Qualitat del servei de fix + internet en un poble?

ordinadors, tablets, mòbil i tot tipus de gadgets..
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Qualitat del servei de fix + internet en un poble?

EntradaAutor: virolai » dl. maig 02, 2011 9:49 am

Hola, visc en un poble del Penedès, a 6 km de Vilafranca, i tenim Internet i fix amb Movistar, però ens volem canviar de companyia per pagar menys i l'única que ens dóna servei és Jazztel. Treballem a casa i Internet ens és imprescindible, mínim 10 mb, que és el que tenim ara i el que Jazztel ens ofereix. El que ens fa por és la qualitat del servei, la rapidesa en la solució d'avaries, etc. Tenim amics que tenen Jazztel a Barcelona i n'estan molt contents, però a comarques és una altra història perquè han de fer servir menys infraestructures i més antigues.

Algú que faci servir aquest servei en un lloc petit ens en pot donar l'opinió?

Moltes gràcies.
Avatar de l’usuari
Merche83
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1197
Membre des de: dj. gen. 14, 2010 9:32 am

Re: Qualitat del servei de fix + internet en un poble?

EntradaAutor: Merche83 » dl. maig 02, 2011 9:52 am

jo no et puc ajudar pq tmb utilitzo movistar, pero m'interesa el tema pq tmb treballo a casa i m'es imprescindible internet i tmb soc del pendes (ostii tu quantes casualitats :content: :content: ) tmb haviem pensat de canviar de companyia pero ens fa por q dsps la qualitat del servei baixi :ufs:
de fet vam canviar els movils a Yoigo i ja estem arrepentits pq la cobertura va fatal :ufs:
Imatge
2/01/11 TE+
.....
25/08/11 Te tenemos con nosotros!
ImatgeImatgeImatgeImatge
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: Qualitat del servei de fix + internet en un poble?

EntradaAutor: virolai » dl. maig 02, 2011 9:58 am

Merche83 ha escrit:jo no et puc ajudar pq tmb utilitzo movistar, pero m'interesa el tema pq tmb treballo a casa i m'es imprescindible internet i tmb soc del pendes (ostii tu quantes casualitats :content: :content: ) tmb haviem pensat de canviar de companyia pero ens fa por q dsps la qualitat del servei baixi :ufs:
de fet vam canviar els movils a Yoigo i ja estem arrepentits pq la cobertura va fatal :ufs:


Ostres, què dius ara?! El meu company es va passar a Yoigo fa uns mesos i jo he fet la gestió avui!! Però la cobertura de moment a ell li va força bé. Només en perd quan està al menjador de casa, al pis d'abaix, però com que tenim fix tampoc és un gran problema… Jo al principi de viure aquí, fa un any, no tenia cobertura al mòbil, i això que era Movistar, però em vaig canviar l'aparell i la cosa va canviar radicalment, o sigui que pensa que el problema pot ser també de l'aparell (el meu d'abans era un nokia i ara tinc una blackberry i no tinc gairebé problemes de cobertura, només ocasionals, també al menjador de casa!).
Avatar de l’usuari
Merche83
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1197
Membre des de: dj. gen. 14, 2010 9:32 am

Re: Qualitat del servei de fix + internet en un poble?

EntradaAutor: Merche83 » dl. maig 02, 2011 10:07 am

lo nostre es algu raro... pq em passat a YOigo els dos i tenim aparells nous i a més a més bons teoricament (Samsung Galaxy) i no se si es problema de la cobertura pero el q ens passa es q quasi sempre el teléfon no funciona fins q nosaltres truquem, es a dir, si algú em truca a mi i jo en el dia de avui no he fet cap trucada encara surt apagat, pero a partir de que jo la faig ja funciona... la "solució" que hem fet es quan ens aixequem el primer q fem es perduda a casa o entre nosaltres, pero no es solució pq si algún dia algú ens truques abans q nosaltres no funcionaria... vale q tmb tenim fixe pero no per això ha d'anar malament, no??
En fi.. que estem una mica enfadats pq em passat bastantes incidencies i sempre ens diuen el mateix q la cobertura ells la veuen bé... clar quan fem la incidencia estem trucant desde el movil i ja funciona pero no es així....

Bueno q no vull canviar el tema del post... a veure si algú ens comenta desde la experiencia com li ha anat canviant la companyia del fix en un poble! :ok:
Imatge
2/01/11 TE+
.....
25/08/11 Te tenemos con nosotros!
ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
soleilua
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2568
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 4:42 pm

Re: Qualitat del servei de fix + internet en un poble?

EntradaAutor: soleilua » dc. maig 04, 2011 11:54 am

hola reines! jo també tinc movistar a casa i estem molt contents, la veritat és que no falla mai!! conec a varia gent que té jazztel i només 1 peronsa m'ha dit que cap problema... els demés si i bastants, problemes de connexió, els 10 MB que ogereixen no són reals, fins i tot els meus pares s'havien canviat i mai van arribar a donar-los d'alta! dos mesos després d'anar-lis darrera, continuen amb movistar i a més, els han fet una oferta i els surt més a compte ara!

nosé... nosaltres també ens vam mirar de canviar, fent la portabilitat i em deien que havia de pagar 50 euros (per la cara) em concepte de compra de la línia a movistar! de moment no ens hem canviat, i no crec que ho fem...

per cert virolai, la merche i jo vivim al mateix poble! del penedès!! :ok:
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: Qualitat del servei de fix + internet en un poble?

EntradaAutor: virolai » dc. maig 04, 2011 12:06 pm

Gràcies, Soleilua… Em sembla que ho deixarem estar. El que em fa ràbia és que fa uns mesos vaig trucar a Movistar dient-los que em canviava de companyia i em van fer una oferta, però el mes que l'havien de començar a aplicar no ho van fer, els vaig trucar i van dir que hi havia hagut un error i que el mes següent sí que ho farien, i en l'última factura ens han fet un descompte que no és el que ens van dir! Em fa tanta ràbia que tinguin la paella pel mànec!!
I això dels 10 mb, a nosaltres, amb Movistar, de reals en tenim 8,3, ho vam mirar. Que està prou bé, però no són els 10, tot i que mai cap companyia els ofereix complets.
Avatar de l’usuari
soleilua
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2568
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 4:42 pm

Re: Qualitat del servei de fix + internet en un poble?

EntradaAutor: soleilua » dc. maig 04, 2011 12:10 pm

si, tens raó virolai! mai arribarà a ser 10, però la persona en qüestió que m'ho deia, no li arribaven ni 4!!
ostres, aixó del descompte si que ni idea... nosaltres ara volem trucar, a veure si ens ofereixen algo, ja t'explicaré...

Torna a “Tecnologia Digital”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::