ordinador pc o mac

ordinadors, tablets, mòbil i tot tipus de gadgets..
peixfregit
:: puça
:: puça
Entrades: 37
Membre des de: dt. set. 20, 2011 9:08 pm

ordinador pc o mac

EntradaAutor: peixfregit » dj. ago. 28, 2014 5:43 pm

Se m'ha espatllat la pantalla del meu vaio i ens estem plantejant canviar-lo després de 10 anys.Dubtem entre un pc de sobretaula tipus all in one o un mac 21" que acaben de sortir.
A mi personalment tot el món apple em costa una mica pq t'obliguen a passar sempre per on ells volen però reconec que són molt bons en imatge i en el tema dels virus. El preu tb influeix. No sabem què fer? Algú hi entén per ajudar-nos una mica. Gràcies.
rita2013
:: papallona
:: papallona
Entrades: 131
Membre des de: dt. jul. 23, 2013 4:38 pm

Re: ordinador pc o mac

EntradaAutor: rita2013 » dj. ago. 28, 2014 9:02 pm

Jo no sóc una experta però he tingut dels dos i personalment prefereixo PC. Els Mac els trobo cars i a sobre en moltes ocasions has de fer servir els seu software, el que és veritat és que funcionen molt bé.
pucpuc
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. maig 21, 2008 6:51 pm
Ubicació: catalunya

Re: ordinador pc o mac

EntradaAutor: pucpuc » dj. ago. 28, 2014 9:40 pm

Una cosa molt bona dels mac es que no necessites antivirus!
Avatar de l’usuari
Zaphy
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dj. ago. 28, 2014 9:41 pm

Re: ordinador pc o mac

EntradaAutor: Zaphy » dj. ago. 28, 2014 11:16 pm

La meva opinió: per un usuari mig, un PC és molt versàtil i econòmic. Mac, per a mi es cara, i a més, per a temes professionals, sobretot si treballes amb imatge i/o so. Mac és queda desfasat amb no res i per ampliar-lo es difícil, en canvi el PC pots ampliar-lo canviant peces (clar, si tens certs coneixements de hardware i no sigui un portàtil [que és més complicat de canviar peçes])

No sé si t'he ajudat molt... espero que si :ok:
Imatge
jellwill2
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: ds. jul. 05, 2014 11:34 am

Re: ordinador pc o mac

EntradaAutor: jellwill2 » dv. ago. 29, 2014 1:55 am

Hola peixfregit,

per què vols l'ordinador? Per mi seria la clau per triar entre pc i mac. Nosaltres tenim a casa les tres coses, i al final acabem fent servir més windows per què no tots els programes estan per tots els sistemes operatius.

D'altra banda, amb la diferència de preu entre un pc i un mac, et pots comprar un kit antivirus+firewall força bo.

Ara bé, si t'agrada o treballes l'edició de vídeo, imatges... mac ofereix molts programes i funciona moolt bé.

En la meva opinió, depenent de quin ús se li vulgui donar, triaria un o un altre.
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: ordinador pc o mac

EntradaAutor: Takita » dv. ago. 29, 2014 1:32 pm

Com bé t'han dit, depèn una mica de perquè el faràs servir. Nosaltres, tenim els dos: el meu home PC i jo Mac; tenim clar que, quan mori el PC, entrarà un altre Mac, segurament BookMac, perquè jo tinc IMac i així seria més polivalent.
Una altra cosa és si tens altres dispositius Apple, perquè pots tenir-ho tot sincronitzat. Nosaltres, tenim IPhone i Ipad i pots accedir a tot des de qualsevol.
Avatar de l’usuari
Toni
:: dinosaure
Entrades: 6055
Membre des de: dc. abr. 23, 2003 12:23 pm
Ubicació: Bcn
Contacta:

Re: ordinador pc o mac

EntradaAutor: Toni » dv. ago. 29, 2014 2:52 pm

Si es per us personal, queda bé, els pots ensenyar als amics i quedes molt bé, son molt macos.

Si es per fer-lo servir de veritat amb el mac tot són problemes i perdre el temps, tu i la gent amb que treballes..
Un exemple, m'envien un correu amb un parell d'imatges.. la persona que m'ho envia té un mac, doncs bé.. les imatges no m'arriben adjuntes.. m'arriben incrustades.. i no puc treballar amb elles, solució: ha de fer un zip amb les imatges per poder enviar-les adjuntes..

Només una pista.. el programa més instal·lat en un mac és el virtualPC..

Tema virus... per PC tens aquest 100% gratuït: http://www.avira.com/es/avira-free-antivirus

.. recordo que una vegada va venir un virus en un cd de la revista Macworld.. al mes següent venia l'antivirus amb el cd.. i ningú va dir res..

Sort!
pucpuc
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. maig 21, 2008 6:51 pm
Ubicació: catalunya

Re: ordinador pc o mac

EntradaAutor: pucpuc » dv. ago. 29, 2014 8:03 pm

No estic d'acord no és nomes per estètica un mac!

Tot i que tenir tan sols un cable i que tot sigui inalambric és una gran aventatge la veritat!!!

Jo l'utilitzo per treballar, a l'escola tenim PC i jo a casa Mac i em va molt be no tinc problemes d'incompatibilitat amb res del que m'envien , als primers macs potser pasaba pero ara si ho saps fer servir be i amb els programes que hi ha, avui en dia no hi ha cap problema.

Per exemple per tot el tema d'editar videos, imatges, etc va molt bé.

I si tens ipad, o altres dispositius apple tot va sincronitzat, com diu la takita.

Per gustos els colors, i que cadascú treballi amb el que li va millor es clar!!!
Avatar de l’usuari
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: ordinador pc o mac

EntradaAutor: Mara17 » dv. ago. 29, 2014 10:23 pm

Jo tinc totes dues coses per feina i només quan és absolutament indispensable treballo amb Mac. En el meu cas m'ha sortit un xurro, o no m'ho explico perquè tothom en parla tan bé... D'acord amb això que quan t'envien coses des d'un Mac sempre hi ha raves (o Words amb totes les paraules juntes, imatges incrustades, fitxers "buits"...). Conec gent que n'està molt contenta, però jo no el faig servir gaire perquè tot són problemes (i això que la meva idea era fer-ho tot amb el Mac, ja que tothom deia que anava tan bé, i posar a dins un emulador de Windows). Hi puc treballar, però sempre hi ha alguna pega que em dificulta la feina. Experiència personal, eh?
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge

Torna a “Tecnologia Digital”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::