Plors i més plors per dormir!

Plors, malalties i consultes.
blades
Entrades: 2
Membre des de: dg. abr. 30, 2017 11:47 am

Plors i més plors per dormir!

EntradaAutor: blades » dg. abr. 30, 2017 12:51 pm

Hola,

Sóc nova al fòrum tot i que fa temps que vaig llegint i seguint alguns dels post des que estàvem embarassats.

Tenim una nena, la Greta, que ara té 4 mesos i mig i des de que en tenia 3 i una setmaneta que va començar a ploriquejar durant el dia perquè tenia son però no podia agarfar-lo. Ha anat empitjorant i fins a dia d'avui que tot el dia té son i plora molt però no hi ha manera. Fem LME amb teta i biberó perquè s'ha de prendre uns polvets per poder fer cacones. Durant la nit també hi ha hagut canvis però menys destacables, el problema principal és durant el dia. Ens té desesperats i desesperançats perquè no sabem què fer ni si això és una fase més o què ja que pel que hem anat llegint per internet la crisis del son dels 4 mesos afecta més al son nocturn. La Greta fa petites migdiades durant el dia de màxim 40 minuts però no sense barallar-nos perquè agafi el son. No s'adorm sola, només a la teta, al bibi o en braços nostres o de qualsevol persona.

Abans feia unes migdiades xules al cotxeto o al fular però ara és extrany el dia que en fa alguna passejant i clar, es posa a plorar molt i molt i hem de marxar. Fa tres dies ens hem comprat una motxilla manduca i li agrada i fa alguna bacaineta amb el pare però quan es desperta al cap de res ja es torna a fregar els ullets i tocar-se l'orella de son...és desesperant peruqè pateix de gasos i el plorar d'aquesta manera encara li fa agafar més gasos...

He de dir que la nena és un saquet de nervis!

Algú amb alguna experiència semblant?

Moltes gràcies per avançat!
turuleta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 432
Membre des de: dv. maig 24, 2013 12:33 pm

Re: Plors i més plors per dormir!

EntradaAutor: turuleta » dg. abr. 30, 2017 7:58 pm

Uf si.horrible. Sort q el segon no mha sortit aixi. El meu era un drama posarlo a dormir...trigavem mes a adormirlo q lestona q sestava adormit...i a les nits feia tirades de 40 min nomes...des de els 3 als 18 mesos! Llavors va millorar pq vam cobsultar a la rosa jove q ens va recomanar ser mes rigurosos amb els horaris.pero adormirlo va seguir sent un drama fins els 3 anys q va deixar la siesta. Ja sadormia tranquil eh...pero un neguit i 40 min pq sadormis....ara amb menys de 3 min ja el tens clapat. I segueix sent un nervi...pero el mal rato mespantava de cara el segon...i no...es un sol a lhora dadormirse.
Ho sento no tinc consells. Si q em sembla massa petit per començar amb horaris mes menys fixes. Paciencia. Moçta paciencia.ho deixara de fer.mes tard o mes aviat.i com es in proces maduratiu i ja canviara doncs no podeu fer.hi massa.aixi q relax...cosa q jo no vaig fer.no veia la llum i estava desperada
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Plors i més plors per dormir!

EntradaAutor: Anna Maria » dg. abr. 30, 2017 9:00 pm

Ostres blades,
el meu consell és que moooooooooooooooolts ànims.
Mira, et diré que jo hagués estat contenta si l'Isaac durant el dia s'hagués adormit 40 minuts seguits! El llit, la tumbona, etc... tenia punxes, és a dir, a la que li posava, claca, ulls oberts. La de quilòmetres que vaig fer pel poble una hora al matí i una hora a la tarda perquè s'adormia bé, però com tu dius, hi va haver un moment que va deixar d'adormir-se tota l'estona passejant.
Poc a poc va anar millorant, però l'any passat encara feia tota la migdiada enganxat ala popa. A la nit era millor, fèiem tirades de tres o quatre hores potser, però de dia era un martiri, i no per no poder fer res, sinó perquè estava enganxat a la popa, no em podia moure i el pobre feia una cara de son... I als vespres tenia l'hora bruixa, no va tenir mai còlics però estava irritable de les hores rares que havia passat, cap allà a les 19 mira, posant música i tal.
Ara la cosa ha millorat. Té 27 mesos. S'adorm a les 10 més o menys explicant-li un conte i cantant unes cançons mentre popa, amb una mitja horeta màxim dorm. Dorm la major part de les nits (descartem quan està amb mocs o malalt, o quan fem una cosa extraordinària durant el dia) fins a les 6 o les 6:30 que popa una estona variable i potser dorm una horeta o una horeta i mitja més. I la migdiada, de 2:30 a 4:30 amb estona popant o no i amb musiqueta relaxant de fons tota l'estona, però durant molt temps va dormir arropenjat a les meves cames, sí, les dues hores literalment. poc a poc, i aprofitant que el sofà és una chaise longue, ens posem a la L ell a la part llarga i jo amb un puf, ell popa i quan s'adorm el deixo amb la mateixa posició.
Quan dinem o sortim fora, ell mateix demana la cadireta i passejant s'adorm, alguna vegada popa una mica però moltes vegades res.
Jo crec ben bé que a part de ser un nen mogudet, el problema de l'Isaac és que tenia el son superficial, i es despertava de seguida, a fora de casa aguantava tots els sorolls, a casa qualsevol respiració més forta ja el despertava, i no, per costum no s'hi acostumava a sentir-ho. És a dir, madurativament, li va costar tenir un son profund, a més de la necessitat que tenen de succionar perquè pugi més llet i tal.
T'he explicat tota la ruta que hem fet i fem perquè sàpigues que tot millora. Sí, es fa etern, però hi haurà un dia que veuràs el final del túnel. Ves provant coses, i altra vegada et dic que:
Mooooots ànims!
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Plors i més plors per dormir!

