Mòbil amb internet

ordinadors, tablets, mòbil i tot tipus de gadgets..
Lesmansdelapètal
:: conillet
:: conillet
Entrades: 365
Membre des de: dt. oct. 04, 2011 1:09 pm

Re: Mòbil amb internet

EntradaAutor: Lesmansdelapètal » dj. des. 01, 2011 2:13 pm

Doncs el nou mòbil li pots triar l'idioma en català, però així i tot moltes coses no hi surten com el market i altres coses i el keyboard ni diccionari. Buscant buscant vaig trobar una pàgina web d'android en català, i et donava opcions una era baixar-se l'android en català amb l'app Morelocal2 que m'ha posat el Market en català, i l'altre era un altre app Multiling keyboard amb aquest tens el teclat en català i et pots baixar el corrector i T9 en català. Ha estat una mica liat aplicr els settings perquè hi ha moltes coses, però finalment ja està tot en català.
Imatge

Imatge

Imatge
Lau
:: poltre
:: poltre
Entrades: 627
Membre des de: dc. nov. 11, 2009 4:27 pm

Re: Mòbil amb internet

EntradaAutor: Lau » ds. des. 03, 2011 6:00 pm

Nosaltres també estem apunt de finalitzar la odissea.... se suposa que entre dilluns o dimarts (en aquest cas dimecres ja que dimarts és festiu) rebrem els dos telèfons.

La nostria "historia"

Erem de vodafone, pagavem una pasta amb dos telèfons de merdeta i només de trucades, sense cap tarifa plana.
Vam trucar a vodafone uns quants cops... ens podeu fer alguna oferta? ens podeu regalar algun telefon? la resposta sempre era no.
Vaig anar a Orange i vaig fer la portabilitat amb una tarifa plana amb internet i em regalaven dos samsung galax S Plus. (un per mi i un pel meu home, dues linies d'una empresa)
Em truca vodafone per fer contraoferta, però com que només la iguala i no la millora... per principis continuem amb la portabilitat a orange.
Al cap d'uns quants dies parlant amb el meu home de cobertures i tal... ens va fer por canviar, tenir permanencia i pel què sigui tinguem poca cobertura a la feina i a casa i estariem lligats dos anys i amb vodafone tenim cobertura on la necessitem, vam decidir que si vodafone ens mantenia la oferta, ens quedavem.
Truco a vodafone i em diuen que haviem rebutjat la portabilitat d'orange perque vaig fer-ho en nom meu i el titular de vodafone és el meu marit (jo ho vaig fer en nom meu perquè la linia esta en nom d'empresa i em demanaven que ho havia de fer un apoderat d'empresa, jo ho soc, pero es veu qeu a vodafone el tenen a ell i no ens van acceptar el canvi)
Evidentment vodafone no deia res... ja li estava bé el rebuig i continuar-nos tenint com a pardillos.
Al trucar, demano si em continuen amb la contraoferta que m'havien fet i em diuen que si però que com que hi ha hagut un rebuig de portabilitat, hem d'esperar 10 dies.
Esperem 10 dies, truco i em diuen que ok, que ja ho poden fer però tenen un problema informatic que no accepta les comandes.
Després de 3 dies amb problemes informatics... dijous vam poder fer la comanda.
Ahir vam rebre un sms dient que en 48 hores rebrien els terminals!

Espero que acabi aqui i sigui cert que arriben, ajjajaa.
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Mòbil amb internet

EntradaAutor: ametista » ds. des. 03, 2011 6:33 pm

ostres Lau ja ho pots dir que és una odissea, eh? a veure si és veritat que arriben!! >.-<:

Ramtri, que bé no???? :b-))) ja ens explicaràs!!!!!
(això teu també ha estat una odissea :r) )
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Mòbil amb internet

EntradaAutor: ametista » ds. des. 03, 2011 6:52 pm

ah per cert, jo de moment tinc el tema aparcat, les promocions que em fa movistar no em van bé:

- samsung galaxy mini gratuït si em comprometo a una quota de veu de 15 euros/mes

ni de conya, fins ara no arribava al consum mínim de 9 euros, com per pagar-ne 15! m'estaria pagant el telèfon, està clar...

