Mòbil amb internet

ordinadors, tablets, mòbil i tot tipus de gadgets..
Lesmansdelapètal
:: conillet
Entrades: 365
Membre des de: dt. oct. 04, 2011 1:09 pm

Re: Mòbil amb internet

EntradaAutor: Lesmansdelapètal » dv. nov. 18, 2011 10:53 am

airun5 ha escrit:
Maretameua ha escrit:LG sí que té Android. Ara tinc clar que no agafaré el Nokia. Demanaré un Huawei Ideos X5 i si no un 8650 com tu has dit. A Yoigo me'l donaven per 39€ a veure si a Movistar l'aconsegueixo.

Quina passada això que comenteu de les operadores, jo portava quatre dies intentant parlar amb Movistar per canviar el meu mòbil i sempre em deien que los operadores estan ocupados i avui farta he trucat a Yoigo i amb una tarda ja m'han fet la contraoferta. He al·lucinat.

Maretameua, em sembla que ens estem mirant el mateix tu i jo!!! a mi també em donen un Huawei U8650 per 39 euros, a Yoigo, o un Samsung Galaxy Mini. El problema és aconseguir parlar amb els del 1004 de Movistar, fa tres dies que hi truco i em diu que els operadors estan ocupats i q truqui més tard... anda ya!!! q vagin a pastar fang!! Demà me'n vaig de cap a Yoigo!

Doncs exactament em va passar a mi i com m'estava mirant aquest post vaig decidir contraatacar i anar directament a Yoigo, vaig trucar a les 2 de la tarda a les 5 ja tenia el missatge de portabilitat de yoigo i a les 7 ja em trucaven els de Timofònica. Amb la comercial vaig quedar que em tornaria a trucar a les 9 per veure si em quedava en Nokia, però al final no em va tornar a trucar. Així que de moment, yoigo amb LG. Ja veurem si avui truquen.
Imatge

Imatge

Imatge
Twix
:: girafa
Entrades: 2194
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 11:51 am

EntradaAutor: Twix » ds. nov. 19, 2011 2:02 pm

Ramtri, sí que és estrany tot això.. no s'entén de cap manera!
Noies, jo ahir vaig anar a Yoigo a fer la portabilitat, al final he agafat un Huawei, pq el Galaxi Mini el vaig veure molt petit i sobretot, pesava molt!! Em van fer deixar 20 euros de dipòsit, en cas que jo anul·li el contracte abans de 8 dies, no me'ls tornen (suposo que ho fan cansats ja de la gent que fa un "amago" de portabilitat i al final es queden amb la seva companyia de sempre). Les que us heu passat a Yoigo, també un van fer deixar el dipòsit?
Lesmansdelapètal

EntradaAutor: Lesmansdelapètal » ds. nov. 19, 2011 2:26 pm

Airun a mi no pero jo no vaig anar a la botiga ho vaig fer trucant al 1717.
Ramtri que raro el que t'ha passat a tu, no?. Jo per aixo vaig al.lucinar que yoigo m'ho fes tant rapid, pq tu i una altra noia vau dir que us ho havien parat.
Imatge

Imatge

Imatge
ametista
:: dragona
Entrades: 4770
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

EntradaAutor: ametista » ds. nov. 19, 2011 3:03 pm

sí Maretameua va ser a mi! doncs es veu que no és tan estrany....mireu si ho fan sovint això de no acceptar portabilitats que la noia em va donar una fotocòpia d'una pila que tenia allí damunt del taulell (o sigui molt a mà) amb tot això dels rebuts que havia de portar per tornar-ho a intentar :ufs: Ramtri que tu intenta-ho, eh? que no hi perds res i qui sap, potser hi ha sort! però no et facis masses il·lusions per si a cas :-()-)

jo aquest pas de moment no el faré, vaig anar a la botiga movistar i em van dir que a finals de mes entraran les promocions de nadal (que regalen punts per canviar de mòbil) així que esperaré a veure si puc agafar-me'n un amb wi-fi (per anar tirant amb la connexió de casa ;-))) ) i quan treballi ja m'agafaré una tarifa d'internet d'aquestes noves que han tret que estigui bé (o tornaré a provar d'anar a Yoigo, ja veurem o-o:) )

