Mòbil amb internet

ordinadors, tablets, mòbil i tot tipus de gadgets..
Avatar de l’usuari
mireiafor
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

Re: Mòbil amb internet

EntradaAutor: mireiafor » ds. oct. 08, 2011 2:17 pm

Hola Ramtri, jo me l'he canviat aquest estiu i m'he "comprat" un iphone. Per a mi no té comparació, jo havia tingut altres mòbils amb connexió a internet i fins i tot tàctils i de veritat que no hi ha color. Amb aquest mòbil no és que et puguis connectar a internet, és que a mida que vas treballant amb un programes o altres es va connectant a mida que ho necessites de forma que és molt àgil i fluit. A més té l'apple store amb les famoses aplicacions, moltes d'elles gratuites, que fan que et puguis configurar un aparell a la teva mida amb tot el que necessites o t'agrada.

La càmera de fotos és de molt bona qualitat, i la vídeo també, a més té un ús molt intuitiu (no he necessitat el manual d'instruccions per a res) i és compatible amb un pc, vull dir que no necessites un mac.

Respecte la companyia, l'oferta més interessant la vaig trobar amb orange però al final movistar em va fer una contraoferta i em vaig quedar amb ells. Els tràmits amb orange es poden fer per internet a la seva pàgina oficial on de vegades trobes condicions més avantatjoses que a la botiga :ok: :ok:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
giuliette
:: lleona
:: lleona
Entrades: 905
Membre des de: dl. juny 21, 2010 11:28 pm

Re: Mòbil amb internet

EntradaAutor: giuliette » ds. oct. 08, 2011 4:54 pm

Hola Ramtri!!!

Doncs jo, soc usuaria de gmail i tot el 'imperi' de google, i per tant, faig anar un smartphone amb Android, i per mi, es el millor... ho tens conectat amb la teva conta gmail automaticament, amb el que veus tots els teus contactes, etc... un cop ho has configurat al principi. Tens el google Market, amb un muuunt d'aplicacions, que a diferencia de l'Iphone, en aquest son gratuites molt bona part, tot iq ue alguna, si que es de pagament.
A nivell de GPS, tennen el google maps, i el google navigation, que va força bé!
Ara mateix, tinc un samsung galaxy S i hem va de conya! i la companyia en la que estic, es Yoigo, ja que jo truco molt poquet, però m'interessava la conexió a internet, que la faig anar molt, i amb yoigo son 8€ la cuota d'internet i entren 500mb i el consum mínim son 6€ i la quota de internet ja computa pel minim, es a dir, si no truques a ningú, pagues 8€+IVA i ja està! :ok:

Sobretot, si vols tenir internet, mira quants mb t'entren en la quota que agafis, pq movistar crec que es, ofereix una tarifa economica, crec que per 10€ però nomes entren 100mb, almenys quan jo ho vaig mirar.

Yoigo te molt bones ofertes, tot i que vaig agafar un catàleg de The Phone House, i crec, que fan un 40% de descompte en el preu dels smartphones aquest mes (amb yoigo tb). Ho pots consultar en la seva web.
Ah! la cobertura de Yoigo es la propia+ la de movistar!


Sort i ja ens diras per quin et decideixes!!
Imatge

Gràfica de la Giuliette

14/11/10 TE+
12/07/11 Ja tenim l'Àlex aquí!!!

ImatgeImatgeImatgeImatge

El Post de l'Àlex: viewtopic.php?f=91&t=23467

Us convido a visitar el meu blog de reposteria:

www.lagormanderia.blogspot.com
Avatar de l’usuari
Abril*
:: lleona
:: lleona
Entrades: 936
Membre des de: dj. juny 17, 2010 9:11 am

Re: Mòbil amb internet

EntradaAutor: Abril* » ds. oct. 08, 2011 8:15 pm

Hola!

