Llapis de memòria com a còpia de seguretat?

ordinadors, tablets, mòbil i tot tipus de gadgets..
Anna Maria
:: zebra
Entrades: 1045
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Llapis de memòria com a còpia de seguretat?

EntradaAutor: Anna Maria » dv. març 03, 2017 9:40 pm

Bones!
A veure, resulta que fa temps que utilitzo un llapis de memòria per tenir una espècie de còpia de seguretat de tot el que tinc guardat a l'ordinador. No ho faig amb cap tipus de programa, la còpia, sinó que faig un tradicional còpia i pega de totes les carpetes que tinc, perquè no sé d'on ho he tret que s'hi s'espatlla d'ordinador de cop, si es recuperen les dades tots els arxius surten com poden i no amb l'ordre de carpetes i subcarpetes que tingui (tan de bo tingués els armaris tan endreçats com les carpetes de l'ordinador, jeje).
La meva pregunta és si hi ha algun suport més segur per tenir la còpia de seguretat.
Gràcies!
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Imatge
Ho vaig escriure: http://relatsencatala.cat/relat/hola-cr ... va/1037584
13-1-15: el millor regal!
Imatge
Imatge
Al març al Club de lectura del SP llegim Las normas de la casa de Jodi Picoult. T'apuntes?
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5503
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Llapis de memòria com a còpia de seguretat?

EntradaAutor: neuetes » ds. març 04, 2017 9:18 am

Jo també ho tenia com tu, copies de seguretat de les fotos sobretot en llapis de memòria, però ara ho tinc en un disc dur extern.
Anna Maria

EntradaAutor: Anna Maria » dg. març 05, 2017 9:28 am

Hola neuetes,
doncs guai! I són de sortida USB? Si no és molt preguntar-te, quina marca tens tu? són de diferents capacitats?
Gràcies guapa!
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Al març al Club de lectura del SP llegim Las normas de la casa de Jodi Picoult. T'apuntes?
ner
:: gosset
:: gosset
Entrades: 483
Membre des de: dt. abr. 17, 2012 4:15 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: ner » dl. març 06, 2017 9:59 am

Hola,

I fer la còpia de seguretat al núvol? Jo utilitzo dropbox que depèn de l'espai que necessitis és gratuït. N'hi ha d'altres com per exemple el Google Drive.

Jo l'avantatge que trobo al dropbox és que s'actualitza automàticament i no haig de pensar-hi. A més hi puc accedir des de qualsevol lloc.

Abans jo utilitzava un disc dur (es connecten USB, n'hi ha de diferents mides i jo el que tinc és de la marca WD comprat al Mediamarkt) però com t'he dit has de ser molt metòdica fent còpies periòdiques de seguretat i tenir en compte que també s'espatllen (això li va passar al meu marit).
Imatge
Anna Maria

EntradaAutor: Anna Maria » dt. març 07, 2017 11:04 am

ner ha escrit:Hola,

I fer la còpia de seguretat al núvol? Jo utilitzo dropbox que depèn de l'espai que necessitis és gratuït. N'hi ha d'altres com per exemple el Google Drive.

Jo l'avantatge que trobo al dropbox és que s'actualitza automàticament i no haig de pensar-hi. A més hi puc accedir des de qualsevol lloc.

Abans jo utilitzava un disc dur (es connecten USB, n'hi ha de diferents mides i jo el que tinc és de la marca WD comprat al Mediamarkt) però com t'he dit has de ser molt metòdica fent còpies periòdiques de seguretat i tenir en compte que també s'espatllen (això li va passar al meu marit).

Ostres, a mi em fa un pèl de por això que estigui tot penjat en el núvol a Internet, perquè hi ha coses personals i també d'empresa (factures, dibuixos autocad, etc.). Però m'ho miraré.
Pel que fa a què s'ha d'estar a sobre per actualitzar és cert, jo normalment faig una actualització grossa cada mes (quan fem factures), quan descarrego fotos de la càmera o del mòbil i quan veig que he grabat moltes coses també. És una mica pal.
I és cert, és pot espatllar el disc dur extraible, com ho pot fer el llapis de memòria, no sé si ens acostumarem mai a no tenir les coses imprimides (que una part les hi tinc!)

Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge

Torna a “Tecnologia Digital”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: