Portàtil o tableta?

ordinadors, tablets, mòbil i tot tipus de gadgets..
Avatar de l’usuari
Isabeleta
:: granota
:: granota
Entrades: 240
Membre des de: dl. abr. 16, 2012 10:01 am
Ubicació: Alt Penedès

Portàtil o tableta?

EntradaAutor: Isabeleta » dt. jul. 03, 2012 1:17 pm

Fa dos dies que el meu estimat portàtil ha decidit morir definitivament. Abans se li anava una mica la olla però finalment no ha sobreviscut i ara ja ni s'encén. La cosa es que ara faig servir l'ordinador vell (un de sobretaula amb windows xp que ni tan sols em deixa obrir el firefox perquè se'm bloqueja, haig de fer servir el chrome) i clar... No crec que li quedi massa temps de vida a ell tampoc. A més per comoditat i tot prefereixo quelcom que pugui endur allà on vulgui.

Val a dir que em vaig comprar un mòbil amb internet però... no és que no el sàpiga fer servir, és que em resulta una mica pal escriure-hi, potser perquè el teclat és més petit i no em resulta còmode.

Doncs bé, ara he estat mirant portàtils i tabletes nous però no sé què triar ni quin model... Em recomaneu alguna cosa? Que no se'n vagi gaire lluny dels 1.000 euros com a molt, que vull quelcom de qualitat i que em duri força... Però no tirarem pas si em gasto més d'aquesta quantitat.

Gràcies amb anticipi!!
Et vam perdre un 29 d'octubre, però estaràs al nostre cor sempre Marina

26/04/12 - TE Positiu!!!
18/07/12 - Ets una NENA. Ens avancen la dpp al 26/12 {tu ja fas 12,7 cm}
24/10/12 - L'Ènia ha nascut!!!!! Amb 31s de gestació - 1.800 kg 45cm
ÈNIA: el foc al voltant del qual es reuneixen les famílies.
Imatge
Avatar de l’usuari
eolya
:: rateta
:: rateta
Entrades: 158
Membre des de: dc. ago. 25, 2010 4:04 pm

Re: Portàtil o tableta?

EntradaAutor: eolya » dt. jul. 03, 2012 2:15 pm

jo fa poc temps també estava triant entre tablets però vaig acabar comprant un mini portatil :ok: ho has de pensar que qualsevol l'ordinador portatil és un ordinador i una tablet és més aviat un mobil gran..
eolya l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 03, 2012 6:33 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Akanne79
:: rateta
:: rateta
Entrades: 196
Membre des de: dl. nov. 14, 2011 2:22 pm

Re: Portàtil o tableta?

EntradaAutor: Akanne79 » dt. jul. 03, 2012 2:31 pm

Isabeleta, quin us li vols donar? Jo tinc un Ipad i des que el tinc no he tornat a encendre l'ordinador això sí, només miro internet, jugo una mica i poca cosa més, si hagués d'escriure molt, utilitzar word, excel... compraria un portatil, també tinc un mini ordinador portatil i això si que no t'ho recomanaria, te poca capacitati és lent.
cristina1671
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 562
Membre des de: dv. nov. 16, 2007 4:08 pm
Ubicació: L'Hospitalet Llobregat (Barcelona)

Re: Portàtil o tableta?

EntradaAutor: cristina1671 » dt. jul. 03, 2012 2:46 pm

coincideixo amb les altres respostes que tot depèn de l'ús que en vulguis fer.
Si has d'escriure molt, millor un ordinador portàtil. Ara, si només és per navegar i consultar el correu de tant en tant, amb la tableta ja faràs.
Imatge


Imatge
Avatar de l’usuari
eternitat
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

Re: Portàtil o tableta?

EntradaAutor: eternitat » dt. jul. 03, 2012 3:02 pm

Totalment d'acord amb elles.
L'estiu passat el meu marit em va regalar un portatil de 12" (es un xic mes gran que els tan minis, es mes o meny a la mida d'un A4), és un acer i li va costar uns 300€ al media markt. Va ensopegar una oferta i a sobre per casualitat el dia sense IVA. N'estic molt contenta, me l'emporto a tot arreu, per treballar amb l'office, edició de fotos, mirar correu, navegar.... apte per a tot!
Penso que si no tens pressa, et decideixis per un portalil o un tablet, pots anar mirant a veure si trobes alguna oferta interessant.
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
Avatar de l’usuari
Aquitania
:: conillet
:: conillet
Entrades: 392
Membre des de: dc. gen. 18, 2012 11:12 am

Re: Portàtil o tableta?

EntradaAutor: Aquitania » dt. jul. 03, 2012 5:29 pm

Hola!

em reafirmo en el que ja t'han dit.... en funció de l'ús que en vulguis fer... si nomès es per a mirar internet, jugar, coses d'agenda i quatre cosetes més, una tablet és perfecte perquè el tamany i pes és l'ideal per a transportar, i amés tens connexió allà a on vulguis

I l'ordinador és més per a treballar i dissenyar io no sempre tindràs opció a internet (a no ser que contractis un llapis d'aquests i/o trobis wifi), pero tenir un sempre en va bé (suposo q és un pensament "tradicional")

Jo em vaig comprar un portatil fa poc però per question d'estudis i feina, però si no necessités el word, m'hagués compra't una tablet!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Isabeleta
:: granota
:: granota
Entrades: 240
Membre des de: dl. abr. 16, 2012 10:01 am
Ubicació: Alt Penedès

Re: Portàtil o tableta?

