carcasa protectora per tablet?

ordinadors, tablets, mòbil i tot tipus de gadgets..
Avatar de l’usuari
Gran-Quima
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 64
Membre des de: dv. set. 06, 2013 4:39 pm

carcasa protectora per tablet?

EntradaAutor: Gran-Quima » dl. gen. 13, 2014 6:30 pm

Noies els reis m.han portat una tablet BQ 10,1......i estic buscant una funda\carcassa que la protegeixi dels cops "inesperats" de la petita....he mirat a l' Amazon i l.ho que he trobat es molt xulo pero nomes per ipad....teniu alguna sugerencia.Moltes gràcies
Avatar de l’usuari
Nuty
:: peixet
:: peixet
Entrades: 266
Membre des de: dt. des. 07, 2010 2:33 pm

Re: carcasa protectora per tablet?

EntradaAutor: Nuty » dl. gen. 13, 2014 8:14 pm

Hola,

Nosaltres també em anat darrera d'una carcasa protectora per una Tablet 10.1 i no hi ha manera.
Jo volia una de silicona i per internet, com dius, totes son per ipad i no tinc clar que se m'adaptin els forats, i la cámara segur que em queda tapada (o sigui, fatal) i al mediamarkt, ho vaig preguntar expresament al personal, i no en tenen.

Al final vaig haver de comprar per internet una funda rígida, giratoria, que serveix de suport per la taula.
No m'acaba de convencer, perquè l'altaveu queda tapat i el volum no se sent prou fort. Però és l'única cosa que he trobat. Si t'interesa et passaré l'enllaç.

A veure si algú té una millor solució.
08-03-12: Vas neixer a les 5:45 del matí, amb 3,600 i 49,5 cm.
Avatar de l’usuari
Toni
:: dinosaure
Entrades: 6055
Membre des de: dc. abr. 23, 2003 12:23 pm
Ubicació: Bcn
Contacta:

Re: carcasa protectora per tablet?

EntradaAutor: Toni » dl. gen. 13, 2014 10:35 pm

Bona nit,
Jo he comprat algunes coses a www.dx.com , en podeu trobar fundes universals per tablets 10.1:
http://dx.com/es/s/funda+tablet+10
Jo em vaig comprar una amb teclat bluetooth tot i que no el fem servir, però mola.. he,he.. ;-)))
L'enviament es gratuït, però poden trigar d'una a 3 setmanes.. però arriba segur. :ok:

Torna a “Tecnologia Digital”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::