Flexetes "d'accessos directes" damunt carpetes del PC

ordinadors, tablets, mòbil i tot tipus de gadgets..
elimama
:: puça
:: puça
Entrades: 37
Membre des de: dt. març 19, 2013 2:52 pm

Flexetes "d'accessos directes" damunt carpetes del PC

EntradaAutor: elimama » dv. març 14, 2014 10:32 pm

Hola,

Sóc una negada en informática, ja aviso. Us explico el que em passa.
Un dia, sense ser conscient que jo hagués tocat o fet res diferent, vaig adonar-me que damunt d'algunes carpetes del meu PC (tant d'iimatges, icones de l'escriptori,etc... entre d'altres) hi apareixia una fletxeta blava "curvada". Resulta que les carpetes de fotos que ho tenen no les puc obrir de cap manera! I hi tinc les fotos del naixement del meu xic...Em sap un greu!
Despres d'indagar pel Sr Google crec que sense adonar-me'n he creat , o "s'han creat" accessos directes. He trobat consultes per webs de gent qiue els hi ha passat el mateix pero no entenc massa la solució que els hi dónen. Creieu que l'he de dur en alguna botiga d'informàtica? o pel contrari és mes senzill i puc mirar d'arreglar-ho jo sola? Quan et poden cobrar en una botiga per fer-te una cosa així? no li he dut mai...fins ara aquests problemes me'ls resolia un amic però ara no pot fer-m'ho per motius que no venen al cas.

Agrairé comentaris!
pesol
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2106
Membre des de: dl. juny 29, 2009 3:15 pm

Re: Flexetes "d'accessos directes" damunt carpetes del PC

EntradaAutor: pesol » ds. març 15, 2014 6:47 am

Segurament devies fer un.acces directe de la carpeta de les fotos i despres potser vas canviar el nom de la carpeta i per això l'accés directe no funciona.

Pero no pateixis que les fotos estan en algun lloc de l'ordinador.

No crec que sigui necessari anar a una tenda d'informatica, qualsevol usuari normalillo d'ordinadors ho hauria de saber arreglar...

Sort!

Torna a “Tecnologia Digital”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::