TRIAR NOU ORDINADOR, QUINA POR!!!

ordinadors, tablets, mòbil i tot tipus de gadgets..
ninoia
:: papallona
:: papallona
Entrades: 125
Membre des de: dg. oct. 31, 2010 10:30 am

TRIAR NOU ORDINADOR, QUINA POR!!!

EntradaAutor: ninoia » dv. abr. 05, 2013 6:20 pm

Bones! ;-)))
Més d'una vegada he tingut algun dubte o he necessitat alguna informació... i sempre he rebut bons consells o assessoraments al socpetit.
I aquesta vegada... realment vaig molt i molt perduda!! ?-)

He estat mirant si hi havia algun post obert sobre el tema, i només n'he trobat un que parla del MAC, jo no el conec ni l'he fet servir mai, i no sé si el canvi seria molt gros, (ja que a l'escola treballem amb microsoft) i sé que hi ha algun programa que compatibilitza el treball d'amdos, però no conec ningú que em pugui explicar la seva experiència! i per les meves necessitats tampoc sabria escollir quin seria el que necessito, a més em marxa una mica del pressupost que hi pensava destinar, i clar, si llavors no m'acaba sent pràctic em sabria molt de greu haver-me gastat els diners!
Jo sóc molt negada amb tot el que és la secció informàtica. No m'hi entenc massa bé amb els ordinadors! :-o00m o sigui que si em doneu la vostra opinió o consells seran molt benvinguts i us estaré molt agraïda!

Total! El cas és que necessito comprar-me un ordinador nou, de sobretaula, i no m'acabo d'aclarir del que és realment important o necessari que tingui per tal de no acabar pagant més per coses que no faré servir mai, però tenint tot el que em fa falta.

Tot i que he estat mirant per internet i he estat llegint alguns articles o informacions relatives a plaques base, microprocessadors, disc dur i memòria RAM, a la pràctica no sé què hauré de demanar exactament que vull que tingui el meu ordinador.
Agrairia que si hi ha algú una mica entès en aquest món dels ordinadors, marques, models, programes... em donés un cop de mà, ja que l'última vegada que vaig anar a una macrobotiga d'informàtica sense tenir clar el que jo anava a comprar, em van encasquetar un portàtil que no m'ha donat gens de bon resultat!!! :ufs:

Sóc d'un poble de prop de Girona, o sigui que si vosaltres no sabeu què aconsellar-me, però sabeu d'algun informàtic/a o d'una botiga o algun lloc de confiança a on jo pugui anar perquè m'assessorin bé per tal de triar i comprar l'ordinador, per tal de no incomplir les regles del fòrum i fer propaganda em podeu enviar un privat. :ok:

Com a informació complementària dir que sóc mestra, treballo molt amb el microsoft office, i necessito un ordinador que:
- sigui ràpid tant amb les descàrregues d'arxius de música o vídeo, com a l'hora de treballar amb ell.
- amb capacitat al disc dur i que guardi correctament els arxius (molt important).
- on es pugui treballar bé editant imatges, textos i vídeos; treballar amb fotografies i fer muntatges amb diversos documents oberts al mateix temps (però per a nivell particular, familiar o per a l'escola).
- que tingui bona qualitat d'imatge, per veure algunes películes, però com no serà un ordinador per jugar, suposo que la targeta gràfica no ha de ser tan bona??

perdoneu la parrafada i gràcies per endavant!! :-()-)
granota2012
:: gosset
:: gosset
Entrades: 459
Membre des de: dg. maig 06, 2012 10:10 pm

Re: TRIAR NOU ORDINADOR, QUINA POR!!!

EntradaAutor: granota2012 » dt. abr. 16, 2013 1:46 pm

Bona tarda ninoia,

Nosaltres també hem de comprar un ordinador i pel tema d'imatges i música creiem que és millor APPLE
però una botiga d'ordinadors que vàrem anar ens van dir que es pot fer híbrid i posar un disc dur normal i sobretot que el disc dur sigui HSSD ( que accelera molt la càrrega dels programes).