A mi em van robar el mòbil fa una setmana i ara he decidit comprar-me un d'aquets "smart". Com que gasto poquet m'he agafat una tarifa bararteta i de mòbil un HTC (crec que no és d'últim model però). Algú en té d'aquest model? què tal va? espero no haver-me equivocat ....
Imatge
Avatar de l’usuari
Naylacris
:: dinosaure
Entrades: 12234
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Mòbil amb internet

EntradaAutor: Naylacris » ds. oct. 08, 2011 8:20 pm

Jo fa just una setmana em vaig passar a Yoigo (abans era de movistar) i la noia a The Phone House ens va recomenar Samsung Galaxy ACE, baratet i fa el mateix que la resta de Smartphones de gama més alta, portem uns dies i estem encantats!! Amb tarifa de dades i internet el mateix que et comenta la companya 6 euros mínim i 8 tarifa internet pero esta integrat, sobretot que l'smartphone tingui sistema Android.
ImatgeImatge
Carla tomó teti durante 38 meses
ImatgeImatge
Ana tomó teti durante 22 meses
ImatgeImatgeImatge ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
Avatar de l’usuari
JOMAX
:: conillet
:: conillet
Entrades: 385
Membre des de: dv. feb. 18, 2011 9:04 pm
Ubicació: El Maresme

Re: Mòbil amb internet

EntradaAutor: JOMAX » ds. oct. 08, 2011 8:39 pm

Buffffffffffffffffffffff a totes ens interessa això de tenir internbet en el mòbil!!!
Jo també m'ho estic mirant.. i m'han dit que les tarifes de Pepephone estan molt bé, ara bé.... no et donem cap smartphone!!!
i jo tinc un dubte.... auqesta tariffa de yoigo... amb els mg que et donen... per quan et tens? et vas conectant a estonetes? no es tarifa plan, no?
gràciesssssssssssssssss
jomax
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Naylacris
:: dinosaure
Entrades: 12234
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Mòbil amb internet

EntradaAutor: Naylacris » ds. oct. 08, 2011 8:45 pm

Si es tarifa plana fins els 500 mg després et baixa la velocitat pero jo ho utilitzo bastant i va ràpid.
ImatgeImatge
Carla tomó teti durante 38 meses
ImatgeImatge
Ana tomó teti durante 22 meses
ImatgeImatgeImatge ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
Avatar de l’usuari
msi251
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dl. des. 13, 2010 11:00 am
Ubicació: barcelona

Re: Mòbil amb internet

EntradaAutor: msi251 » ds. oct. 08, 2011 9:10 pm

a casa tenim l'iphone i l'htc wildfire. els dos van genials, la veritat. estem encantats.a mi personalment m'agrada més l'htc. és una mica més petit.
jo tinc la companyia jazztel i estic encantada. mai m'han donat problemes.hem ve una sola factura i pago relativament poc per els 2 tlfs, adsl i fxe
Imatge
ImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Mòbil amb internet

EntradaAutor: Ítaca » ds. oct. 08, 2011 9:52 pm

A mi també m'agradari agafar-me un iphone o una blackberry, però la veritat és q no tinc ni flowers de res... :ufs:
M'agradaria enganxar una oferta d'aquestes q et surt pràcticament gratis, però el q em fa por és la tarifa d'internet... amb movistar he sentit q entre una cosa i l'altra et surt per 40-50 € al mes, i evidentment passo...
Sabeu d'alguna bona oferta?

Perdoneu la meva ignorància però q és el htc? ?-)
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
msi251
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dl. des. 13, 2010 11:00 am
Ubicació: barcelona

Re: Mòbil amb internet

EntradaAutor: msi251 » ds. oct. 08, 2011 10:05 pm

Itac@ ha escrit:A mi també m'agradari agafar-me un iphone o una blackberry, però la veritat és q no tinc ni flowers de res... :ufs:
M'agradaria enganxar una oferta d'aquestes q et surt pràcticament gratis, però el q em fa por és la tarifa d'internet... amb movistar he sentit q entre una cosa i l'altra et surt per 40-50 € al mes, i evidentment passo...
Sabeu d'alguna bona oferta?

Perdoneu la meva ignorància però q és el htc? ?-)



la de jazztel( i crec que d'altres també) són 26€ amb 300 minuts de trucades i internet ilimitat)
Imatge
ImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Abril*
:: lleona
:: lleona
Entrades: 936
Membre des de: dj. juny 17, 2010 9:11 am

Re: Mòbil amb internet

EntradaAutor: Abril* » ds. oct. 08, 2011 11:23 pm

Ramtri ha escrit:Gràcies per les respostes!!!



