Mòbil amb internet

ordinadors, tablets, mòbil i tot tipus de gadgets..
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: Mòbil amb internet

EntradaAutor: noviachuky » dj. feb. 23, 2012 2:18 pm

Pitisu t'anava a dir el mateix que la giuliette.
Posa'l dins d'un pot amb arros durant un dia pq li acabi de marxar la humitat!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
giuliette
:: lleona
:: lleona
Entrades: 905
Membre des de: dl. juny 21, 2010 11:28 pm

Re: Mòbil amb internet

EntradaAutor: giuliette » dt. feb. 28, 2012 8:19 pm

Pitisu, per veure si a la botiga ho veuran que s'ha mullat, treu la tapa de la bateria, i busca una pegatina que xiva si s'ha mullat, sol ser rodoneta, petita, blanca quan no s'ha mullat gens, pero que es torna rosada o vermella amb l'aigua....suposo que encara la deu portar, i si te oxid dintre, doncs ho veuran tb, tot això no entra en garantia i si te la pegatina rosa, normalment no es molesten en mirar-ho, el retornen fora de garantia.
Imatge

Gràfica de la Giuliette

14/11/10 TE+
12/07/11 Ja tenim l'Àlex aquí!!!

ImatgeImatgeImatgeImatge

El Post de l'Àlex: viewtopic.php?f=91&t=23467

Us convido a visitar el meu blog de reposteria:

www.lagormanderia.blogspot.com
Avatar de l’usuari
canyella9
:: rateta
:: rateta
Entrades: 197
Membre des de: dt. des. 21, 2010 10:11 am

Re: Mòbil amb internet

EntradaAutor: canyella9 » dl. març 12, 2012 5:32 pm

hola noies,

ja sé que el post és de fa temps, però me l'he llegit tot fil per randa pq estic en el procés de canvi de companyia i canvi de mòbil i us volia donar les gràcies per totes les informacions. M'han anat súper bé, ara falta que me'n surti amb el que vull, que serà difícil, però com que jo amb aquests de les companyies telefòniques em faig "la borde", intentaré aconseguir el màxim i que sigui molt bé de preu, aviam si tinc sort! :ok: :ok: :ok:

potser entremig del procés em surt algun dubte i torno a escriure per aquí!!!

:-) :-) :-) :-) :-D :-D
Avatar de l’usuari
Cuca84
:: lleona
:: lleona
Entrades: 971
Membre des de: dg. feb. 26, 2012 3:05 pm

Re: Mòbil amb internet

EntradaAutor: Cuca84 » dl. març 12, 2012 7:04 pm

Noies!!

Veig que el post és de fa temps.. però jo fa any i mig que tinc iPhone i la veritat és que estic encantada! l'únic que ara acabo de fer portabilitat a Pepephone.. a veure que tal! les tarifes són molt bones i he fet números i m'estalviaré bastants caers.. ara a veure com va de cobertura i la resta de coses... fins ara tenia movistar que tot molt bé però unes factures.. ja us explicaré com va aquesta setmana m'haurien de fer el canvi!!

Petons a totes!!
Imatge
Avatar de l’usuari
emanens
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4595
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 6:50 pm

Re: Mòbil amb internet

EntradaAutor: emanens » dg. maig 13, 2012 11:59 am

Alguna de vosaltres sap quan costa alliberar una iPhone de Movistar?
Imatge
CRÒNICA:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=18535
La nostra princeseta va néixer el 5 d'octubre de 2010 a les 7:50h

MERCADILLO:
https://picasaweb.google.com/105865966059035089930
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Mòbil amb internet

EntradaAutor: Ítaca » dg. maig 13, 2012 11:01 pm

Noies! Demà si no passa res, l'itaco i jo tindrem mòbils nous! :b-)))
Ens hem passat a Orange, i ns donen el Samsung galaxy II i el S plus, i entre el q ens donen dels nostres mòbils actuals, i q tenien un descompte si venies de Movistar, doncs tots dos ens costen 3€! :ok:
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Judy*
:: gosset
:: gosset
Entrades: 436
Membre des de: dt. des. 20, 2011 10:46 am

Re: Mòbil amb internet

EntradaAutor: Judy* » dl. maig 14, 2012 10:40 am

Jo fa uns mesos que tinc l'iPhone i la veritat és que n'estic encantada! Ara no m'imagino amb cap mòbil diferent!

M'agrada les utilitats, el funcionament, i sobretot poder compartir calendaris...
Jo tinc el meu, el seu home el seu i tenim el nostre,... així quan jo apunto algo al nostre, a ell li surt automàticament!!!