EntradaAutor: Anna Maria » dg. abr. 30, 2017 10:13 pm

Ara estava pensant, si heu descartat que no sigui la marca de llet que utilitzeu la que la faci tenir mal de panxa, o algun aliment que tu prenguis.
Per cert, pren una ajuda per anar de ventre? Anava restreta quan feies només popa? Ho dic perquè la infermera i pediatra que ens porten sempre m'havien dit que pot ser perfectament que un bebè de LME no faci caca durant bastants dies, perquè això vol dir que no li sobra res del que popa, de la mateixa manera que pot ser que faci glopades perquè li sobri. Es tracta de veure fins quants dies i si no en fa gens, o en fa poca...
Ara potser he embolicat la troca, però descarta totes les possibilitats, tot i que jo crec que és l'altra resposta que t'he donat abans!
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: Plors i més plors per dormir!

EntradaAutor: charito » dt. maig 02, 2017 8:06 am

Hola, el meu gran tambe era de l'escola que comentes... un horror.... el que et recomanaria per provar, que no es perd res, es portar-la a un ostoepata infantil. Li mirara la panxeta i l'ajudara amb els gasos i mirara que no tingui res que li molesti. Si vols que et doni alguna adreça de Barcelona m'ho dius.

Si no pots, demana al CAP que t'ajudin amb els massatges infantils, que t'ensenyin com fer-li perque es relaxi i li puguis treure els gasos amb el massatge a la panxeta.

Molts anims!!!
Nicoleta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 109
Membre des de: ds. feb. 08, 2014 9:56 pm

Re: Plors i més plors per dormir!

EntradaAutor: Nicoleta » dt. maig 02, 2017 10:50 am

Hola Blades! Com t'han dit, molts ànims! És una etapa i passarà. Jo només volia afegir que és ben normal que vulgui braços o teta x dormir. I que no s'adormi sola. El meu nen gran té 3 anys i encara no ho fa! Si dius que s'adorm també en braços d'algú altre q no siguis tu ja és molt. Moltes vegades només volen la mama x dormir. Consells... Teta, teta, teta, i portejar. No li fas cap mal, al contrari. És segurament el q necessita i el q demana. És molt petitona, disfruta-ho tan com puguis, q passa volant.
I això de les caques, com diu l'Anna Maria, també és ben normal q passi molts dies sense fer caca. La meva en feia 1 cop x setmana, quan tenia 2-4 mesos. Hi ha un article de Carlos Gonzalez q ho explica super bé, a la seva pàgina web.
Una abraçada
:-) :camio: <:-<
blades
Entrades: 2
Membre des de: dg. abr. 30, 2017 11:47 am

Re: Plors i més plors per dormir!

EntradaAutor: blades » dc. maig 03, 2017 8:48 pm

Bones noies,

Disculpeu el retras en respondre pero anem ben atabalats...

Dema hem demanat hora a la pediatra perque estem molt preocupats i jo a punt de la desesperacio, no ho estic portant gaire be....

Cosetes q he d'aclarir: la Greta nomes pren llet materna o de la teta directament o la q em trec amb bibi pq pateix restrenyiment (diagnosticat) i per aixo els polvets. A part tambe pateix refluxe (pren formula magistral d'omeprazol). I gasos tambe si i per aixo estem considerant el q ens comenteu de l'ospeopata , gracies!!!

Pero el problema q te ara te a vwure amb la son i es q tot el dia te son, es lleva al mati i al cap de 15 minuts es frega els ulls i orelletes i al cap de res es posa irritable i comença a plorar!! Fem teta i s'adorm 30min, al cap de poca estoneta sant torne-m'hi pero ara ja comença a plorar i fregar ulls i orelles i ja ens costa molt fer-la dormir, ho aconseguim i dorm 30 minuts mes i aixi toooot el dia, horros! Abans no plorava per dormir. Ens preocupa q tingui tanta son durant el dia, perque ara no agafa el son i tants plors i la irritabilitat tot el dia....

Gracies de nou a totes!! Ja us explicare q ens diu la pediatra...
turuleta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 432
Membre des de: dv. maig 24, 2013 12:33 pm

Re: Plors i més plors per dormir!

EntradaAutor: turuleta » dc. maig 03, 2017 9:38 pm

Si.jo thavia entes... Al meu li passava igual...i no vam saber arreglarho...als 18 mesos amb la rosa jove vam millorar. Podries provarho a veure que et diu.ara es una pasta...i el pediatre...em sap greu...pero poca cosa ten dira...
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Plors i més plors per dormir!

EntradaAutor: Anna Maria » dc. maig 17, 2017 10:39 am

Bones Blades,
com aneu? Què us van dir a la visita del pediatre?
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
gemma8
Entrades: 1
Membre des de: dg. set. 13, 2020 12:09 pm

Re: Plors i més plors per dormir!

EntradaAutor: gemma8 » dg. set. 13, 2020 12:19 pm

POdria ser colics, us deixo un article per reduir colics mentres pren bibero. https://cochecitosparabebes.net/consejos-para-reducir-los-colicos/

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::