Mòbil amb internet

ordinadors, tablets, mòbil i tot tipus de gadgets..
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Mòbil amb internet

EntradaAutor: Ítaca » dc. nov. 23, 2011 8:52 am

maretameua, penso q sí q és legal... de fet, sempre hi ha lligada una permanència (o no, però aleshores et toca rascar la butxaca i bé!)...

El mòbil q t'agafis per poder posar una altra targeta q no sigui de movistar, l'hauràs de fer lliure, i pagar, clar... :ufs:
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Mòbil amb internet

EntradaAutor: ametista » dc. nov. 23, 2011 10:00 am

Maretameua et dic el mateix que les altres, els punts són de movistar i s'entén que són per treure't un mòbil per seguir amb ells (per això la permanència i el preu més econòmic del terminal) no per pillar-te'l i anar-te'n a una altra companyia! :r) vaja, jo ho entenc així...si fessis el canvi sense lligar-lo a permanència (no sé si es pot fer) segur que necessitaries molts més punts o pagar bastant però és que si a sobre el vols per fer-lo anar amb una targeta d'una altra companyia no crec que el mòbil et funcioni! com ja t'han dit necessitaries un mòbil lliure!

ah, aquests 25000 punts que t'han sumat de cop són la promoció pre-nadal que us vaig comentar que fan amb algunes línies, només els tens per gastar-los ara, vull dir que si no els fas servir i seguissis amb movistar en continuaries tenint 11780...o sigui que si no els fas servir no és que perdis 42000 punts, només els 11000 (que no et serveixen de gaire)

pitisu! a mi em sembla que us ha sortit força bé la jugada! pagueu menys de tarifa i mòbils nous a 0 euros!! >.-<: >.-<:

Ramtri, en llocs estil mediamarkt, carrefour... també hi ha mòbils lliures però suposo que surten molt cars! (vaja, sempre et surtirà més car comprar-lo lliure que a través d'una companyia amb les promocions, no?)

per cert, us volia penjar la famosa fotocòpia que em van donar a Yoigo amb això del reestudi!
Ramtri, en un missatge anterior et vaig dir que si volies intentessis això de portar els rebuts però que no et fessis masses il·lusions....perquè com pots veure a la fotocòpia, és tan habitual que no t'agafin a la primera..com a la segona! encara tenen un tercer pas per tornar a intentar la portabilitat i és pagant un dipòsit de 120 euros!!! :ufs: :ufs:
vamos, que quan vaig llegir tot això va ser quan vaig passar del tema, que altra feina tinc jo que perdre tant el temps per fer un simple canvi de companyia (ni tampoc hi penso invertir tanta pasta...20 euros de fiança primer, després 120....i segur que això d'aquest dipòsit tampoc deu ser legal!)
001.jpg

uix m'ha quedat una mica petita, a veure si ho podeu llegir bé...
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: Mòbil amb internet

EntradaAutor: Mara17 » dc. nov. 23, 2011 10:18 am

Depèn del consum que tinguis surt més car lligar-te a una companyia amb segons quines tarifes que pagar-te un mòbil lliure. Això s'ha de valorar segons el cas personal. Jo no arribo als 15 euros (amb IVA inclòs, preu de factura final) i tinc internet al mòbil, però potser una persona que tingui un consum molt més alt sí que li surt a compte. A mi mai m'han sortit a compte ni les tarifes d'autònoms!
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
Lesmansdelapètal
:: conillet
:: conillet
Entrades: 365
Membre des de: dt. oct. 04, 2011 1:09 pm

Re: Mòbil amb internet

EntradaAutor: Lesmansdelapètal » dc. nov. 23, 2011 10:28 am

Jo entenc el que dieu, però no ho trobo just. Jo quan vaig a una botiga i em donen punts per haver comprat allí, en primer lloc em diuen com puc fer servir aquests punts, si et donen un regal o et fan rebaixes en altres articles. Cosa que Movistar no ha fet (en el meu cas) no m'ha dit mai que aquests punts només serveixen per fer-me una rebaixa en un mòbil sempre quedant-me amb ells, només m'han dit que són per canviar per altres mòbils o accessoris.

En segon lloc, aquests punts no haurien de ser d'ells, perquè jo els he obtingut ja fent una despesa amb ells i havent tingut una permanència de x anys, per tant els punts m'haurien de pertanyer a mi.

Per tant a ells no els pertocaria decidir si jo em vull gastar aquests punts en un mòbil o no.

I si, la idea era gastar-me els punts en un mòbil i alliberar-lo, que no costa massa diners. De fet, el meu està alliberat i estic encantada de la vida. Me'l vull canviar perquè de la quantitat de vegades que m'ha caigut a terre se m'obre la tapa de darrere i se'm bloqueja. A part de que la bateria comença a fer el tonto i se'm descarrega ràpidíssmament.
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Mòbil amb internet

EntradaAutor: ametista » dc. nov. 23, 2011 12:52 pm

Mara tens raó, no pensava amb el consum i és veritat que si el tens alt et pot sortir més a compte compra-te'l lliure que lligar-te a una permanència :ok: per cert, tu a quina companyia estàs? (perquè menys de 15 euros al mes amb internet està força bé, no?)

