Mòbil amb internet

ordinadors, tablets, mòbil i tot tipus de gadgets..
Avatar de l’usuari
canyella9
:: rateta
:: rateta
Entrades: 197
Membre des de: dt. des. 21, 2010 10:11 am

Re: Mòbil amb internet

EntradaAutor: canyella9 » dj. juny 07, 2012 5:11 pm

MERCI PONIOLETA. ho miraré el que passa és que mirava yoigo pel tema de cobertura. tinc una blackberry de feina i quan em truquen i sóc a casa... no tinc gens de cobertura, és un rotllo! i a la feina tampoc en tinc gaire, per això mirava yoigo, i perquè he trobat una tarifa d'aquesta companyia que em sembla prou econòmica. de totes maneres, ja veig que el mòbil me'l faran pagar car :ufs: no sé què faré!

moltes gràcies noies!!!
Avatar de l’usuari
Salander
:: conillet
:: conillet
Entrades: 392
Membre des de: dj. jul. 23, 2009 1:16 pm

Re: Mòbil amb internet

EntradaAutor: Salander » dv. juny 08, 2012 11:49 am

Ponioleta ha escrit:Canyella, el meu company també es vol canviar de companyia i he estat mirant una mica el tema... Pel que he vist, Yoigo és on els mòbils surten més cars.
En el meu cas em vaig fer de Yoigo perquè m'anaven millor les tarifes. Però pel meu company, que sobretot parla i potser navegaria una mica, he vist que a Orange, amb la tarifa de 30 euros de tarifa plana de trucades (300 min crec) i unes 200 o 250 MB d'internet, el SCL val només 9 euros.
És que 10 euros al mes durant tota la permanència són 180 euros... mira't Orange que potser et va millor...


Acabo de mirar-ho per inernet perquè no em sonava tant barato i el Plus (el SCL no apareix) amb aquesta tarifa (delfin30) val 89€... I la nova tarifa de yoigo són 30 euros al mes trucades ili·limitades i 1gb d'internet. Jo m'estic plantejant seriament canviar-me pq així no m'he de preocupar dels minuts que parlo ni navego!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Mòbil amb internet

EntradaAutor: Ponioleta » dv. juny 08, 2012 12:00 pm

Salander ha escrit:
Ponioleta ha escrit:Canyella, el meu company també es vol canviar de companyia i he estat mirant una mica el tema... Pel que he vist, Yoigo és on els mòbils surten més cars.
En el meu cas em vaig fer de Yoigo perquè m'anaven millor les tarifes. Però pel meu company, que sobretot parla i potser navegaria una mica, he vist que a Orange, amb la tarifa de 30 euros de tarifa plana de trucades (300 min crec) i unes 200 o 250 MB d'internet, el SCL val només 9 euros.
És que 10 euros al mes durant tota la permanència són 180 euros... mira't Orange que potser et va millor...


Acabo de mirar-ho per inernet perquè no em sonava tant barato i el Plus (el SCL no apareix) amb aquesta tarifa (delfin30) val 89€... I la nova tarifa de yoigo són 30 euros al mes trucades ili·limitades i 1gb d'internet. Jo m'estic plantejant seriament canviar-me pq així no m'he de preocupar dels minuts que parlo ni navego!


ostres doncs a la botiga ens van dir 9 euros (el SCL)... ho tinc apuntat i tot en un catàleg.
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Salander
:: conillet
:: conillet
Entrades: 392
Membre des de: dj. jul. 23, 2009 1:16 pm

Re: Mòbil amb internet

EntradaAutor: Salander » dv. juny 08, 2012 12:06 pm

Potser a botiga i el scl sí. Igualment jo valoro més la tarifa que el mòbil pq en aquestes de x minuts si et passes els pagues a uns preus! A mi m'està frenant justament el preu del mòbil però és que la tarifa és tant temptadora...
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
tombarella
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2036
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 10:48 pm

Re: Mòbil amb internet

EntradaAutor: tombarella » dv. juny 08, 2012 12:15 pm

Salander, realment aquesta tarifa és temptadora, temptadora!!!! o-o:)
Imatge Imatge

||*||
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Mòbil amb internet

EntradaAutor: Ponioleta » dv. juny 08, 2012 12:35 pm

Salander ha escrit:Potser a botiga i el scl sí. Igualment jo valoro més la tarifa que el mòbil pq en aquestes de x minuts si et passes els pagues a uns preus! A mi m'està frenant justament el preu del mòbil però és que la tarifa és tant temptadora...



