Mútua nadons

Plors, malalties i consultes.
onnaimar
Entrades: 3
Membre des de: dc. juny 20, 2018 3:29 pm

Mútua nadons

EntradaAutor: onnaimar » dc. juny 20, 2018 4:25 pm

Hola noies!! Estic embarassada de bessons i els voldria fer d'alguna mútua. Me'n podrireu recomanar alguna? I dir-me quan pagueu? He anat a DKV i m'han que em sortiria per 60 euros al mes per nen... no sé si és molt o poc en cas de nadons, però al ser 2 em surt bastant car. Gràcies!!!
la_lluna_rodona
:: peixet
:: peixet
Entrades: 286
Membre des de: dg. set. 14, 2014 9:22 am

Re: Mútua nadons

EntradaAutor: la_lluna_rodona » dc. juny 20, 2018 9:36 pm

Hola!! Nosaltres tenim Adeslas i paguem 41,50€ cadascú de nosaltres.

Aquí tens una opció:)
onnaimar
Entrades: 3
Membre des de: dc. juny 20, 2018 3:29 pm

Re: Mútua nadons

EntradaAutor: onnaimar » dc. juny 20, 2018 9:43 pm

Moltes gràcies!!! M'ho miraré... :)
Avatar de l’usuari
ner
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 575
Membre des de: dt. abr. 17, 2012 4:15 pm
Ubicació: Girona

Re: Mútua nadons

EntradaAutor: ner » ds. juny 23, 2018 10:10 am

Hola,

Jo crec que per a poder comparar has de mirar més el detall les pòlisses: si tenen co-pagament o no, si t'entra el pediatra/es, dermatòleg, dentista, clínica on vols anar d'urgències, si cobreix hospitalització o només visites externes, com varia el preu cada any (per exemple la nostra el primer any és més car i llavors baixa el preu) etc. Hi ha diferents pòlisses amb diferents cobertures i preus.

Nosaltres per la petita (que té quasi 5 mesos) estem amb Mútua General de Catalunya (sense copagament i cobreix l'hospitalització) i paguem 73 € al mes així que encara paguem més del que comentes.

Això de les mútues és tot un món. Ànims.
Imatge
la_lluna_rodona
:: peixet
:: peixet
Entrades: 286
Membre des de: dg. set. 14, 2014 9:22 am

Re: Mútua nadons

EntradaAutor: la_lluna_rodona » ds. juny 23, 2018 11:08 am

Doncs ner tens raó amb això de valorar el que entra. Jo té comentat Adeslas, sense copagament i també entra hospitalització.
onnaimar
Entrades: 3
Membre des de: dc. juny 20, 2018 3:29 pm

Re: Mútua nadons

EntradaAutor: onnaimar » dl. juny 25, 2018 12:33 pm

Em referia a mútua integral, amb hospitalització inclosa i sense copagaments... Gràcies!!
Avatar de l’usuari
petitajo
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 336
Membre des de: dj. set. 05, 2013 5:00 pm

Re: Mútua nadons

EntradaAutor: petitajo » dc. juny 27, 2018 12:24 pm

Hola,
tambe, crec q es interessant saber a on tens cobertura i si te centres propis. Per exemple, nosaltres som de la Fiatc i te la clinica diagonal exclusiva i aixo va be per si hi vas d' urgencies q no esta masssificat
Imatge

Imatge
aiguablava
:: papallona
:: papallona
Entrades: 128
Membre des de: dc. ago. 15, 2012 7:22 am

Re: Mútua nadons

EntradaAutor: aiguablava » dt. feb. 11, 2020 11:50 am

Tenim Adeslas. Casualment ja teníem Adeslas per separat nosaltres, per part de les nostres famílies i al néixer les criatures també els hem fet d'Adeslas. Els dos teníem la completa.

Per què Adeslas? No sé pas si és la millor, o no. Quan la vaig començar amb el fill gran pagava per ell uns 37,5 euros al mes i ara ja estem a 50 euros per criatura, versió més completa i sense co pagaments.

Quan van néixer quedaven coberts per l'assegurança de la mare, no recordo si 1 o 3 mesos, però si fas de la mútua a la criatura abans que faci 1 mes, no et demanen cap informe mèdic, accepten a la criatura sense condicions, almenys així era a Adeslas. Els meus fills, gràcies a Déu, estan sans però fins que han passat setmanes o mesos, això no es pot saber del cert. Sé de gent adulta que ha volgut entrar a una mútua i li han denegat per haver tingut un atac de cor, tenir problemes cardíacs, haver tingut un càncer, etc. Gent que fa vida normal, que treballa, que si han passat un càncer potser no el tornaran a passar mai més però ja se'ls nega l'entrada. També un amic ens va explicar que el seu pare va sortir d'una mútua perquè no el convencia, quan va anar a una altra li van dir que si havia tingut un infart, ni pensar-hi. En aquest cas va arribar a fer un tracte que li cobreix tot excepte malalties o problemes que tinguin a veure amb el cor.

Així que tant amb el primer com amb el segon fill, vam decidir fer-los de la mútua durant el primer mes de vida.
ferri801
Entrades: 1
Membre des de: dt. nov. 24, 2020 3:52 pm

Re: Mútua nadons

EntradaAutor: ferri801 » dt. nov. 24, 2020 4:04 pm

És clar no totes les mútues ni el tipus de pòlisses són iguals. Amb Agrupació de 0-2 anys 44€ amb pòlissa completa i cobrint tant la privada com la pública. Visites totes especialitats, tota mena d'intervencions. Actualment no hi ha cap mútua que doni tant per tan poc. Si necessiteu més informació és poseu en contacte amb mi.

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::