- 25.000 punts per canviar-los junt amb els meus (3.000, són poquets perquè fa poc vaig canviar de titular (d'empresa a particular) i se'm van posar a zero :-(( )

amb 28.000 punts no faig res, he de pagar una pasta per un terminal decent :ufs:

- els terminals que m'ofereixen per un consum mínim de 6 euros/mes són pre-històrics (sense asomo de wi-fi vaja) :ufs: :ufs:

ara tinc aquest consum mínim per les noves tarifes, abans tenia la tarifa 6 (6 cent/minut totes les trucades i caps de setmana gratuïts amb un consum mínim de 9 euros/mes) i ara la tarifa Habla (mateixes condicions però 6 euros/mes de quota mensual on computen les trucades i missatges i sense consum mínim com a tal)

el dia que em torni a donar d'alta internet pagaré 16 euros/mes en total (veu i internet) perquè tinc amb ells l'ADSL :ok:
no és la tarifa més econòmica però de moment, es lo que hay... (a no ser que torni a intentar la opció Yoigo :content: )
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Mòbil amb internet

EntradaAutor: Ítaca » dt. des. 06, 2011 12:12 am

Molt bé ramtri!
Per fi tindràs un mòbil amb internet!!! Quines ganes oi? ha de ser xulo això de poder-se connectar al sp siguis on siguis!!
Nosaltres ho tenim aturat ara... em falta temps per mirar-me bé les diferents opcions...
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Lesmansdelapètal
:: conillet
:: conillet
Entrades: 365
Membre des de: dt. oct. 04, 2011 1:09 pm

Re: Mòbil amb internet

EntradaAutor: Lesmansdelapètal » dc. des. 07, 2011 11:13 am

Què bé, Ramtri per fi.

Ostres Pitisu, fa una ràbia quan a tu no et funcionen les coses i ve un altre i les fa funcionar a la primera, jeje. Però bé, ja el tens.
El món Android enganxa!!!! t'ho dic per experiència. Hi ha un munt de possibilitats i un munt d'aplicacions increïbles. Jo fins i tot, he arribat a pagar (1€) per baixar-me un joc al que em vaig enganxar, jajaja. I el vaig aconseguir acabar.
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
giuliette
:: lleona
:: lleona
Entrades: 905
Membre des de: dl. juny 21, 2010 11:28 pm

Re: Mòbil amb internet

EntradaAutor: giuliette » dc. des. 07, 2011 7:08 pm

Sii dono fe que el món d'Android enganxa molt!! obriu un post si voleu, així les que l'utilitzem podrem trobar noves aplicacions o ajudar a les noves usuaries!!! :ok:
Imatge

Gràfica de la Giuliette

14/11/10 TE+
12/07/11 Ja tenim l'Àlex aquí!!!

ImatgeImatgeImatgeImatge

El Post de l'Àlex: viewtopic.php?f=91&t=23467

Us convido a visitar el meu blog de reposteria:

www.lagormanderia.blogspot.com
Lau
:: poltre
:: poltre
Entrades: 627
Membre des de: dc. nov. 11, 2009 4:27 pm

Re: Mòbil amb internet

EntradaAutor: Lau » dc. des. 07, 2011 7:14 pm

Ei si!! ja el tinc!! avui ens han arribat els dos galaxy splus... genials!! ara falta trobar-hi el truquillo, però molt bé.

Si obriu el post Android jo també m'hi passaré.

Lau.
Lau
:: poltre
:: poltre
Entrades: 627
Membre des de: dc. nov. 11, 2009 4:27 pm

Re: Mòbil amb internet

EntradaAutor: Lau » dt. des. 13, 2011 3:05 pm

Ramtri ha escrit:
Lau ha escrit:Ei si!! ja el tinc!! avui ens han arribat els dos galaxy splus... genials!! ara falta trobar-hi el truquillo, però molt bé.

Si obriu el post Android jo també m'hi passaré.

Lau.




I en a tu, què tal el galaxy S plus?????????



Molt bé molt bé... fa més del què puc assimilar, jejeje
Lau
:: poltre
:: poltre
Entrades: 627
Membre des de: dc. nov. 11, 2009 4:27 pm

Re: Mòbil amb internet

EntradaAutor: Lau » dt. des. 13, 2011 6:18 pm

quin mobil tens al final ramtri?
Lau
:: poltre
:: poltre
Entrades: 627
Membre des de: dc. nov. 11, 2009 4:27 pm

Re: Mòbil amb internet

EntradaAutor: Lau » dt. des. 13, 2011 9:22 pm

l'acabo de mirar i és practicament idèntic al meu... te n'has sortit de lo del wifi? jo no hi tinc cap problema, si no te'n surts digue'm i miraré d'ajudar-te...
Avatar de l’usuari
giuliette
:: lleona
:: lleona
Entrades: 905
Membre des de: dl. juny 21, 2010 11:28 pm

Re: Mòbil amb internet

EntradaAutor: giuliette » dg. des. 25, 2011 9:57 pm

has d'instalar el samsung kies ( http://www.samsung.com/es/support/mobil ... ARE.MANUAL ) i això t'instalarà un driver, i despres, quan el conectis, o ho fas anar desde el samsung kies, o bé, com un pen usb normal i corrent, o a una mala, si tens lector de targetes, poses la microsd en un lector i es mes ràpid!!