Sí, jo de fet em vaig fer de Yoigo perquè era la tarifa que més m'interessava, tot i que el mòbil em va sortir més car que si m'hagué sfet d'una altra companyia :ok:
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
canyella9
:: rateta
:: rateta
Entrades: 197
Membre des de: dt. des. 21, 2010 10:11 am

Re: Mòbil amb internet

EntradaAutor: canyella9 » dg. juny 10, 2012 7:34 am

ponioleta, quina tarifa tens amb yoigo?

jo és que si em faig de yoigo és també pel tema cobertura, orange no puc parlar des de casa meva, es talla tota l'estona.

no sabeu si hi ha algua pàg web on indiqui les cobertures de cada mòbil? vull dir saber si tindria bona cobertura amb vodafone, amb orange i amb altres companyies als pobles a on em moc. és que a on visc jo, a vegades és complicat el tema cobertura, per això em decanto més per una o una altra!

per altra banda, ara amb movistar, sense tenir internet pago uns 25€ al mes, molt són missatges. per tant penso que amb la tarifa del 2 de yoigo que per 9€ entra 1GB d'internet i les trucades a 2cèntims, segur que pagaré menys que a movistar... no sé.
:-o00m
les que esteu a yoigo n'esteu contentes??

bufff, ja veieu que tinc molts dubtes!!! jajaja
canyella9 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. jul. 18, 2012 8:16 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Mòbil amb internet

EntradaAutor: Ponioleta » dl. juny 11, 2012 11:42 am

Canyella, jo tinc la Plana del 20 + el bono de 8 euros (500 MB) d'internet. La permanència és només de la Plana.
Evidentment, ara la tarifa infinita aquesta que ha sortit surt molt més a compte perquè jo pago 28+IVA i amb la infinta pagues 30+iva però tens 1 GB i minuts infinits.

Tema cobertura, Yoigo utilitza la xarxa de Movistar. Jo no tinc problemes de cobertura però visc a Barcelona i tampoc em moc massa per llocs "poc habitats"...
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Salander
:: conillet
:: conillet
Entrades: 392
Membre des de: dj. jul. 23, 2009 1:16 pm

Re: Mòbil amb internet

EntradaAutor: Salander » dl. juny 11, 2012 12:05 pm

Al final sembla ser que ens passarem a yoigo amb la tarifa infinita (30 euros al mes totes les trucades que vulguis i 1gb d'internet) i ens han recomanat molt un mòbil que poca gent coneix: el Huawei Ascend G300. Es veu que és un fabricant xinés però que el mòbil està molt i molt bé, al nivell del scl i a 159 euros! Jo tot el que he trobat per internet el deixa molt bé i a la botiga diu que els hi volen cada dia, espero que tinguin raó!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
canyella9
:: rateta
:: rateta
Entrades: 197
Membre des de: dt. des. 21, 2010 10:11 am

Re: Mòbil amb internet

EntradaAutor: canyella9 » ds. juny 30, 2012 7:11 am

hola noies, torno a necessitar consell perquè no me'n surto amb la portabilitat.

