Aplicacions a la tablet que no necessitin connexió a interne

ordinadors, tablets, mòbil i tot tipus de gadgets..
sargantana:28
:: poltre
:: poltre
Entrades: 646
Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am

Aplicacions a la tablet que no necessitin connexió a interne

EntradaAutor: sargantana:28 » dt. maig 07, 2013 12:50 pm

Hola a tothom,

A la meva patufa no li agrada massa anar amb cotxe, i moltes famílies experimetades dieu que li poseu el dvd al cotxe i s'entrete força, nosaltres no tenim dvd però tenim tablet ( android i apple ) i m'agradaria saber si coneixeu alguns dibuixos que puguin mirar sense conexió o alguna aplicació que el pugui distreure al cotxe, té un any
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Aplicacions a la tablet que no necessitin connexió a interne

EntradaAutor: Ponioleta » dt. maig 07, 2013 1:35 pm

Sargantana el meu fill en té algunes que van sense internet. És més gran però potser a la teva filla li agraden. També et pots descarregar algun video/capítol de dibuixos per exemple i que el miri. I al meu fill li agrada molt mirar fotos a l'iPad.

Jo al cotxe no li poso ni DVD ni tablet ni res. Posem música i intentem distreure'l. Quan era com la teva filla costava molt, ara que ja és més gran va molt millor i aguanta bastant, canta les cançons...

Bé, a lo que vaig:
-Kitty says hello (animals que fan sorolls, i pagant algo també tens vehicles, més animals...)
-Animal sounds (el mateix)
-Libro infantil (hi ha 3 dibuixos diferents i pots tocar els personatges i es mouen, fan sorolls...)
-Pocoyo&Elly (és un conte del Pocoyó explicat per una veu i els personatges es mouen). No sé si hi ha més contes o aquest és l'únic.

I després tots els animals que parlen (repeteixen el que dius etc). El meu fill té el Talking Pocoyó que et repeteix i també toca instruments i balla. Hi ha un gat bastant graciós (Talking Cat diria).

(totes les que et dic són gratuïtes).

Si algú en coneix més també m'interessen :ok:
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: Aplicacions a la tablet que no necessitin connexió a interne

EntradaAutor: charito » dt. maig 07, 2013 3:01 pm

Molt interessant!

Jo per emergencies tinc:

Kids educative es gratuita i al quim li encanta son diversos jocs i funciona sense internet.

Ara m'estic baixant peppa pigs x internet i les posarea la tablet de cara al viatge de l'estiu q son mes de 3 hores
sargantana:28
:: poltre
:: poltre
Entrades: 646
Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am

Re: Aplicacions a la tablet que no necessitin connexió a interne

EntradaAutor: sargantana:28 » dt. maig 07, 2013 6:11 pm

Gràcies ponioleta, aquesta nit m'hi poso amb les descarregues, segur que li encanten, de fet els animals li agraden molt, sobretot repetir els seus sons. Merci!

Torna a “Tecnologia Digital”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::