Rentats nasals

Plors, malalties i consultes.
tineta14
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 9:31 am

Rentats nasals

EntradaAutor: tineta14 » dt. maig 22, 2018 11:05 am

Bon dia, tinc un nen de 3 mesos, ahir el vam dur a urgències perquè ja fa molts dies que té molts mocs i no acaba de fer net. No té tos ni febre, però menja i dorm molt neguitós per culpa dels mocs. El cas és que veient que tot i fer-li bastants rentats nasals amb suero no millorava, el vam dur a urgències arrel d'una super mala nit que vam passar fa dos dies...Allí ens van dir que els 1'5 ml de suero que li posàvem no servien per res! no eren suficients per arrossegar la mucositat; i van dir-me que havia de fer-li amb 5ml a cada forat, de costat, i un màxim de 8 cops al dia, principalment abans de cada toma. El cas és que des d'ahir a la tarda que vam començar amb aquests rentats de 5ml, no hem vist massa canvi, li segueixo sentint molts mocs! Jo ja no sé si és qûestió de tenir paciència i d'esperar uns dies a que marxin, o és que simplement mai acabaran de marxar i haurem de conviure amb ells :ufs: . Crec que se li deuen haver acumulat de fa dies, i al no fer-li bé els rentats doncs potser ara costa més que marxin...però no entenc com pot ser que costi tant!!! Ja porto 4 rentats així, i tot igual. A la nit, a més, li he aspirat, i han sortit força mocs... però no li vull fer molt sovint perquè no ho recomanen (tot i que ho faig amb aspirador i no amb la pera, que figura que aquesta última és pitjor).
Algú s'hi ha trobat amb que no hi ha manera de fer desaparèixer les mucositats?
arlet78
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 86
Membre des de: dt. gen. 08, 2013 8:37 am

Re: Rentats nasals

EntradaAutor: arlet78 » dt. maig 22, 2018 7:27 pm

Hola,
Gran debat aquet dels rentats nasals, el meu pediatre sempre m,ha dit q no serveixen massa de res, que els hi fem si veiem q té el nas taponat o li costa molt menjar, però que no cal torturarlos.
L, important es que els mocs no baixin avall i això em sembla que va en funció del nen o nena, n,hi ha q són molt propensos a agafar infeccions respiratòries i altres no tant..

Ai no sé, es un tema q sempre he dubtat si ferlos o no...i com tu dius no acaben de marxar mai, bé potser a l,estiu sí!!!
Nonimaki
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dl. juny 08, 2015 11:59 pm

Re: Rentats nasals

EntradaAutor: Nonimaki » dt. maig 22, 2018 10:32 pm

Hola tineta14!
Doncs jo, els rentats te’ls recomano i molt, però ben fets!! Per començar, el nen te l’has de posar assentat i els rentats s’han de fer amb xeringa, no amb els vials monodosi.
A Barcelona tens un fisioterapeuta especialitzat en respiratori i infantil que és boníssim:
http://oscarsuros.com
A més, hi ha penjats pels seus canals, videos amb demostracions dels rentats nasals i t’explica com es fa exactament i la quatitat de suero que has d’utilitzar depenent de l’edat del nen.
Si li fas un cop d’ull segur que no te’n penediràs >.-<:

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::