Tb una altra cosa xula, es que si instales el google+ i habillites la opció, et puja automaticament totes les fotos que fas al teu perfil de google, però de forma privada, que nomes les veus tu, però que en un plis, les pots compartir.
Imatge

Gràfica de la Giuliette

14/11/10 TE+
12/07/11 Ja tenim l'Àlex aquí!!!

ImatgeImatgeImatgeImatge

El Post de l'Àlex: viewtopic.php?f=91&t=23467

Us convido a visitar el meu blog de reposteria:

www.lagormanderia.blogspot.com
Avatar de l’usuari
Penny
:: lleona
:: lleona
Entrades: 996
Membre des de: dv. nov. 13, 2009 9:31 am

Re: Mòbil amb internet

EntradaAutor: Penny » dl. gen. 02, 2012 1:01 pm

Noies, que em podeu donar un cop de mà, sisplau? :camio:

Tinc un Samsung galaxy ACE i no aconsegueixo connectar-lo al wifi de casa (tinc Vodafone). Em troba la xarxa però, quan hi poso l'usuari i contrassenya, no es connecta (amb el portàtil no hi tinc cap problema).

Sabeu a què pot ser degut?
Imatge
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Mòbil amb internet

EntradaAutor: Ponioleta » dc. feb. 08, 2012 12:09 pm

Hola boniques!!!

Repesco aquest fil perquè finalment (!) m'he decidit a canviar de companyia i agafar-me un mòbil amb internet.
En principi he triat el Samsung Galaxy S SCL i la companyia Yoigo, per dos motius, perquè amb els bons d'internet pots tenir bastantes megues d'internet per un bon preu i en canvi amb les altres companyies, com que la tarifa plana de trucades va junta amb internet, si vols tenir un mínim de MB (500) has d'agafar unes tarifes amb molts minuts de trucades que jo no faré servir (i pagar-los, clar!). L'altre motiu és que llavors la permanència és només de la tarifa de veu i estic pensant en agafar la plana del 20 o la del 8, pel que si anéssin malament les coses a nivell económic, em podria donar de baixa de l'internet i "només" estaria obligada a pagar 20 o 8 euros mensuals.

Bé, al tema... vaig intentar donar-me d'alta a través de la web, perquè he vist que el mòbil surt més barat (bastant més!) que a les botigues (no sé si és un error d'impremta del fulletó o és política d'empresa de Yoigo) però un cop omplert tot em diu que no em deixa fer-me contracte i que en tot cas truqui al 1707 perquè em facin un reestudi...Però si només tenen el meu nom i adreça... Reestudi de què??? A vosaltres us ha passat això??
És que és la companyia que crec que està millor pel que jo vull però també em toca bastant la moral que et posin tantes pegues per fer-te client...No sé on han estudiat màrqueting els senyors de Yoigo però sembla que t'estiguin fent un favor "deixant-te" que et facis de la seva companyia i adquireixis un compromís de permanència de 18 mesos :ufs: :ufs: :ufs:
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Mòbil amb internet

EntradaAutor: Ponioleta » dt. feb. 14, 2012 11:03 am

Pitisu, a mi una vegada mb un mòbil em va passar que se'm va mullar i deixant-lo assecar completament va tornar a funcionar... Però era fa temps quan els mòbils eren més senzills. Espero que tinguis sort.
Per cert, jo dilluns seré de Yoigo amb un mòbil igual que el teu... què tal va?


I em contesto a mi mateixa per si algú més està pensant en fer-se de yoigo. Vaig anar a la tenda de Yoigo i em demanaven un rebut al meu nom i tot això que et demanen. Llavors vaig provar de donar-me d'alta a través de la web però em deia que no podia i que si volia truqués per fer-me un reestudi :ufs: . Al final vaig trucar, vaig dir que volia fer una portabilitat i em vaig donar d'alta sense cap problema i sense haver de presentar cap rebut ni res. En un ratet ja vaig rebre un missatge de Yoigo i el de Vodafone dient que els truqués (però no ho vaig fer) i un o dos dies després, un altre sms de Yoigo dient-me que la portabilitat ja estava en marxa i que dilluns vinent seré de Yoigo.
Suposo que l'estratègia de Yoigo és posar-ho més difícil a les tendes físiques (franquícies) perquè deuen cobrar un % per alta i en canvi si et dones d'alta a través d'ells directament no han de pagar res a ningú, perquè sinó no entenc perquè a les tendes et demanen tantes coses i després et pots donar d'alta amb una simple trucada telefònica :ufs: :ufs:
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Lesmansdelapètal
:: conillet
:: conillet
Entrades: 365
Membre des de: dt. oct. 04, 2011 1:09 pm

Re: Mòbil amb internet

EntradaAutor: Lesmansdelapètal » ds. feb. 18, 2012 3:04 pm

Compte amb yoigo, si no teniu tarifa d,Internet perquè et donen el primer mes gratis però els has de deixar molt clar que no en vols perquè el següent mes te la cobren.
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Mòbil amb internet

EntradaAutor: Ponioleta » ds. feb. 18, 2012 11:35 pm

El mateix!! Demà a la nit em fan la portabilitat. Ja tinc ganes d'estrenar-lo, tot i que el vaig remensr una mica i em lio bastant. És la primera vegada q tinc un mòbil amb Android...