ah airun! jo també vaig haver de deixar els 20 euros de fiança, em van dir que era perquè em trucarien de movistar per fer contraoferta i si em convencien per no fer la portabilitat Yoigo es quedava els 20 euros....però com que van ser ells els que no me la van fer, doncs me'ls van tornar :ok: (i si no, crec que te'ls descomptaven del preu del mòbil que et quedessis)

edito: Ramtri doncs potser sí que millor no fer-ho a través de botiga, que està vist que no funciona!!!!!!!! prova-ho per telèfon prova-ho!!! :()():::: :()():::: :()():::: vaaaaa, a veure si així t'agafen! >.-<: i també ens servirà a totes com a estudi de portabilitats a Yoigo! :r)
ImatgeImatge

Imatge
al CLUB DE LECTURA del SOCPETIT el mes de març llegim:
El caçador d'estels, de Khaled Hosseini T'apuntes?
Lesmansdelapètal

EntradaAutor: Lesmansdelapètal » ds. nov. 19, 2011 3:19 pm

Doncs,, jo normalment sempre ho faig per telefon, perque aquí all poble només hi ha u.a botiga movistar i a mes són inútils, així que m'he acostumat a fer-ho per telf.
Els que no m'han trucat més són els de movistar, així que si no em truquen a partir del 29 seré yoigo amb un lg. Per cert, algú va dir que no era bo, em podeu dir perque?. No he trobat massa queixes per internet.
Imatge

Imatge

Imatge
Mara17
Entrades: 4343
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

EntradaAutor: Mara17 » ds. nov. 19, 2011 6:10 pm

Doncs a casa som de Yoigo des de fa dos anys i molt bé i tothom que conec que n'és també molt bé (cada cop més gent del meu entorn se n'ha fet). Jo he estat amb les tres grans i més cares totes. Amb Movistar hi vaig tenir molts problemes. Ara si em canviés de companyia només ho faria per anar a Pepephone o Symio. Conec sis o set persones que en són i totes en parlen bé.
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
manumar
:: lleona
Entrades: 954
Membre des de: dl. nov. 28, 2005 2:15 pm
Ubicació: Calella
Contacta:

EntradaAutor: manumar » dg. nov. 20, 2011 9:00 am

Desprès de llegir el post varis dies, ahir vaig estar mirant yoigo i la pàgina de jazztel, el meu home te un company de feina que està amb aquesta companyia i està molt content, diu que te cobertura a tot arreu. Surt molt millor que yoigo, les trucades a 5 cms + establiment i l'internet com a yoigo 8 euros 500 mb, el que també em va agradar és que aquestes 500 mg les pots utilitzar tant al mobil com al portatil, a mi tenir un contracte pel portatil no em surt a compte, seria per conectar-me 1 o 2 cops al mes i aquesta opció m'ha semblat interessant.
Ara em falta mirar aquestes dues que comentaveu i a veure que decidim al final.

I respecte als diners que us fan deixar de dipòsit i que en cas que no feu la portabilitat perdeu els diners, que s'hapigueu que és il.legal, no és cosa de las companyies, això ho fan en algunes botigues, digue'm que es cobren la feina (tramits per la portabilitat no realitzada).
Imatge
Twix

EntradaAutor: Twix » dg. nov. 20, 2011 6:57 pm

Ostres... quina ràbia això del dipòsit!!! :-(( no sé com s'ho fan, però a mi sempre me la "colen"!!!
Ponioleta
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

EntradaAutor: Ponioleta » dl. nov. 21, 2011 10:54 am

El meu company va anar a Yoigo fa un temps per canviar-se i també li van dir lo dels 20 euros i que portés un rebut domiciliat. Al final no es va fer de Yoigo sinó de Vodafone i no va arribar a dur els diners ni res. Però és veritat que la noia va dir que si al final no es canviava li cobraven els 20 euros per "les despeses dels tràmits que havien fet ells".
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Twix