Es que nosaltres també ens trobem amb aquest problema amb el tema d'imatges que amb un PC normal
es penja sovint i es perd molt temps.

De moment no l'hem comprat tampoc. Quan hagis pres una decisió ja ens diràs, és que es una decisió complicada per no equivocar-se amb la tria.

Salutacions i espero que t'hagi pogut ajudar una miqueta!
ninoia
:: papallona
:: papallona
Entrades: 125
Membre des de: dg. oct. 31, 2010 10:30 am

Re: TRIAR NOU ORDINADOR, QUINA POR!!!

EntradaAutor: ninoia » dc. abr. 17, 2013 4:29 pm

Ostres granota12,
primer de tot perdona x les faltes xo no tinc massa temps ara i escric dsd l ipad i en faig més via escrivint sense accents i menjant-me lletres! ;)
és el mateix que em passa a mi!! I n estic farta!!
Així q es pot fer híbrid, llavors l iMac no te cap problema si el fas híbrid i treballes amb Apple o el programa d PC?
Es q clar, val una pasta!! I no em sobren, xo si haig d treballar millor i més eficaçment no m ho pensaré pas!!llavors el financiaria!
Jo estic encantada amb l iPhone i l iPad tinc, i sempre he cregut q en format ordinador Apple ha d ser la canya, ço com q tb sento algun comentari q no es compatibilitza b amb els PC, q es molt diferent d fer servir i al principi et lies molt i et mareges... Em fa un no sé q llançar me!! A veure si abans d aquesta setmana vaig a la botiga d Apple a preguntar i em treuen de dubtes!! Ja tinc algun pressupost d PC, i clar, surten a meitat d preu... Sóc una caga dubtes!!! :(
ninoia
:: papallona
:: papallona
Entrades: 125
Membre des de: dg. oct. 31, 2010 10:30 am

Re: TRIAR NOU ORDINADOR, QUINA POR!!!

EntradaAutor: ninoia » dj. abr. 18, 2013 8:27 pm

Ei!
Avui he pogut passar per la botiga Apple de Girona i ja tinc el pressupost del model d'imac mes senzill! Quan arribi el meu home ens ho mirarem i farem números perquè ara el financen fins a 10 mesos sense interessos, i potser farem un pensament! :love: :b-)))
granota2012
:: gosset
:: gosset
Entrades: 459
Membre des de: dg. maig 06, 2012 10:10 pm

Re: TRIAR NOU ORDINADOR, QUINA POR!!!

EntradaAutor: granota2012 » dv. abr. 26, 2013 12:25 pm

hola ninoia,

ja tens l'ordinador apple? que et van dir a la botiga? es x imatges i musica oi, el pressupost k tens? i akest senzill k dius quines caracteristiques tens?

nosaltres estem pensant també pero mirant a internet crec k no val menys de 1000 euros un d pantalla de 11 pulgades a l botiga apple per d'internet... ja diras.
Avatar de l’usuari
Toni
:: dinosaure
Entrades: 6073
Membre des de: dc. abr. 23, 2003 12:23 pm
Ubicació: Bcn
Contacta:

Re: TRIAR NOU ORDINADOR, QUINA POR!!!

EntradaAutor: Toni » dv. maig 17, 2013 4:25 pm

Hmmm... primer mireu de no fer servir tant les abreviacions sms tipus k k k ...