EntradaAutor: Isabeleta » dt. jul. 03, 2012 8:08 pm

Moltes gràcies per les respostes, finalment crec que m'agafaré una tableta doncs, perquè només miro el correu, miro els diarios online, el facebook i poca cosa més, on escric més és aquí, però per 4 ratlles que escric doncs no val la pena comprar-me un portàtil.
Et vam perdre un 29 d'octubre, però estaràs al nostre cor sempre Marina

26/04/12 - TE Positiu!!!
18/07/12 - Ets una NENA. Ens avancen la dpp al 26/12 {tu ja fas 12,7 cm}
24/10/12 - L'Ènia ha nascut!!!!! Amb 31s de gestació - 1.800 kg 45cm
ÈNIA: el foc al voltant del qual es reuneixen les famílies.
Imatge
Avatar de l’usuari
catalanna
:: lleona
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

Re: Portàtil o tableta?

EntradaAutor: catalanna » dt. jul. 03, 2012 8:23 pm

Doncs jo, amb el pressupost que tens, em compraria un macbook air.. Pesa tan poc com una tableta però és un portàtil! Jo penso que una tableta és un complement per un ordinador, no crec que el pugui substituir totalment!
Avatar de l’usuari
Isabeleta
:: granota
:: granota
Entrades: 240
Membre des de: dl. abr. 16, 2012 10:01 am
Ubicació: Alt Penedès

Re: Portàtil o tableta?

EntradaAutor: Isabeleta » dc. jul. 04, 2012 10:38 am

catalanna ha escrit:Doncs jo, amb el pressupost que tens, em compraria un macbook air.. Pesa tan poc com una tableta però és un portàtil! Jo penso que una tableta és un complement per un ordinador, no crec que el pugui substituir totalment!


Pesa poc el macbook air? Doncs potser me'l miraré. Ja us explicaré al final que faig, perquè ara m'has deixat altre cop indecisa ;-)))
Et vam perdre un 29 d'octubre, però estaràs al nostre cor sempre Marina

26/04/12 - TE Positiu!!!
18/07/12 - Ets una NENA. Ens avancen la dpp al 26/12 {tu ja fas 12,7 cm}
24/10/12 - L'Ènia ha nascut!!!!! Amb 31s de gestació - 1.800 kg 45cm
ÈNIA: el foc al voltant del qual es reuneixen les famílies.
Imatge
Avatar de l’usuari
catalanna
:: lleona
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

Re: Portàtil o tableta?

EntradaAutor: catalanna » dc. jul. 04, 2012 11:15 am

Ves a una botiga i mira-te'l, és increïble! Jo tinc molt clar que és el proper que em compraré!! (això sí, llarga vida al que tinc ara, que no està l'economia com per fer despeses!!)
Avatar de l’usuari
vaiolet
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dc. gen. 04, 2012 11:01 am

Re: Portàtil o tableta?

EntradaAutor: vaiolet » dt. jul. 17, 2012 11:07 am

Per mi una qüestió bàsica per decidir-me seria si haig d'escriure molt o no. Si has de teclejar molt potser una tablet és una mica més incòmode a menys que t'agafis una que li puguis posar un teclat.
Avatar de l’usuari
Isabeleta
:: granota
:: granota
Entrades: 240
Membre des de: dl. abr. 16, 2012 10:01 am
Ubicació: Alt Penedès

Re: Portàtil o tableta?

EntradaAutor: Isabeleta » dt. jul. 24, 2012 12:28 pm

la veritat no escric gaire, només aquí al fòrum, `però bé... Al final estem en stand-by amb el tema portatil-tableta perquè de moment em torna a funcionar el meu portàtil així que... Que duri!!!! ;-)))
Et vam perdre un 29 d'octubre, però estaràs al nostre cor sempre Marina

26/04/12 - TE Positiu!!!
18/07/12 - Ets una NENA. Ens avancen la dpp al 26/12 {tu ja fas 12,7 cm}
24/10/12 - L'Ènia ha nascut!!!!! Amb 31s de gestació - 1.800 kg 45cm
ÈNIA: el foc al voltant del qual es reuneixen les famílies.
Imatge
Avatar de l’usuari
Laure
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3416
Membre des de: dv. març 07, 2008 12:35 pm
Ubicació: El Maresme

Re: Portàtil o tableta?

EntradaAutor: Laure » dg. juny 09, 2013 3:10 pm

Noies, una pregunta, m'estic plantejant comprar-me alguna cosa per veure pelis al llit :-:) . Creieu que una tablet és massa petita per mirar una peli dues persones? és que portàtil ja en tenim un però no xuta gaire, s'encalla molt etc, ja té un temps. I ja tenim tres ordinadors a casa, per tant crec que comprar un portàtil només per això em sembla llençar els diners (encara que segur que l'acabes fent servir per altres coses).

El tema és que som molt afeccionats a veure pelis però segons com ens fa mandra quedar-nos al menjador i havia pensat que potser amb Filmin per ordinador o tablet ha de ser còmode .....

Què en penseu? o alguna altra idea?

he vist que la tablet amb pantalla més gran crec que son 10", és poc no? ?-)

moltes gràcies!

Torna a “Tecnologia Digital”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::