EntradaAutor: Twix » dl. nov. 21, 2011 11:34 am

Doncs noies, jo acabo de tirar 20 euros amb els de Yoigo... M'han trucat de Movistar, m'han dit qeu si em vull canviar a Yoigo he de pagar 130 euros per la permanència que tinc amb ells, que em caduca el juliol de 2012 (cosa en què jo ja no pensava...). Per tant, m'he quedat amb Movistar, amb una quota de 15 euros mensuals (internet, SMS gratis a qualsevol operadors, i aquests 15 euros inclouen els 6 euros mínims de despesa en trucades). I em regalen el Samsung Ace, que ja me l'havia mirat i m'agradava. No m'ha tocat altra cosa que acceptar l'oferta aquesta, si volia un smartphone amb internet... I això que ja havia anat a la botiga de Movistar i m'havien dit q no em podien oferir res perquè tenia pocs punts i que si volia una cosa decent havia de pagar 120 euros.... :-:)
Ponioleta
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

EntradaAutor: Ponioleta » dl. nov. 21, 2011 11:44 am

airun5 ha escrit:Doncs noies, jo acabo de tirar 20 euros amb els de Yoigo... M'han trucat de Movistar, m'han dit que si em vull canviar a Yoigo he de pagar 130 euros per la permanència que tinc amb ells, que em caduca el juliol de 2012 (cosa en què jo ja no pensava...). Per tant, m'he quedat amb Movistar, amb una quota de 15 euros mensuals (internet, SMS gratis a qualsevol operadors, i aquests 15 euros inclouen els 6 euros mínims de despesa en trucades). I em regalen el Samsung Ace, que ja me l'havia mirat i m'agradava. No m'ha tocat altra cosa que acceptar l'oferta aquesta, si volia un smartphone amb internet... I això que ja havia anat a la botiga de Movistar i m'havien dit q no em podien oferir res perquè tenia pocs punts i que si volia una cosa decent havia de pagar 120 euros.... :-:)

doncs encara t'ha sortit prou bé... Perquè jo vaig anar a Vodafone fa un temps a preguntar, i quan tens permanència normalment no et donen res de res, perquè com que saben que no marxaràs (o que t'ho pensaràs 10 vegades abans de fer-ho) doncs s'aprofiten!
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Twix

EntradaAutor: Twix » dl. nov. 21, 2011 12:09 pm

sí, mirat per aquest cantó, encara m'ha anat bé!!! :ok: Gràcies Ponioleta!
ametista
Entrades: 4770
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

EntradaAutor: ametista » dl. nov. 21, 2011 1:02 pm

airun5 jo penso el mateix! encara t'han fet una oferta que està bé, que estant amb la permanència podrien no haver-te'n fet cap! :ok:

Ramtri ha escrit:
ametista ha escrit:sí Maretameua va ser a mi! doncs es veu que no és tan estrany....mireu si ho fan sovint això de no acceptar portabilitats que la noia em va donar una fotocòpia d'una pila que tenia allí damunt del taulell (o sigui molt a mà) amb tot això dels rebuts que havia de portar per tornar-ho a intentar :ufs: Ramtri que tu intenta-ho, eh? que no hi perds res i qui sap, potser hi ha sort! però no et facis masses il·lusions per si a cas :-()-)

ametista! No t'entec... què vols dir amb això????

vull dir que pel que es veu és força habitual que els de Yoigo no t'acceptin per fer una portabilitat (tant, que tenen fotocòpies a mà amb els passos a seguir quan passa, com portar rebuts domiciliats pagats per fer un reestudi) i et deia que si vols ser de Yoigo que portessis els rebuts, que potser amb el reestudi t'agafen... que no hi perds res per intentar-ho! :ok:

Ramtri ha escrit:Ho he provat de fer-ho via internet i via telefon i no em deixa... haig d'enviar 2 rebuts domicialiats amb el rebut conforme està pagat i alguna cosa més per fer un reestudi!

suposo que ja et tenen fitxada i per això et diuen el mateix que a la botiga, que s'ha de fer el reestudi...sort!!!
ImatgeImatge

Imatge
al CLUB DE LECTURA del SOCPETIT el mes de març llegim:
El caçador d'estels, de Khaled Hosseini T'apuntes?
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: Ítaca » dt. nov. 22, 2011 1:21 pm

Ep, pitisu estava esperant notícies teves!
O sigui q sols et van trucar un parell de vegades??? vaja, és per tenir-ho en compte... Vas tenir sort q al final et van agafar el telèfon pq no hi ha manera (si mai tens un problema "gros" vas apanyat per resoldre'l amb ells :ufs: )

Bé, la qüestió és q heu tret un mòbil per la cara i la tarifa pinta bé! :ok:

A veure si ens decidim l'itaco i jo, q ho vem mirar, ho vem parlar, però entre una cosa i una altra seguim igual...
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Penny
Entrades: 996
Membre des de: dv. nov. 13, 2009 9:31 am

EntradaAutor: Penny » dt. nov. 22, 2011 4:03 pm

Molt bé, pitisu :ok:
Sigui com sigui, segur que pagues menys que abans, segur que hi sortiu guanyant!