us explico els passos que he seguit:

jo sóc de movistar de tota la vida, però en el seu moment, al tenir mòbil el vam posar a nom del meu pare tot i que jo sempre n'he pagat la facatura a través del meu compte corrent. Bé, a l'hora de fer la portabilitat a yoigo em posaven moltes pegues pq em deien que havien de parlar amb el titular de la línia (meu pare) i que el mòbil li arribaria a ell i que després al ser de yoigo tots dos havíem d'anar físicament a una botiga yoigo i fer el canvi. AL final vam decidir anar a una botiga de movistar a fer el canvi de titular de la línia, ens va costar lo seu pq també ens hi posaven pegues però ho vam aconseguir.
truco a yoigo per fer la portabilitat, un comercial molt amable m'explica com funciona tot, em demana les meves dades (mail, nº compte, nº dni, adreça, em llegeix mil coses...) i finalment em diu que tot OK, que ja està en tràmit la portabilitat i que en 5 dies hàbilshaig de rebre aparell de mòbil (samsung s scl white) i un sms dient que ja sóc de yoigo.
al cap de 4 dies rebo un sms al meu mòbil dient que haig d'enviar una factura i el meu DNI escanejat a una adreça mail de yoigo.
truco a yoigo pq no entenc ben bé el que em demanen i després de parlar amb 1000 departaments, m'aclareixen que necessiten DNI, una factura a nom meu i un extracte del banc d'aquella factura. Jo això no ho tinc, pq les coses que pago jo a través del banc no tinc factura i lo que tinc factura va a nom del meu home (aigua, llum, etc). total que envio una cosa del banc pensant que serviria i el DNI i al cap de 24h torno a trucar a yoigo pq no tinc resposta. Em diuen que a l'ordinador els consta que la portabilitat està aturada pq falta enviar documentació (?¿!) com? però si ja us ho he enviat! i em diuen que torni a enviar un mail a la mateixa adreça reclamant. Ho faig i han passat casi 24h i continuo sense obtenir resposta.
el cas és que JA NO SÉ QUÈ FER. i com que sé que algunes de vosaltres vau fer portabilitat a yoigo, volia saber si us van fer passar pel mateix o què.
inclús m'he plantejat fer una portabilitat una altra companyia mòbil però a on visc no hi ha cobertura d'orange, i no sé si n'hi ha de vodafone, i pels preus yoigo m'anava bé.
per altra banda, movistar, la meva actual companyia no m'ha enviat cap sms ni res per fer contraoferta.
què faríeu? em podeu ajudar???
COM SEMPRE, MIL GRÀCIES! :ok: :ok: :ok:
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Mòbil amb internet

EntradaAutor: Ítaca » dl. jul. 02, 2012 1:10 pm

Nosaltres fa temps vem anar a Yoigo a demanar informació (aleshores ens ho oferien poca cosa en tema mòbils) però sí q recordo q ens van demanar 2 factures que estiguessin domiciliades al compte on haurien de passar la factura del telèfon... i és el q t'estan demanant...

SObre que movistar no t'ha fet cap contraoferta... doncs no sé, em sembla q a partir de l'1 de juny va entrar una llei q deia q a partir d'aleshores les portabilitats es feien en 24-48 hores, per evitar les contra-ofertes de la companyia antiga (abans trigaven ben bé 15 dies...)
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Mòbil amb internet

EntradaAutor: Ponioleta » dl. jul. 02, 2012 1:18 pm

Jo vaig anar a Yoigo a la tenda i em demanaven lo de les factures (a més volen el rebut del banc que t'envien a casa, quan ara hi ha molts bancs que ja no els envien pq ho consultes per internet :ufs: ) i vaig passar d'ells i el que vaig fer va ser fer l'alta per telf però no em van demanar res.
Això que fan els de Yoigo és un rotllo. El meu company fa un temps va estar a punt de fer-se'n però els hi portava un rebut i li deien que no servia etc i al final els va engegar a passeig.

Els de movistar no t'han fet la contraoferta pq fins que els de Yoigo no tinguin la documentació correcte no faran la petició de portabilitat i per tant a ells no els consta que tu vulguis marxar.
A vegades, si truques a atenció al client i preguntes quan se t'acaba la portabilitat, al cap d'uns dies et truquen per fer-te ofertes... (al Poniolet li va passar fa poc, però amb Vodafone)
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge

Torna a “Tecnologia Digital”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::