tablet per a un nen

ordinadors, tablets, mòbil i tot tipus de gadgets..
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

tablet per a un nen

EntradaAutor: ada_bcn » dj. nov. 06, 2014 8:43 am

hola a totes (i tots...)

a veure is algú em pot ajudar.

estava pensant comprar una tablet al gran per Reis, bé de fet el meu pare ja la volia comprar l'any passat i jo li vaig dir que no i en principi pensava comprar un kindle pq jo el faig servir i ara han millorat l'aplicació per nens i com comença a llegir tot just ara doncs pq li fes més gracia, però després vaig pensar que li faria més gracia una tablet pq pot fer-hi més coses (no estic segura que jo vulgui que les faci...) Té 6 anys, per reis n'haurà fet ja 7.

a amazon hi ha unes tablets d'oferta fins diumenge crec, estic mirant una http://regaloparanene.blogspot.com.es/2014/11/campana-de-juguetes-en-amazon-buyvip.html és la que surt a la foto, está a un 50% del preu original, total 79,90 i em sembla que està bé però la descripció parla molt d'aplicacions i no dóna masses dades de l'aparell, la pantalla es capacitativa (no sé si es diu així pero vaja, táctil i no sé què) però no dóna més dades, no se si té entrada per posar targetes de fotos o coses d'aquestes.

algú té aquesta tablet i em podría dir què tal?
Avatar de l’usuari
ginko biloba
:: rateta
:: rateta
Entrades: 192
Membre des de: ds. oct. 17, 2009 9:47 pm

Re: tablet per a un nen

EntradaAutor: ginko biloba » dj. nov. 06, 2014 12:28 pm

Hola,
Jo no et puc ajudar amb aquesta en concret. Només dir-te que el meu fill de 5,5 anys utilitza la meva tablet (en el nostre cas, una Samsung) i la sap fer anar millor que jo...
Només t'ho comento perquè potser no és mala idea que quan triis la tablet, en busquis una que pugui ser útil per tota la familia. Això si, no t'oblidis de ficar-hi una funda protectora!!! je,je..
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

Re: tablet per a un nen

EntradaAutor: ada_bcn » dj. nov. 06, 2014 2:42 pm

ja... si no em preocupa que no la sápiga fer servir, ja sé que en sap. jo és que no necessito una Tablet, em passo el dia davant del portátil i el seu germà té 16 mesos i no tinc massa interés que faci servir la tablet la veritat... així que ja em va bé aquesta si a sobre és m´ñes barata però clar, que no sigui de joguina tampoc... es que no trobo més información que la descripció del fabricant...
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

Re: tablet per a un nen

EntradaAutor: ada_bcn » dv. des. 05, 2014 9:19 am

no la vaig comprar perquè es va esgotar en un tres i no res... aquesta semana n'hi tornen a haver, el mateix model i d'altres però em costa un munt decidir-me!!!
algu en pot recomanar alguna? n'hi ha un munt de clan però no sé jo quines diferencies hi ha
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

Re: tablet per a un nen

EntradaAutor: ada_bcn » ds. des. 13, 2014 9:29 pm

algú té un Kindle Fire? veig que en els altres posts nigú el comenta i no sé, jo tinc un kindle per llegar i estic molt contenta, i la relació amb el preu em sembla súper bona... és igual amb la Tablet de kindle?
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: tablet per a un nen

EntradaAutor: ametista » dl. des. 15, 2014 9:36 am

jo no tinc un kindle fire però pel que he llegit l'únic inconvenient que té és que només et pots baixar aplicacions des d'amazon i això a vegades pot limitar, és qüestió de valorar si et va bé així o no :ok:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

Re: tablet per a un nen

EntradaAutor: ada_bcn » dj. gen. 22, 2015 6:58 pm

segueixo amb el tema... encara no l'he comprat pq no ho va demanar i vaig decidir fer altres coses per reis.
suposo que post baixar aplicacions que estiguin a amazon però de qualsevol cosa? no fabricades epr amazon, no?
vaig a mirara quines aplicacions hi ha
Tomasito
Entrades: 1
Membre des de: dv. des. 04, 2015 5:56 am
Contacta:

Re: tablet per a un nen

EntradaAutor: Tomasito » ds. des. 05, 2015 9:31 am

Jo et recomanaria la tablet "mini paquito" Imaginarium.

Es la regali al meu fill i el resultat ha estat molt bo.


salutacions

Torna a “Tecnologia Digital”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::