Jo he passat de pagar 30-40€ al mes a pagar-ne 8-10!!! (no tinc Internet al mòbil, només trucades i sms).

Ah, i tinc un Samsung ACE i està de PM... no sabia ni que fós de gamma més baixa :-D
Imatge
Penny

EntradaAutor: Penny » dt. nov. 22, 2011 8:05 pm

hahaha tranqui dona, ja t'he entès!!! :ok:
Jo també anava amb una carraca que tela.. model totxana :-D
:ok: :ok: :ok:
Imatge
Lesmansdelapètal

EntradaAutor: Lesmansdelapètal » dt. nov. 22, 2011 9:49 pm

Avui m'ha passat una cosa que no sé si anar a denunciar o si ho poden fer. He anat a una botiga movistar a demanar que em canviessin els punts que tinc de Movistar, ja que (com tu Pitisu) només em van trucar un dia per fer la contraoferta i no m'han tornat a trucar i avui he rebut un missatge de Yoigo confirmant-me que el 29 ja seré d'ell i m'envien el mòbil. Total, quan li he dit a la senyora que volia canviar els meus punts (11780) per un mòbil, m'ha dit que ara en tinc 42000 perquè m'han sumat 25000 de cop. Li he comentat que jo ara seré de Yoigo, i que l'únic que vull és canviar els punts meus de Movistar per un mòbil (li vull regalar un mòbil al meu home per Reis, amb tarjeta que ell no té res, i agafaria la tarjeta a Symio que no donen mòbils). Doncs la dona m'ha dit que si canvio els punts que tinc per un mòbil, vol dir que adquireixo una permanència amb ells de 18 mesos més. Això és legal? si són els punts que porto acumulats durant els 20 anys que fa que soc de Movistar!!!! ho poden fer o ho puc denunciar a Consum?
Imatge

Imatge

Imatge
Lesmansdelapètal

EntradaAutor: Lesmansdelapètal » dt. nov. 22, 2011 9:57 pm

Ramtri ha escrit:A on puc comprar un mòbil lliure?

Per poder agafar després una tarifa de dades i internet amb Yoigo/Symio/Pepephone!

A Symio els venen, i si entre a thephonehouse et dóna explicacions de cada companyia.
També he trobat aquesta botiga: http://www.movileslibresbaratos.es/tienda/index.php
Imatge

Imatge

Imatge
giuliette
Entrades: 905
Membre des de: dl. juny 21, 2010 11:28 pm

EntradaAutor: giuliette » dt. nov. 22, 2011 10:33 pm

maretameua, aixòq ue t'han comentat es legal, es a dir, tots els catalegs de punts, tenen un preu mes economic, lligat a una permanènica nova en la linea, però, almenys en vodafone, donavam les dues opcions, amb permanencia, o sense, que llavors et costava mes punts o mes euros. no se si m'he explicat bé!! però casi et diria, que no hi ha cap part denunciable a consum, ja que els punts son seus, i el cataleg el confeccionen ells i si posen com a condició que sigui únicmanet amb permanencia, doncs no hi podras fer res!! altra cosa, seria que tel venguessin sense dirte que renoves la permanencia..i al passarte a yoigo et clavessin la penalització... llavors a consum de cap!!!
Imatge

Gràfica de la Giuliette

14/11/10 TE+
12/07/11 Ja tenim l'Àlex aquí!!!

ImatgeImatgeImatgeImatge

El Post de l'Àlex: viewtopic.php?f=91&t=23467

Us convido a visitar el meu blog de reposteria:

www.lagormanderia.blogspot.com
Penny

EntradaAutor: Penny » dc. nov. 23, 2011 8:05 am

Maretameua, legal no sé si ho és.... però és el que fan, a mi també em va passar. Quan agafes un mòbil amb els punts, a més de treure't els punts, t'afegeixen la permanència. Va aixins això... :ufs:
Imatge

Torna a “Tecnologia Digital”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: