Desesperada amb els mocs

Plors, malalties i consultes.
formiguetes
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dj. set. 17, 2015 9:25 pm

Desesperada amb els mocs

EntradaAutor: formiguetes » dc. abr. 25, 2018 11:36 am

Hola! tenim un bebè de 2 mesos i mig que des de fa unes dues setmanes i pico que té mocs... jo no paro de fer-li rentats nasals amb suero fisiològic, 1ml a cada forat unes 4 vegades al dia. Però just li acabo de fer i encara li sento el "roncar" de mocs... No ho entenc! :ufs: . La veritat és que, de moment, només li sento a les vies altes, però no hi ha manera que faci net. Durant el dia sovint està irritable perquè no acaba de dormir bé, i se li barreja gana i son, i les nits.... doncs n'hi ha que després de menjar no pot dormir perquè crec que se li deu fer una mena de "tap" entre la llet i la mucositat que fa que estigui incòmode. No plora però està molt neguitós, vol el xumet per dormir però alhora el rebutja perquè no el deixa respirar bé, i així es passa unes 2 hores sense dormir! ni ell ni nosaltres, és clar. Al final acaba plorant molt de son. El més curiós és que hi ha tomes que les fa bé, i d'altres que es va desenganxant del pit per respirar, i empassa més aire i no li senta tan bé...
També he provat d'aspirar-li els mocs amb un xuclador, però no surt res, i quan li poso el suero tampoc veig que li surtin els mocs pel nas! se'ls deu empassar... xxo.0.o
En fi, algun consell??
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Desesperada amb els mocs

EntradaAutor: Jomateixa82 » dj. abr. 26, 2018 11:01 pm

Hola Formiguetes,

Ho has comentat al pediatre? Si fóssin mocs els rentats amb suero i l'aspirardor haurien de funcionar, almenys una estona... Em sona que algú havia comentat per aqui al foro que nens que "ronquen" i els costa dormir pot ser perquè tenen carnots. Ara buscava on ho havia llegit i no ho trobo però he vist un post teu on ja comentaves el cas i el nen grunyia sense que semblessin mocs... No sé, jo ho comentaria al pediatre de nou en cas que ja ho féssis. Si et passa com a mi cada vegada que vaig al CAP hi ha un de diferent...

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::