Canviar companyia mòbil

ordinadors, tablets, mòbil i tot tipus de gadgets..
núvol
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dj. març 04, 2010 8:20 am

Canviar companyia mòbil

EntradaAutor: núvol » dt. abr. 23, 2013 10:18 am

Hola noies, ara mateix tinc contracte amb Movistar pel mòbil amb unes condicions de quota mensual 6 euros i trucades a 0,06 cèntims/minut. Però m'estan trucant d'Orange perquè em canviï amb una promoció de 2 euros/mes (la tarifa és de 12 euros/mes però et descompten 10 euros) + trucades a 0,05 cèntims/minut amb la condició de permanència d'un any (això no m'importa perquè ja tinc contracte permanència en l'ADSL en la mateixa companyia).

A primer cop d'ull tot sembla molt bé per fer el canvi immediat, però us volia consultar si alguna de vosaltres té el mòbil amb Orange i què tal el servei, cobertures, etc. D'altra banda, he vist en la web que aquest producte és "tarifas solo targeta SIM" què vol dir això? quina diferència hi ha amb altres productes?

Com veieu no hi entenc gaire de mòbils (de fet el meu aparell és molt antic, no tinc internet ni whatsupp, etc.) i m'agradaria si alguna de vosaltres em pogués ajudar, informar, aconsellar, etc.

Moltes gràcies!
Avatar de l’usuari
superpeach
:: granota
:: granota
Entrades: 205
Membre des de: dv. gen. 11, 2013 9:50 am

Re: Canviar companyia mòbil

EntradaAutor: superpeach » dt. abr. 23, 2013 10:33 am

Hola!

Jo no estic amb Orange, estic amb Jazztel, però Jazztel treballa amb la xarxa d'Orange i no he tingut cap problema de cobertura :) Jo visc a Barcelona ciutat, però quan he sortit tampoc he tingut problemes. Pel que fa a l'atenció no et puc dir res d'Orange perquè mai he estat amb ells , però si ja tens el fixe amb ells tindràs un opinió ja feta ^^

Pel que fa a lo de la SIM no sé molt bé si es deu referir a que no entra cap telèfon, que a la oferta només entra que et donguin la tarjeta, o bé que exclou altres tipus de telefonia. Tot i així, en tots dos casos es vàlid per a tu :)

Espero haver-te ajudat :ok:
Imatge
Avatar de l’usuari
xinxa
:: poltre
:: poltre
Entrades: 647
Membre des de: dv. març 22, 2013 7:31 am

Re: Canviar companyia mòbil

EntradaAutor: xinxa » dt. abr. 23, 2013 10:49 am

Hola!

Jo estic amb Yoigo, i en aquesta companyia també hi ha una tarifa de "solo SIM" i significa que tu et canvies de companyia, però que ells només et donen la tarjeta SIM, i per tant, has de tenir un mòbil lliure per a poder posar-hi aquesta tarjeta.

Vigila també amb aquestes promocions de només 2e/mes, ja que segur que és només per uns mesos determinats, i després ja no et faran el descompte!
Imatge

Imatge

Panxupacte DEURES :-())
Avatar de l’usuari
glorieta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1497
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

Re: Canviar companyia mòbil

EntradaAutor: glorieta » dt. abr. 23, 2013 11:07 am

Jo tenia orange abans i em vaig canviar pq a casa no tenia cobertura. A la web pots mirarho.
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
Avatar de l’usuari
karruxina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 143
Membre des de: dg. gen. 25, 2009 9:02 am
Ubicació: Vic

Re: Canviar companyia mòbil

EntradaAutor: karruxina » dt. abr. 23, 2013 12:14 pm

Jo fa 14 anys q estic amb orange i mai cap problema, bon servei, bona cobertura i bones tarifes pel meu pare. A l'empresa tb tinc orange al fixe i als mobils i tb molt be.
KaRRuXiNa
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Canviar companyia mòbil

EntradaAutor: Ítaca » dt. abr. 23, 2013 12:23 pm

Nosaltres tot just fa 1 any que vem marxar de movistar per anar a Orange (vem canviar bàsicament pq movistar no ens oferia cap telèfon decent i orange sí... i les tarifes també eren millor), ara... quan acabem amb la permanència tornarem a canviar. A nosaltres orange ens va fatal... se'ns tallen les trucades (sense motiu), i té poquíssima cobertura.
Potser mirarem vodafone el proper cop...
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
vicky1983
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 589
Membre des de: dl. set. 12, 2011 10:25 am

Re: Canviar companyia mòbil

EntradaAutor: vicky1983 » dt. abr. 23, 2013 12:43 pm

nosaltres ens vam canviar de movil fa com 6 mesos, el canvi va ser de vodafone cap a pepephone i genial!!! la cobertura és de vodafone així que cap problema i en quan a preus, comparat amb la companyies grans estan molt i molt bé la veritat
Visita el meu Blog personal: http://lacasadelaia.blogspot.com.es/
San78
:: rateta
:: rateta
Entrades: 196
Membre des de: dt. set. 27, 2011 3:13 pm

Re: Canviar companyia mòbil

EntradaAutor: San78 » dt. abr. 23, 2013 2:06 pm

Jo sóc de Movistar des de fa dos anys, però com em surt caret d'aquí a uns dies em canviaré a Pepephone, que surt molt econòmic i té la mateixa cobertura que vodafone
Avatar de l’usuari
shizue
:: conillet
:: conillet
Entrades: 396
Membre des de: dt. ago. 07, 2012 5:50 pm

Re: Canviar companyia mòbil

EntradaAutor: shizue » dt. abr. 23, 2013 2:24 pm

jo tenia orange, durant molts anys i em vaig canviar a movistar únciament per acosneguir un telefon millor. En el meu cas, les dos són similars, no he tingut problemes! L'únic que després de 10 anys amb Orange, van treure els punts i pel fet de tant temps amb ells no t'oferien re!
Imatge
Imatge
Niu
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2559
Membre des de: dj. abr. 27, 2006 7:27 pm

Re: Canviar companyia mòbil

EntradaAutor: Niu » dt. abr. 23, 2013 8:03 pm

Alerta perquè també et cobraran l'establiment de trucada. Mira la lletra petita a veure què val establir cada trucada

Torna a “Tecnologia Digital”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::