Maretameua, Movistar t'informa de què pots fer amb els punts: tens els catàlegs, tens informació a les factures físiques, tens la pàgina web....i sempre dient clarament si van lligats a un consum mínim, a una permanència...una altra cosa és que a tu t'interessi o no el què t'ofereixen

els punts són teus, està clar, però per gastar a Movistar (per això diem que són seus, però no perquè en siguin propietaris) és com si tens punts Estrella de La Caixa, són teus i no de La Caixa...però estan lligats a tenir un compte corrent amb ells (on et cobren comissions, etc) i només els pots canviar pels regals concrets que hi ha al catàleg i amb les condicions que ells volen (sé que la comparativa no és del tot equivalent però és el primer que m'ha sortit :r) )

crec que en la teva situació l'únic que pots fer és agafar un mòbil amb els 11780 punts que tens (perquè no t'interessen els 25000 que van lligats a la permanència) i pagar per alliberar-lo però entre el que et costarà un mòbil amb només 11000 punts i alliberar-lo potser et surt més a compte comprar-lo lliure directament :ok:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: Mòbil amb internet

EntradaAutor: Mara17 » dc. nov. 23, 2011 1:08 pm

Jo amb Yoigo, però quan acabi permanència me n'aniré a una companyia tipus Simyo o Pepephone. És la idea pq he vist que és el més barat.
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
Lesmansdelapètal
:: conillet
:: conillet
Entrades: 365
Membre des de: dt. oct. 04, 2011 1:09 pm

Re: Mòbil amb internet

EntradaAutor: Lesmansdelapètal » dc. nov. 23, 2011 9:29 pm

De Pepephone no en sé res. De Symio, tinc un company de feina que n'és i està molt content. I a la meva feina que està al cul del món (perdó per l'expressió) que no tenim ni corrent elèctric (anem amb generadors) té bona cobertura.
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
giuliette
:: lleona
:: lleona
Entrades: 905
Membre des de: dl. juny 21, 2010 11:28 pm

Re: Mòbil amb internet

EntradaAutor: giuliette » dc. nov. 23, 2011 10:33 pm

Simyo si no han canviat, va amb cobertura de Orange, el meu home, havia tingut un simyo i super bé! pepephone va amb cobertura Vodafone, no conec a ningú que hagi estat!
A favor tenen el preu!! estan super bé de preu! en contra, no ofereixen terminal, ni punts per renovar el terminal.. però clar, segons on, t'estalvies tanta pasta que aj està bé així!
Imatge

Gràfica de la Giuliette

14/11/10 TE+
12/07/11 Ja tenim l'Àlex aquí!!!

ImatgeImatgeImatgeImatge

El Post de l'Àlex: viewtopic.php?f=91&t=23467

Us convido a visitar el meu blog de reposteria:

www.lagormanderia.blogspot.com
Avatar de l’usuari
Twix
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2194
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 11:51 am

Re: Mòbil amb internet

EntradaAutor: Twix » dt. nov. 29, 2011 2:45 pm

guapis! des d'ahir que tinc el Samsung Ace! >.-<: encara no sé ben bé com funciona...el que sí veig és que la bateria dura poquíssim!!!!! suposo que hi deu haver maneres d'estalviar bateria, però no sé com...
Avatar de l’usuari
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: Mòbil amb internet

EntradaAutor: Mara17 » dt. nov. 29, 2011 3:21 pm

Duren un dia com a molt si el toques una mica. Apaga el wifi sempre que no et convingui (i el GPS i el bluetooth també). Ajusta't la lluminositat. I res més, hi ha alguns programes que serveixen per estalviar bateria, al Market en trobaràs, com l'Android Booster, per exemple. :ok:
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Twix
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2194
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 11:51 am

Re: Mòbil amb internet

EntradaAutor: Twix » dt. nov. 29, 2011 3:39 pm

Gràcies Mara! no tinc activat ni el GPS ni el Wifi ni el Bluetooth. He canviat això de la il·luminació, i ara mateix m'acabo de baixar el Booster aquest, el qeu passa que jo d'anglès vaig "fina"... :-:) el que veig q em gasta bastant és el *, el facebook, el correu... no hi ha cap manera de desactivar-lo quan no vull que m'avisi? (ja miro el correu a l'ordinador)
Avatar de l’usuari
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: Mòbil amb internet

EntradaAutor: Mara17 » dt. nov. 29, 2011 4:04 pm

Em sembla que sí, sobretot el correu, però no ho sé fer. Jo el correu el tinc amb avís (per la feina), però el FB el faig anar amb l'apicació Android i no m'avisa de res... ?-)