En quan a alliberar-los doncs, ni idea...
Tinc entès que els iPhones van lliures crec... de fet jo sóc de Vodafone i el meu home de Movistar i si cambiem les targetes d'aparell, ens funcionen igual.
Panxus de PRIMAVERA--->Duna81- :-()-) Sarins <:-< -Nena :-()) -Boop <:-< -CRIS86 <:-< -Witchy <:-< -Judy* <:-< -Lexi :-()-) -clarivcl :-())
Avatar de l’usuari
tombarella
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2036
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 10:48 pm

Re: Mòbil amb internet

EntradaAutor: tombarella » dj. maig 24, 2012 5:27 pm

Hola,

M'he estat mirant una mica el post, però segueixo tenint dubtes... Se m'ha acabat la permanència i tinc ganes de canviar de mòbil, ja que el que tinc va fatal. I voldria un smartphone. Però no tinc intenció de gastar-m'hi ni un cèntim, o sigui que pressionaré al màxim, a veure què em dóna cada companyia. De moment, Vodafone (d'on sóc ara), m'ofereix un HTC, un parell de Samsung's i ara no recordo quin més. Per 0 eurus.

M'agradaria saber opinions, si esteu contentes dels vostres sparthones... Així com també si heu enganxat recentment alguna bona oferta, i en quina companyia. Ara han fet "pactes" entre companyies per no anar regalant iphones a la brava... (llàstima! ;-))) ), però suposo que per alguna banda es deu poder estirar.

Moltes gràcies!
Imatge Imatge

||*||
Julyet
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2955
Membre des de: ds. oct. 03, 2009 3:28 pm

Re: Mòbil amb internet

EntradaAutor: Julyet » dj. maig 24, 2012 6:15 pm

tombarella, depèn del que consumeixis et surt mil vegades millor comprar-te el mòbil lliure... pensa que després amb els contractes pagues el mòbil "en còmodes mensualitats" amb les factures. Jo per exemple amb Yoigo el mes que he pagat més... 15euros! (amb tarifa de dades inclosa). Els meus coneguts amb les companyies que els hi "regalen" el mòbil o el paguen "barato" entre 30 i 60 euros mensuals fixes...

I et recomano 100% un Android...
Julyet
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2955
Membre des de: ds. oct. 03, 2009 3:28 pm

Re: Mòbil amb internet

EntradaAutor: Julyet » dj. maig 24, 2012 6:16 pm

Ah, pensa que amb la tarifa de dades deixaràs d'enviar sms i trucaràs molt menys...
Avatar de l’usuari
tombarella
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2036
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 10:48 pm

Re: Mòbil amb internet

EntradaAutor: tombarella » dj. maig 24, 2012 7:55 pm

Gràcies, Julyet!

Però sí que m'interessen les trucades ja que als números on truco més sovint, hi seguiré trucant. Per tant, una tarifa de 20 eurus que inclou dades i veu (24 hores del dia a tots els números amb un màxim de "x" minuts) ja em va bé. I amb això ja em "regalen" el telèfon. :ok:

Es tractaria de saber quin telèfon triar entre els que m'ofereixen. I també si hi ha alguna companyia que millori l'oferta respecte d'una altra. :ok:
Imatge Imatge

||*||
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Mòbil amb internet

EntradaAutor: Ítaca » dj. maig 24, 2012 10:03 pm

Jo fa just 1 setmaneta i poc q tinc el Samsung sII, i va genial!
Penso que Samsung està a la mateixa alçada que l'Iphone...
Consell heavy...
fica't a Internet, a Orange mateix i demana fer la portabilitat pel morro (si ho fas a la botiga et demanaran una paga i senyal que si desprės et tires enrere perds... En canvi per Internet no demanen res). I aleshores espera la trucada miraculosa de Vodafone q t'oferiran "el oro i el moro" pq et quedis. Si accepten l'oferta es cancel.la la portabilitat i llestos :ok:
Nosaltres vam ser tontos i ho veu fer des de botiga física a the phone house i ens van fer deixar 50€ a cadascú i clar vam tirar endavant , però a l'itaco els de Movistar li van arribar a oferir l'Iphone 4 s a 0€ ... Aleshores sí que et tenen en compte :ufs: :ufs:
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
tombarella
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2036
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 10:48 pm

Re: Mòbil amb internet

EntradaAutor: tombarella » dv. maig 25, 2012 10:23 am

Ítaca, moltes gràcies! Remenaré per Orange! :ok:

Ramtri, gràcies també! Sembla que aquest serà el candidat número 1, si no m'ofereixen l'iphone... ;-)))
Imatge Imatge

||*||
Avatar de l’usuari
FloR
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

Re: Mòbil amb internet

EntradaAutor: FloR » dl. maig 28, 2012 4:02 pm

Noies fa 15 dies que em van robar l'iphone al bus, el tenia assegurat i la companyia m'envia un altre en breu. La cosa està que mentres tant vaig agafar un Samsung mini amb orange per no perdre la conexió. Suposo que tindré l'iphone a finals d'aqueta setmana i vull vendre el samsung, és d'orange però es pot alliberar a qualsevol puesto o igual la mateixa Orange ho fa, amb l'iphone ho vaig fer, total ja tenen la permanència que he renovat.. En total l'hauré fet servir 3 setmanes. Si el voleu demano els 49€ que em va costar i així no renoveu permanència i no us lligeu a la companyia per més temps. A la capsa ve el mòbil, uns auricular, el carregador i un cable per connectar-lo a l'ordinador!
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Mòbil amb internet

EntradaAutor: Ponioleta » dt. maig 29, 2012 9:16 am

Hola
jo també tinc el samsung galaxy s scl white edition i la veritat és que per mi va molt bé. És bastant més barat que el galaxy II i per mi em sobra mòbil i tot!! Faig fotos, navego per internet, miro FB, twitter, tinc l'agenda/calendari de google que la puc actualitzar des de l'ordinador i des del mòbil, algun joc... de fet no tinc més coses perquè no tinc temps de remenar però a la tenda hi ha un munt d'aplicacions gratis o casi.

