Ennuegar-se constantment amb papilla de verdures

Plors, malalties i consultes.
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Ennuegar-se constantment amb papilla de verdures

EntradaAutor: Anna Maria » dl. nov. 13, 2017 9:13 pm

Bones!
I la textura? Jo vaig anar mirant com de triturat li havia de fer, i a l'Isaac no li agradaven gens ni mica els grumolls, ni a la verdura ni a la fruita. Així doncs, afegia més caldo de bullir a la verdura, i a la fruita posava més fruita de la sucosa (taronja) i menys de la que podia ser grumolls (plàtan). Fins i tot vaig comprar per fer-li els triturats una minipimer per ell, marca Braun. Ah! I posava l'oli abans de triturar, perquè quedés més melós.
I la cullera, quina utilitzes, de silicona, de plàstic... jo provaria a canviar-li, a veure.
Jo cantava moltes cançonetes, intentava que estigués relaxat, li feia allò de "aquest per la mama, aquest pel papa", o anava dient els animals i els seus sons...
I molta paciència, anar fent, poc a poc. S'ha d'anar acostumant a les textures, als sabors, etc.
Ànims!
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Beikost
:: rateta
:: rateta
Entrades: 181
Membre des de: dc. maig 31, 2017 8:58 am

Re: Ennuegar-se constantment amb papilla de verdures

EntradaAutor: Beikost » dt. nov. 14, 2017 9:06 am

I si no fos degut al menjar sinó als mocs? Notes que estigui més carregada últimament? Ho dic perquè des que ha començat el fred la nostra petita va plena de mocs sobretot al coll i al pit, i això ha coincidit amb molts problemes per menjar, vòmits, ennuegaments... Com si li costés menjar, inclús amb coses que li agraden molt i molt líquides, com el brou. No ho sé, se m'acut que potser hi tingui alguna cosa a veure.

L'altre motiu que se m'acut és que simplement no li agradi la verdura, no em refereixo a quelcom capritxós, sinó que institivament senti que encara no està preparat. Al cap i a la fi la verdura no té massa proteïnes i potser si ara el que vol el seu cos és créixer, la rebutja instintivament.
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Ennuegar-se constantment amb papilla de verdures

EntradaAutor: Jomateixa82 » dt. nov. 14, 2017 10:30 am

Hola,

Jo em decanto per la opinió de la Beikost. Potser el seu cos encara no assimila la verdura i per això no l'accepta. De fet la recomanació de la OMS és lactància materna exclusiva (o biberó vaja) fins als 6 mesos, per molt que hi hagi pediatres de la vella escola que diguin que la fruita s'ha d'introduir als 4 mesos...

Si llegeixes llibres de baby led weaning, etc també recomanen no donar alimentació complementària fins que el bebe aguanta bé el tronc, que si no recordo malament era també pels volts dels 6 mesos, ja que diuen això és un indicatiu de que el tracte digestiu està prou madur com per acceptar aliments diferents a la llet.
Avatar de l’usuari
DarthVero
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dj. març 28, 2013 9:01 pm

Re: Ennuegar-se constantment amb papilla de verdures

EntradaAutor: DarthVero » dt. nov. 14, 2017 11:45 am

Hola!
Potser és la textura... fes-li moooolt passadeta que no hi hagi fils, etc, més tipus crema.
El gust és poc dolç i potser no li fa tanta gràcia com la fruita, que és dolceta, se'm acudeix que provis de posar-hi més patatona i anar afegint poc a poc.
Ànims! A la meva filla tampoc li feia gaire gràcia i de vegades per un trocet que estigués poc passat treia tot el puré fora.
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Ennuegar-se constantment amb papilla de verdures

EntradaAutor: Anna Maria » dt. nov. 14, 2017 3:07 pm

Bones de nou,
sí, la verdura és menys dolça que la fruita, però jo també li posava més pastanaga que mongeta, que és més tova i no fa tants fils... però clar, cada nen és un món, i és cert el que diuen que potser els 4 mesos és un pèl justet. Però bé, ves provant, l'Isaac tenia un any quan vam començar a donar trossets, i va ser mooooooooooooolt lenta l'adaptació, també, perquè tot i que tenia la capacitat, semblava que tenia el coll estret, tot li rebotava. La galeta mateix, la Maria, que es desfà com una mala cosa a la boca, li havia de donar a trossets petitons petitons. O sigui que això, que cada nen és un món. Jo continuaria fent combinacions i que es vagi acostumant, sabent que l'alimentació principal encara ha de ser la llet, tens el marge.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::