Pensa que els primers dies també es toca més (contactes, instal·lar coses, etc.). De totes maneres, no duren gaire, no.
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Twix
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2194
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 11:51 am

Re: Mòbil amb internet

EntradaAutor: Twix » dt. nov. 29, 2011 4:11 pm

avui el tornaré a carregar, i demà, que en teoria l'he de "remenar" menys, a veure si em dura més.... :-:)
Avatar de l’usuari
Twix
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2194
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 11:51 am

Re: Mòbil amb internet

EntradaAutor: Twix » dt. nov. 29, 2011 5:42 pm

Ramtri ha escrit:Així estàs contenta amb el Samsung ACE? :ok:

Si!!l'unica cosa q m'ha fotut es q no esta en catala..
Avatar de l’usuari
Abril*
:: lleona
:: lleona
Entrades: 936
Membre des de: dj. juny 17, 2010 9:11 am

Re: Mòbil amb internet

EntradaAutor: Abril* » dt. nov. 29, 2011 7:36 pm

Hola!

ja fa un mes que tinc el mòbil nou amb internet i bé, de moment estic molt contenta, bé de fet estic enganxada jajajaj!

Jo vaig fer una portabilitat de movistar a vodafone, ja se que si fa no fa són lo mateix però la tarifa @XS de vodafone se m'adaptava molt bé al que jo volia, parlar poc tot i que faig moltes trucades (són 150 min al mes, crec que em sobren i tot...) i tarifa plana per navegar ( per a no endur-me sustos), tot això per uns 23,5 €. L'única pega són els sms, que van a banda, però total, amb el whatsapp ja no cal, i si no trucada i prou, de fet des de que tinc el mòbil no n'he enviat cap.

El mòbil és un HTC Wirldefire ( o algo així), per mi , que fins fa poc era una inepta, està prou bé,la meva única pega era la bateria, però ara veig que no sóc l'única, a mi em dura 2 dies com a molt però es que porta molta tralla, amb el wifi o la red mòvil molta estona conectats i amb les actualitzacions automàtiques. Estava un amica amoïnada perquè vaig veure uns missatges per aqui que no parlàven gairabé d'aquest model de mòvil, però jo de moment tot ok! no se, estic molt contenta amb el canvi :ok:
Imatge
Avatar de l’usuari
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: Mòbil amb internet

EntradaAutor: Mara17 » dt. nov. 29, 2011 8:01 pm

Per als missatges SMS hi ha el Mjoydroid. :ok:
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Abril*
:: lleona
:: lleona
Entrades: 936
Membre des de: dj. juny 17, 2010 9:11 am

Re: Mòbil amb internet

EntradaAutor: Abril* » dt. nov. 29, 2011 8:17 pm

quines cracks!

entre aquest i el de l'estalvi d'energia.....aixxx quantes coses s'aprenen al SP!

Gràcies!

Per cert, tinc un dubte....cal posar un antivirus al mòbil? existeix? ara no se si se'm va la olla, però he pensat que com que estic tot el dia conectada a internet...igual que a l'ordinador li pot entrar un virus al mòbil????
Imatge
Lesmansdelapètal
:: conillet
:: conillet
Entrades: 365
Membre des de: dt. oct. 04, 2011 1:09 pm

Re: Mòbil amb internet

EntradaAutor: Lesmansdelapètal » dt. nov. 29, 2011 8:51 pm

Jajaja Twix anem a l'hora. Jo vaig rebre ahir el mòbil LG optimus 350 i avui ja soc oficialment de yoigo. De moment tot molt bé. Ah i l'LG l'android és en català encara que el teclat i el corrector són en castellà. Hi ha dues aplicacions d'Android "Multiling Keyboard" que té el teclat en català i l'ortografia també i l'altre el Morelocal2 que és per posar l'Android en català. A més he descobert un foro d'Android en català.

L'LG de moment està força bé, la barra de bloqueig i desbloqueig de wifi, bluetooth i altres ja ve per defecte. I la bateria ja porta més de 24 hores i el wifi engegat tota l'estona. A veure quan dura.
Imatge

Imatge

Imatge
Lesmansdelapètal
:: conillet
:: conillet
Entrades: 365
Membre des de: dt. oct. 04, 2011 1:09 pm

Re: Mòbil amb internet

EntradaAutor: Lesmansdelapètal » dj. des. 01, 2011 11:26 am

Ho he aconseguit!!!, tinc el mòbil en català, l'android en català, el market en català i el teclat i el diccionari en català. Feia temps que hi anava al darrere i al final ho ha aconseguit.
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: Mòbil amb internet

EntradaAutor: Mara17 » dj. des. 01, 2011 12:26 pm

Maretameua ha escrit:Ho he aconseguit!!!, tinc el mòbil en català, l'android en català, el market en català i el teclat i el diccionari en català. Feia temps que hi anava al darrere i al final ho ha aconseguit.


:ok: Cap truc útil?
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge

Torna a “Tecnologia Digital”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::