Jo em vaig estar mirant molt les companyies per veure quina tarifa m'anava bé. Volia uns 300 minuts mensuals i bastant internet (500MB mínim). Al final vaig fer-me de Yoigo. Tinc una tarifa plana de 20e que són x minuts de trucades, i és al que estic lligada per 18 mesos. I a part m'he agafat 500MB d'internet mensuals i en total pago uns 35 euros al mes (iva inclòs). Jo les trucades sí que les gasto, així que ja em va bé. La majoria de les altres companyies, tenen les tarifes que van juntes internet+trucades i per aquest preu tens bastants minuts (uns 500 potser) però poc internet (uns 250 o 300 MB) que és just al revés del que jo volia.

Ara se li acaba la permanència al meu company i a més té el mòbil fet caldo, així que ja torno a tenir la casa plena de prospectes de companyies per veure què fa ell (que ho he de mirar jo que ell amb tot això s'atabala o-o:) o-o:) )
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
canyella9
:: rateta
:: rateta
Entrades: 197
Membre des de: dt. des. 21, 2010 10:11 am

Re: Mòbil amb internet

EntradaAutor: canyella9 » dt. juny 05, 2012 6:12 am

hola noies,

per fi m'he decidit i ja he trucat a o yoigo. m'he llegit aquest post 2 i 3 vegades però tinc un dubte.

yoigo em dóna pel mateix preu aquests mòbils:
- sansung galaxy ace
- samsung galaxy s scl
- sony ericsson no sé què.

el que em fa més gràacia és el galaxy s scl però la venedora em diu que la càmera no té flaix i que això és un gran inconvenient. les que el teniu, què n'opienu? es troba a faltar el flaix? entre l'ace i el scl quin us quedaríeu??

gràcies noies!!
:ok: :ok:
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Mòbil amb internet

EntradaAutor: Ponioleta » dt. juny 05, 2012 12:00 pm

Hola
sobre els dos samsungs, jo tenia entès que el SCL és millor que l'ACE però no sé si la diferència es nota gaire.
Jo tinc el SCL i no te flaix, pel que vol dir que has de fer les fotos en llum de dia. De totes maneres les fotos amb flaix no acostumen a quedar bé mai, i ara amb el peque, poques vegades sóc fora de casa quan és de nit, je je. No sé, jo tampoc el trobo a faltar i em sembla un bon mòbil (haig de dir que és el primer smartphone que tinc i no puc comparar gaire)
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
canyella9
:: rateta
:: rateta
Entrades: 197
Membre des de: dt. des. 21, 2010 10:11 am

Re: Mòbil amb internet

EntradaAutor: canyella9 » dc. juny 06, 2012 5:54 am

ok, gràcies noies.

ja m'he decidit pel galaxy s scl, però em falta acabar de fer tràmits. us va sortir gratuït les que vau fer portabilitat a una altra companyia? jo passo de movistar a yoigo i em fa pagar 10€ al mes durant crec que 18 mesos (aquests 10€ te'ls sumen a la factura).

aviam si me'n surto.

:ok: :ok:
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Mòbil amb internet

EntradaAutor: Ítaca » dj. juny 07, 2012 9:19 am

canyella9 ha escrit:ok, gràcies noies.

ja m'he decidit pel galaxy s scl, però em falta acabar de fer tràmits. us va sortir gratuït les que vau fer portabilitat a una altra companyia? jo passo de movistar a yoigo i em fa pagar 10€ al mes durant crec que 18 mesos (aquests 10€ te'ls sumen a la factura).

aviam si me'n surto.

:ok: :ok:


A nosaltres no ens fan pagar res de més a la factura. Paguem la tarifa escollida i prou. I pels dos mòbils (un samsung SII i un Samsung S Plus) vem pagar 3 € en total (ens van fer descompte per venir de movistar i ens van donar "peles" pels nostres mòbils antics :ok: ).
Nosaltres ens hem passat a Orange :ok:
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Mòbil amb internet

EntradaAutor: Ponioleta » dj. juny 07, 2012 3:20 pm

Canyella, el meu company també es vol canviar de companyia i he estat mirant una mica el tema... Pel que he vist, Yoigo és on els mòbils surten més cars.
En el meu cas em vaig fer de Yoigo perquè m'anaven millor les tarifes. Però pel meu company, que sobretot parla i potser navegaria una mica, he vist que a Orange, amb la tarifa de 30 euros de tarifa plana de trucades (300 min crec) i unes 200 o 250 MB d'internet, el SCL val només 9 euros.
És que 10 euros al mes durant tota la permanència són 180 euros... mira't Orange que potser et va millor...
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge

Torna a “Tecnologia Digital”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::