Abril* ha escrit:Hola!

A mi em van robar el mòbil fa una setmana i ara he decidit comprar-me un d'aquets "smart". Com que gasto poquet m'he agafat una tarifa bararteta i de mòbil un HTC (crec que no és d'últim model però). Algú en té d'aquest model? què tal va? espero no haver-me equivocat ....



HTC depèn quin model no va molt bé (o això m'ha dit un entès!) PErò n'hi ha una que sí!! Jo també m'estic mirant un HTC!

Amb quina companyia? (i si no és molt preguntar... en quina tarifa? Perquè jo també gasto poquet...) Merci!


Jo m'he agafat la XS de vodaphone, que surt per 20€ + IVA , inclou 150 min al mes en trucades i internet il·limitat. Ja veieu que és poquet temps (5 min al dia) de trucades, però com que inclou internet il·limitat doncs ja m'està bé (crec que fins a 150 MG va al molta velocitat i després baixa a la meitat, o algo així....)
Imatge
Avatar de l’usuari
Abril*
:: lleona
:: lleona
Entrades: 936
Membre des de: dj. juny 17, 2010 9:11 am

Re: Mòbil amb internet

EntradaAutor: Abril* » ds. oct. 08, 2011 11:27 pm

msi251 ha escrit:a casa tenim l'iphone i l'htc wildfire. els dos van genials, la veritat. estem encantats.a mi personalment m'agrada més l'htc. és una mica més petit.
jo tinc la companyia jazztel i estic encantada. mai m'han donat problemes.hem ve una sola factura i pago relativament poc per els 2 tlfs, adsl i fxe


Sí és aquest el wildfire......
Imatge
Julyet
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2955
Membre des de: ds. oct. 03, 2009 3:28 pm

Re: Mòbil amb internet

EntradaAutor: Julyet » dg. oct. 09, 2011 9:20 am

Jo pago 8 euros de tarifa de dades amb Yoigo... i les trucades (haig de dir que truco poquet ja que envio mails i prou...) pago uns 4 euros o així. El mes que més he pagat en un any i pico han sigut 14 euros total.

Ah, tinc un mòbil amb Android.
Avatar de l’usuari
nurdeu
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3388
Membre des de: dj. març 20, 2008 2:42 pm

Re: Mòbil amb internet

EntradaAutor: nurdeu » dg. oct. 09, 2011 9:35 am

Jo tinc un samsung galaxy S i n'estic encantada!!!!!!! És un vici, jejejeje. Abans estava amb Yoigo, però vem voler fer un canvi de tot, mòbil i companyia de telefonia a casa, així que ens vem passar a Orange, i la veritat és que n'estic molt i molt contenta, i això que no les tenia totes...

De mòbil tinc 500 mb i si em passo em baixen la velocitat, també m'entren minuts de trucades tant pel matí com per la tarda a tots els telèfons que vulgui tan´si són o no de la seva companyia. El que no entren són missatges sms, però la veritat és que entre el wathsapp i internet se n'envien ben pocs.

De mòbil acabo pagant a final de mes uns 50 euros, i de ADSL+trucades 30 euros al mes (quan a telefònica en pagava 80!!!!!!!!)

El meu pare té l'iphone i no m'agrada massa, em quedo amb android i el meu galaxy!!
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
mireiafor
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

Re: Mòbil amb internet

EntradaAutor: mireiafor » dg. oct. 09, 2011 2:42 pm

Itac@ ha escrit:Perdoneu la meva ignorància però q és el htc? ?-)



És una marca de telèfon mòbil, concretament el que anomenen smartphones (telèfons inteligents) per les seves prestacions com poden ser els samsung o iphone
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Mòbil amb internet

EntradaAutor: Ítaca » dg. oct. 09, 2011 4:46 pm

Ahhh, gràcies!!
La veritat és q darrerament no estic gens posada en noves tecnologies...