Doncs jo he de renovar equip i compraré un parell de portàtils, probablement acabi comprant un Sony Vaio de 17 polsades són per la Gisela (periodista) i Gemma (comercial), no li trauran el màxim rendiment doncs principalment el faran servir per ofimàtica, internet, classificar i veure fotos i poc més.. així que amb un Intel Core i3 n'hi ha prou... el de 17 polsades està per 580,40€ a Amazon:

71tTMgr+9rL._AA1500_.jpg


http://www.amazon.es/Sony-Vaio-E17-Port ... =de_a_smtd

Ja us confirmaré la compra però es casi segura! ;-))) ;-))) ;-)))

Tema macs, apple.. bé.. compareu preu amb aquest Sony... (yo no soy tonto.. a Mediamarkt aquest portàtil està per 699!!!) ;-)))
granota2012
:: gosset
:: gosset
Entrades: 459
Membre des de: dg. maig 06, 2012 10:10 pm

Re: TRIAR NOU ORDINADOR, QUINA POR!!!

EntradaAutor: granota2012 » ds. maig 18, 2013 12:45 pm

Hola Toni,

Primerament demano disculpes pel tema de l'escriptura que comentes, ho tindré en compte.

I del tema de l'ordinador gràcies per la informació i ja ens ho mirarem en calma,

Agraïda,
granota2012.
Avatar de l’usuari
Toni
:: dinosaure
Entrades: 6073
Membre des de: dc. abr. 23, 2003 12:23 pm
Ubicació: Bcn
Contacta:

Re: TRIAR NOU ORDINADOR, QUINA POR!!!

EntradaAutor: Toni » ds. maig 18, 2013 3:45 pm

Us poso un parell de webs que estan molt bé on fan anàlisis d'ofertes de portàtils:
www.putoinformatico.com
www.ofertaman.com

;-))) ;-)))
Avatar de l’usuari
superpeach
:: granota
:: granota
Entrades: 205
Membre des de: dv. gen. 11, 2013 9:50 am

Re: TRIAR NOU ORDINADOR, QUINA POR!!!

EntradaAutor: superpeach » dc. maig 22, 2013 5:03 pm

Pel que fa a apple, jo crec que preu per preu es pot trobar un ordinador molt millor comprant un ordinador que no sigui mac. És cert que hi ha aplicacions molt bones pel sistema operatiu de mac sobretot en tema de disseny professional, però igual que es pot posar windows o linux a un mac, es pot posar macos a qualsevol altre pc (és un pel complicat, però tenint una mica d'experència amb ordinadors es pot fer ^^ o bé coneixent algú amb experiència jejeje). Així, crec que si us decidiu per un mac, que em sembla una gran elecció :D, hauria de ser més per l'estètica o per lo "guai" que és tenir un mac :) Per últim, si pel que més el vols utilitzar és per l'office i per retocar algunes fotos amb un ordinador normalet pots tenir prou :) Crec que no t'he ajudat gaire.... ho sento jeje
Imatge
Avatar de l’usuari
Laure
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3416
Membre des de: dv. març 07, 2008 12:35 pm
Ubicació: El Maresme

Re: TRIAR NOU ORDINADOR, QUINA POR!!!

EntradaAutor: Laure » dg. juny 09, 2013 3:19 pm

Hola!

Jo personalment no sóc gaire partidària d'aquests híbrids. A la feina en tenim i acostumen a donar problemes. No sé si tenim mala sort simplement però no sé, jo treballo amb MAC i he treballat amb PC i per mi res a veure, no donen ni la meitat de problemes els Macs, ni virus ni penjades cada dos per tres. I a nivell gràfic i d'imatge personalment ni punt de comparació. Però és una opinió molt personal.

Això sí, ara a la feina han portat el nou IMAC i m'he quedat parada en veure que ja han eliminat l'entrada de cd! ?-) ?-) és increible, renovar-se o morir directament, només hi ha per pen i targes, hem deduït que ara tot es fa per DROPBOX o WETRANSFER, però és una mica heavy, no? ho he trobat massa aviat.....jo estic al món del disseny i encara gravo cd's! :-:) i tots les cd's que tenim? bé, evidentment pots posar una externa però ja és un altre trasto! A mi personalment m'ha xocat. :content: :content:

Torna a “Tecnologia Digital”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::