Tablet per a nen de 7 anys

ordinadors, tablets, mòbil i tot tipus de gadgets..
núvol
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dj. març 04, 2010 8:20 am

Tablet per a nen de 7 anys

EntradaAutor: núvol » dj. set. 19, 2013 11:44 am

Tinc un nen de 7 anys que aviat serà el seu aniversari i m'està rondant pel cap comprar-li una tablet. Vagi per davant que a casa la tecnologia "brilla por su ausencia", ja que, per exemple, perquè us feu una idea, tant el meu marit com jo tenim uns mòbils antics, no tenim whatsaap ni accés internet. És per això que d'una banda penso que no li cal, i efectivament, com a tal no li cal; però d'altra banda penso que és una eina que si la fa servir en un bon ús doncs.... per què no?

Ara bé, com que, tal i com us he dit abans, no tenim ni "pajotera" idea de tecnologia, no sabríem quina comprar i quines característiques hauríem de tenir en compte alhora de triar-ne una. N'he vist algunes tipus Clan TV, Boing, Tadeo (en aquest cas no li agrada gaire aquests dibuixos, per tant descartaria), però no sé si són addients o és millor una d'altre tipus, que no sigui d'un canal de TV només.

Us agrariria molt si em poguessiu informar, aconsellar, sobre tipus de tablets, què és millor i què és pitjor, què i què no haig de tenir en compte, recomenacions i opinions vostres si els vostres fills en tenen, etc.

Moltes gràcies per endavant.
Avatar de l’usuari
Toni
:: dinosaure
Entrades: 6073
Membre des de: dc. abr. 23, 2003 12:23 pm
Ubicació: Bcn
Contacta:

Re: Tablet per a nen de 7 anys

EntradaAutor: Toni » dj. set. 19, 2013 12:10 pm

Hmmm.. Nosaltres tenim des de fa 2 anys un tablet Sony, van amb Android i tens multitud de programes gratuïts per nens i per grans..
Ets pots plantejar de tenir un tablet que sigui per tota la família.. que quan el nen no juga o està dormint el pots fer servir per navegar o per jocs que a tu t'agradin..
Si no en tens ni idea de tecnologia com dius potser és complicat per tu comprar-te un tablet que no estigui d'entrada tant configurat com això que comentes de Clan TV, Boing, Tadeo, però jo recomano que facis un esforç, no trigaràs molt a canviar de mòbil i probablement també sigui un Android.

A www.ofertaman.com comenten molt les ofertes que troben, ara mateix pots trobar un Samsung Galaxy Note 8.0 8" 16GB Wifi Blanco per 299€ a http://www.pccomponentes.com/samsung_ga ... lanco.html, li pots comprar una funda resistent per si al nen se li cau al terra i et durarà molts anys.

Sort! :ok: <:-) <:-)
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: Tablet per a nen de 7 anys

EntradaAutor: noviachuky » dj. set. 19, 2013 12:55 pm

Doncs jo et recomano la Samsung Tab 2, de 10 polzades. Jo la tinc i va de conya. També va amb Android.

Petons
Imatge

Imatge
núvol
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dj. març 04, 2010 8:20 am

Re: Tablet per a nen de 7 anys

EntradaAutor: núvol » dj. set. 19, 2013 2:42 pm

Perdoneu la meva ignorància.... entenc que Android és un sistema operatiu, oi? i és millor que el famós Windows 8? Ho dic per anar guiant-me una mica. I dintre d'Android he vist que hi ha Android 4.0, 4.1, 4.2 que deuen ser diferents versions unes millors que altres, no?
Avatar de l’usuari
eternitat
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

Re: Tablet per a nen de 7 anys

EntradaAutor: eternitat » dj. set. 19, 2013 3:12 pm

Nosaltres tenim un Ipad des de reis, era un regal pels tres (el nen tenia just 2 anys) i n'estem encantats. Hi ha moltes aplicacions que ens han servit per treballar la memòria, la coordinació, els colors... Penso que no és una eina imprescindible per als nens, però sí molt útil pel seu aprenentatge i desenvolupament. Jo t'animo a provar-ho!
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
Avatar de l’usuari
Toni
:: dinosaure
Entrades: 6073
Membre des de: dc. abr. 23, 2003 12:23 pm
Ubicació: Bcn
Contacta:

Re: Tablet per a nen de 7 anys

EntradaAutor: Toni » dj. set. 19, 2013 4:05 pm

núvol ha escrit:Perdoneu la meva ignorància.... entenc que Android és un sistema operatiu, oi? i és millor que el famós Windows 8? Ho dic per anar guiant-me una mica. I dintre d'Android he vist que hi ha Android 4.0, 4.1, 4.2 que deuen ser diferents versions unes millors que altres, no?


Android és un sistema operatiu "lliure", vol dir que és gratix, i que les actualitzacions son gratuïtes.
Windows està més orientat a ordinadors de sobretaula, tot i que el windows 8 han intentat que sigui orientat a dispositius tàctils.. ja veuràs que trobaràs moltes més aplicacions per Android que no per windows 8. Si vas bé de diners un Ipad també és una bona opció, és molt maco però pagaràs el doble per tenir un dispositiu amb la meitat de potència, ram,etc.. però sempre queda bé dir que tens un Ipad. ;-)))

Sort :ok:
Avatar de l’usuari
eternitat
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

Re: Tablet per a nen de 7 anys

EntradaAutor: eternitat » dj. set. 19, 2013 10:39 pm

Toni ha escrit:però sempre queda bé dir que tens un Ipad. ;-)))


Em sap greu Toni, però no tots els que tenim un Ipad és per això!! Hi ha altres motius!
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
Avatar de l’usuari
Toni
:: dinosaure
Entrades: 6073
Membre des de: dc. abr. 23, 2003 12:23 pm
Ubicació: Bcn
Contacta:

Re: Tablet per a nen de 7 anys

EntradaAutor: Toni » dv. set. 20, 2013 2:59 pm

bé.. jo es que tema ipads iphones sóc una mica radical... entenc que si t'agrada més te'l compris..

Aquí hi ha una vídeo explicatiu de les diferències entre un i l'altre, he,he:

http://youtu.be/QYaavgYJgMs
Avatar de l’usuari
eternitat
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

Re: Tablet per a nen de 7 anys

EntradaAutor: eternitat » dv. set. 20, 2013 6:00 pm

jaja, no l'havia vist! es bó!
A casa tenim ipad i android als mobils. No trobo que hi hagi massa diferència. Però l'ipad ens es util per sincronitzar-lo.amb el de sobretaula.
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)

Torna a “Tecnologia Digital”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::