Comprar Tablet per web Amazon

ordinadors, tablets, mòbil i tot tipus de gadgets..
núvol
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dj. març 04, 2010 8:20 am

Comprar Tablet per web Amazon

EntradaAutor: núvol » dv. nov. 29, 2013 9:19 am

Noies, ja us vaig preguntar opinió sobre la web Amazon i les respostes són molt positives, però el dubte que tinc és que si compro una Tablet per aquesta web i després tinc algun problema (no funciona correctament, ha sortit defectuosa, etc.) on i com es solventa això? No puc anar a la botiga i reclamar, així que em pregunto què passa i ens trobem amb això...

Moltes gràcies.
Avatar de l’usuari
Luni57
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1116
Membre des de: dc. juny 23, 2010 1:05 pm

Re: Comprar Tablet per web Amazon

EntradaAutor: Luni57 » dv. nov. 29, 2013 11:57 am

Tinc una amiga que va comprar per Amazon el seu Ebook, fa poc es va espatllar, va posar-se en contacte amb ells i com encara estava en garantia ells mateixos van dir que l'hi enviarien un de nou a casa. I així ha sigut. Ara ella ha d'enviar l'espatllat sense costes. Està molt contenta!!!

Sort maca!!!
Imatge

Imatge


Panxulina Assegurada; Twix <:-< , Pecunia <:-< , Phosqui <:-< i Luni57 <:-<


ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
San78
:: rateta
:: rateta
Entrades: 196
Membre des de: dt. set. 27, 2011 3:13 pm

Re: Comprar Tablet per web Amazon

EntradaAutor: San78 » dv. nov. 29, 2013 12:37 pm

Jo he comprat unes quantes coses per Amazon, entre elles un telèfon mòbil pels meus pares que després de tenir-ho durant un parell de dies vam veure que no s'acabava d'adaptar a les nostres necessitats, i no van posar cap impediment per a la seva devolució. Ho vam retornar i en pocs dies ens van abonar l'import. Penso que la pots comprar amb total tranquil·litat.
Avatar de l’usuari
amca
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 95
Membre des de: ds. des. 20, 2008 10:06 pm

Re: Comprar Tablet per web Amazon

EntradaAutor: amca » dv. nov. 29, 2013 1:24 pm

Hola!

T'explico la meva experiència. Vaig comprar el meu primer e-book Kindle a Amazon farà cosa de cinc anys. Al cap de poc temps em va caure a terra i es va espatllar la pantalla. Vaig posar-me en contacte amb ells per veure si es podia reparar i em van dir que com que l'aparell estava en garantia que me n'enviarien un de nou si els tornava el vell. I així va ser. Vaig quedar-ne molt contenta perquè el problema havia estat meu. Sembla que la pantalla dels e-books Kindle (no se si passa el mateix amb les tabletes Kindle Fire) és molt delicada i si tens un problema quan encara està en garantia te'l cobreixen. Fa uns mesos aquest e-book es va espatllar (la bateria ja no donava per més) i en aquest cas l'únic que em van oferir és comprar-ne un de nou per un preu una mica millor que el de venda al públic. Jo sempre he quedat molt contenta del seu servei d'atenció al client. Una altra vegada vaig demanar un llibre que no em va arribar mai, tot i que ells deien que me l'havien enviat. Vaig fer una reclamació i em van retornar els diners (en forma de val, per comprar altres coses).

Hi pots contactar per telèfon o per chat via internet, és molt fàcil i jo diria que t'atenen a totes hores. Jo, almenys, vaig parlar amb ells un diumenge al vespre. Espero haver-te ajudat!
núvol
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dj. març 04, 2010 8:20 am

Re: Comprar Tablet per web Amazon

EntradaAutor: núvol » dv. nov. 29, 2013 1:35 pm

Fantàstic! Moltes gràcies a totes per les vostres respostes.

Torna a “Tecnologia Digital”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::