 am

Moltes gràcies per les respostes, intentaré a veure això de mamar estirats.
Perquè al final ja no se que fer. Això de pit a demanda és molt dur, van dir que s'aniria regulant, però jo encara no ho noto. :-()-)
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Plos al mamar i dormir

EntradaAutor: Anna Maria » ds. ago. 27, 2016 10:45 pm

Molts ànims guapa!
En el meu cas, vaig començar a veure la llum als 5 mesos, i als 6 amb la introducció d'altres aliments va millorar bastant, tot i que l'Isaac és un nen popaire de mena, però els horaris s'han esplaiat un munt. Cada nen té el seu ritme. I del que diguin, ni cas, sempre veuràs al teu costat un bebè que popa deu minuts i dorm molt bé, però no és la immensa majoria dels casos, i la gent ni escoltar-la que pararàs boja, tu has d'anar coneixent al teu fill, cada nen és un món.
El tema de popar estirats a mi també em va funcionar. I també popar amb música relaxant del youtube.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
mar2012
:: tigre
:: tigre
Entrades: 768
Membre des de: dj. jul. 26, 2012 10:56 am

Re: Plos al mamar i dormir

EntradaAutor: mar2012 » dc. ago. 31, 2016 2:14 pm

Hola guapa!

A mi em va passar molt el que comentes els primers mesos.. Era agafar-se al pit i tirar-se endarrere plorant, tornar a agafar-se xupar i torne-m'hi.. Entenc que és molt dur al començament, perquè et fa dubtar de tot, de si el nen menja prou, de si tens o no tens llet, estas cansada, tens les hormones regirades després del part... El meu consell, és moolta calma, pensa que ho estàs fent bé, i que això és bastant habitual al començament.. el motiu? No ho sé, en el meu cas diria que eren còlics i molta son... De fet caps als dos, tres mesos acostumen a tenir còlics.. També poden fer puntes de creixement, el nen plora perquè és la única manera que té per que te'l posis mes sovint al pit, i així s'estimula i fa més llet. Un cop superat el punt de creixement la cosa es normalitza..

El que ens anava bé a nosaltres era donar el pit en silenci, poca llum, i anar fent, intentant que anés bevent d'un mateix pit per arribar a la llet del final, que és més greixosa i porta menys sucre (la llet del començament fa més còlics que la del final). Si el nen augmenta de pes no dubtis de que menja tot el què necessita. En el meu cas, em vaig arribar a plantejar si tenia algun tipus d'intolerància a algun aliment que jo prenia, vaig deixar els làctics (sobretot la llet de vaca), i una mica va millorar.. També pot ser que tingui una mica de refluxe, i en aquest cas la postura adequada per donar el pit seria el més dret possible...

Ara té 26 mesos i segui fent pit, encara que poquet. Ja sé que pot ser molt dur, però no tiris la tovallola (si pots, clar), perquè un cop passat aquest tràngol, la lactància es meravellosa.

Si tens dubtes, ves a un grup de lactància si en tens algun a prop, o arribat a la consulta del Carlos Gonzalez (Gavà). Nosaltres hi vam anar i ens va tenir més d'una hora a la consulta resolent dubtes.

Pel que fa al tema de dormir, en el meu cas també era un desastre.. dormia 15-20 minuts i es despertava.. es passava mooltes hores despert durant el dia, i a la nit també es despertava cada 2 hores com a molt. La solució a la llit va ser el collit, perquè era la única manera que els dos descansàvem una mica.. durant el dia, passejant, als braços, gronxant, ....

Molts ànims bonica!! Si necessites res ja ho saps.

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::