A tu què tal et va??
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
giuliette
:: lleona
:: lleona
Entrades: 905
Membre des de: dl. juny 21, 2010 11:28 pm

Re: Mòbil amb internet

EntradaAutor: giuliette » dg. feb. 19, 2012 6:30 pm

Hola!!

A la que se li ha mullat el mobil, ja he llegit que ha ressusitat, però si es tornes a morir (que pot passar, pq la placa s'oxida i depen de per on avançi l'oxid es podria cascar alguna funció) o bé, igual ja et funciona(ma mare porta un mòvil que tb ha fet submarinisme i li va de conya i ja fa anys!!), però havia sentit, que quan ja no s'engega ni res, si el desmuntes i trobes on te l'òxid, amb un palet de les orelles i cocacola es podia treure, tb deixantlo en un vas amb arros o bé, amb oli de la moto, jajaja!! n'havia sentit moltes de coses, la mes frequent era la de la cocacola!!
He de dir, que jo no he provat cap d'aquestes coses eh?!

jo tb ting el galaxy, va de lujo!!
Imatge

Gràfica de la Giuliette

14/11/10 TE+
12/07/11 Ja tenim l'Àlex aquí!!!

ImatgeImatgeImatgeImatge

El Post de l'Àlex: viewtopic.php?f=91&t=23467

Us convido a visitar el meu blog de reposteria:

www.lagormanderia.blogspot.com
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Mòbil amb internet

EntradaAutor: Ponioleta » dl. feb. 20, 2012 11:55 am

Ramitri, m'ha costat 79 euros. He agafat la tarifa plana del 20 (i el bono d'internet de 8 euros). La meva preferència era no lligar-me amb una permanència de molts diners, i com que el que més m'interessava era l'internet, he acabat amb Yoigo. En aquest cas, per 28e més iva tinc 500M d'internet, que amb les altres companyies, per aquest preu en tenia 200 o 250MB. I en cas que econòmicament haguem de fer retallades, "només" estic obligada a pagar 20 euros al més durant 18 mesos (perquè a males em donaria de baixa l'internet, que no va associat a la permanència). I com que per reis els meus pare em van regalar "fins a 100 euros" de mòbil, doncs a mi m'ha sortit gratis :-D :-D

Per cert, no entenc tots aquests embolics que fa Yoigo amb les altres si després per telefon no et demanen res. Sort que vaig decidir-me a trucar, perquè ja estava a punt d'engegar-los i mirar una altra companyia. Jo penso que això els fa perdre molts clients...

Giuliette, ja havia vist això del bono del 8, però a mi m'interessa tenir-lo contractat. Però gràcies per avisar :ok:


Bé, avui he estrenat el mòbil. A partir de les 6am era de Yoigo. Aquest matí l'he encès i he començat a rebre sms de Yoigo i després m'han trucar i no sabia ni despenjar o-o:) . Ara fa un ratet que ja he aconseguit enviar el meu primer Whatsapp i entrar algun telefon a l'agenda. A la tarda remenaré una mica més.
El que pitjo porto és que el meu fill em persegueix si em veu amb el mòbil a les mans perquè el vol ell (abans en tenia un tant carraca que li deixava toquetejar) iaquest matí estava parlant per telèfon amb el Bernat persseguint-me plorant que volia el mòbil... A veure com li faig entendre que aquest mòbil no és per jugar... :ufs:
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Mòbil amb internet

EntradaAutor: Ponioleta » dt. feb. 21, 2012 9:53 am

Ramitri, són 300 minuts de trucades 24h al dia.
Les tarifes planes més cares tenen una mica de MB d'internet, però per exemple la del 30, que val 30 euros, té 360 minuts i 360MB, però com que a mi el que m'interessa és sobretot l'internet, perquè truco poc, amb 28 euros (plana del 20 + bono8 d'internet) tinc 300 minuts i 500 MB.
I si més endavant el meu company es fa de Yoigo (que en principi és la intenció) pagant 3 euros extres al més podem compartir el meu bono del 8 entre els dos.

Ja dic, després de mooolt mirar, vaig arribar a la conclusió que a Yoigo tenen les millors tarifes (com a mínim pel que m'interessa a mi) tot i que després em posaven tants requisits i pegues que vaig estar a punt d'engegar-los.
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge

Torna a “Tecnologia Digital”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::