Xumets Sauvinex

Plors, malalties i consultes.
Ari_RG
:: granota
:: granota
Entrades: 240
Membre des de: dc. feb. 10, 2016 11:01 am

Xumets Sauvinex

EntradaAutor: Ari_RG » dv. set. 16, 2016 3:34 pm

Hola noies!!

A veure volia saber si a alguna li havia passat això: ahir estava ma mare amb la peque perque tenim al sogre al hospital i la va cuidar mentre anavem a veure'l. Just l'estava canviant i es veu que el xumet suavinex de 0-4 en forma de papallona se li va quedar atravessat en vertical (diguem que entre el nas i la barbeta...) Ara te 4 mesets i juga molt amb la pipa pero clar ma mare diu que es va espantar moltisiim la peque perque se li ca quedar encaixa't... Amb el conseguent desconsol pobreta...

A alguna li ha passat??? He llegit a internet que es bastant habitual... Quines pipes recomaneu?? Vull mantenir la tetina de 0 mesos perque en va dir la meva cunyada que la seva llevadora li va dir que es la millor manera de que es deformi el menys possible el paladar...

Nomes tinc aquest xumets els sauvinex de 0-4 d'aquest sense forma de silicona amb la formeta de papillona... Li van be per això dubte de si comprar-li el mateix pero amb una altre forma de plastic o passar-me als dr. browns, que fa servir els bibes i li encanta la tetina...

Recomanacions??

Gràcies!!
Esteloide
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: ds. abr. 09, 2016 9:58 am

Re: Xumets Sauvinex

EntradaAutor: Esteloide » dt. set. 20, 2016 3:39 pm

Ostres! Dins la boca? Jo faig servir els mateixos xumets i és veritat que a vegades se'ls posa força endins... Però encara no ens ha passat això... Potser val la pena comprar els de 4+, no? Vaig fixar-m'hi l'altre dia i la tetina no és tan diferent, el que canvia és la "papallona". Potser val la pena provar-ho </;-)
Avatar de l’usuari
kabbisa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

Re: Xumets Sauvinex

EntradaAutor: kabbisa » dt. set. 20, 2016 6:52 pm

Nosaltres tampoc li vam canviar mai la mida del xumet. Sempre va anar amb el d'1 mes i cap als 7-8 mesos ell mateix va dir prou de cumet i no en va voler saber mai més res.

Nosaltres feiem servir Suavinex, però aquell que sembla un cor ample. No ens va donar més problemes que la dependència al xumet que teniem, que havia de ser un com aquell i cap altre.

I fora d'experiencies personals, si no li torna a passar, jo no li donaria més importància.. :)
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
Avatar de l’usuari
Rubinat
:: tigre
:: tigre
Entrades: 772
Membre des de: dc. jul. 23, 2014 9:44 pm

Re: Xumets Sauvinex

EntradaAutor: Rubinat » dv. set. 30, 2016 12:19 pm

A nosaltres ens ha passat això q comentes!!!!! També em vaig endur un bon ensurt! El meu peque té 5 mesos i mig i ja li he canviat la mida del xumet a +6!
Imatge

Imatge

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::