Què penseu de la Blackberry? no sé pq però em fa més gràcia q l'iphone..
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Naylacris
:: dinosaure
Entrades: 12234
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Mòbil amb internet

EntradaAutor: Naylacris » dg. oct. 09, 2011 4:48 pm

Blackberry pensa que et cobren pel servei que et donen.

i perque no Samsung o HTC?
ImatgeImatge
Carla tomó teti durante 38 meses
ImatgeImatge
Ana tomó teti durante 22 meses
ImatgeImatgeImatge ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Mòbil amb internet

EntradaAutor: Ítaca » dg. oct. 09, 2011 4:54 pm

Naylacris ha escrit:Blackberry pensa que et cobren pel servei que et donen.

i perque no Samsung o HTC?

Què vols dir q et cobren pel servei q et donen? no és la mateixa tarifa plana q amb l'iphone, per exemple?? ostres, q verda q estic! mare meva! jo q sempre estava a l'última de tot i ara, estic ben peix! :ufs:

htc, doncs ni m'ho havia plantejat, més q res pq ni sabia q existien! hehe
samsung? doncs no ho sé, però jo sempre he estat de nokia, i les altres marques (tipus ericson, samsung... ) no m'han cridat mai l'atenció...
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Naylacris
:: dinosaure
Entrades: 12234
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Mòbil amb internet

EntradaAutor: Naylacris » dg. oct. 09, 2011 5:05 pm

Nokia com a smartphone fatal no té sistema android o sigui aplicatius O patatero.

La tarifa Blackberry es la tarifa d'internet més una quantitat per ser blackberry.

Jo també he tingut sempre nokia i al final he agafat Samsung perque a la botiga em van dir que és super bo i molt molt semblant a Iphone pero més barat, no fa falta gastar tants diners.
ImatgeImatge
Carla tomó teti durante 38 meses
ImatgeImatge
Ana tomó teti durante 22 meses
ImatgeImatgeImatge ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Mòbil amb internet

EntradaAutor: Ítaca » dg. oct. 09, 2011 7:39 pm

Naylacris ha escrit:Nokia com a smartphone fatal no té sistema android o sigui aplicatius O patatero.

La tarifa Blackberry es la tarifa d'internet més una quantitat per ser blackberry.

Jo també he tingut sempre nokia i al final he agafat Samsung perque a la botiga em van dir que és super bo i molt molt semblant a Iphone pero més barat, no fa falta gastar tants diners.


Ostres, gràcies per l'explicació!! No tenia ni idea que clavessin també per ser blackberry :ufs:
així els samsungs i els htc surten bé??? i fan exactament el mateix q l'iphone??
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
giuliette
:: lleona
:: lleona
Entrades: 905
Membre des de: dl. juny 21, 2010 11:28 pm

Re: Mòbil amb internet

EntradaAutor: giuliette » dg. oct. 09, 2011 8:35 pm

Bones!!

Jo tb he estat usuaria de Blackberry, durant força temps, i antigament, estava genial, pq era de lo mes avançat que hi havia, però sincerament, desde que vaig provar android, ja deu fer mes de 2 anys, que anem de perles amb Android, té infinitats d'aplicacions, que tant amb Blackberry com Iphone son de pagament o ni existeixen, a part, del vincle amb la conta gmail, que es un luxe!
El servei Blackberry té un cost adicional, exepte a Yoigo, que ara es gratuit, però jo et recomanaria abans, com t'han dit la resta, un Android, HTC o Samsung, inclus LG crec que estan fent terminals molt bons, sobretot, fixat en la versió de Android que porten, ara la que hi ha es la 2.3 crec, i tb es important el procesador i la RAM, ja que a vegades ofereixen cada castanya que despres va tot molt lent i no et serveix per res!!

Si necesites mes recomanacions, per aquí estarem!! jo no estic molt molt al dia, però vaig treballar força temps en una botiga de telefonia mòbil jiji!
Imatge

Gràfica de la Giuliette

14/11/10 TE+
12/07/11 Ja tenim l'Àlex aquí!!!

ImatgeImatgeImatgeImatge

El Post de l'Àlex: viewtopic.php?f=91&t=23467

Us convido a visitar el meu blog de reposteria:

www.lagormanderia.blogspot.com

Torna a “Tecnologia Digital”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::