Poca memòria al mòbil

ordinadors, tablets, mòbil i tot tipus de gadgets..
Avatar de l’usuari
neus10
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 308
Membre des de: dg. nov. 21, 2010 7:50 am
Ubicació: Alt Maresme

Poca memòria al mòbil

EntradaAutor: neus10 » dj. nov. 19, 2015 11:51 am

Hola noies,

A veure si alguna em pot ajudar amb aquest tema de mòbils… Tinc un smartphone Sony Xperia que el vaig comprar al juny de l’any passat. Fa uns mesos que em diu que “s’està acabant l’espai d’emmagatzematge” :ufs: . Vaig eliminar totes les aplicacions de jocs de la nena , fotos, vídeos,…. Cada foto que faig la descarrego i després me la elimino. I d’aplicacions només tinc en “Pou”, “Club súper 3” i el banc. Tot i això em continua dient que no tinc espai d’emmagatzematge. Però ara, a més a més, fa dos-tres dies que l’aplicació de whatsapp s’atura perquè no hi ha prou espai… ?-) Què puc fer? Alguna solució? He anat a la botiga i em diu que tinc poca memòria i que ho borri tot però ja no sé què més borrar!!! :-(( Al principi tenia molta més cosa i no em passava res!!!
Una companya de feina m’ha dit que per algun lloc haig de tenir alguna cosa que “agafi” molt d’espai però jo ja no sé què més mirar!!
Alguna li ha passat?

Gràcies,
Imatge

Imatge
pesol
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2106
Membre des de: dl. juny 29, 2009 3:15 pm

Re: POCA MEMORIA AL MOBIL

EntradaAutor: pesol » dj. nov. 19, 2015 12:37 pm

El whastapp!!!

Quans grups de whatsapp tens? i quantes fotos s'envien en aquests grups?
Ves al watsapp, a detalls del grup i posa "netejar xat", així amb tots els grups o persones amb les que més t'hi parlis o intercanvïis fitxers. Ja veuràs com millora!
Avatar de l’usuari
Toni
:: dinosaure
Entrades: 6055
Membre des de: dc. abr. 23, 2003 12:23 pm
Ubicació: Bcn
Contacta:

Re: Poca memòria al mòbil

EntradaAutor: Toni » dj. nov. 19, 2015 2:36 pm

Quin model exacte de Sony Xperia tens? així veurem si tens 4GB, 8GB d'espai... si admet una targeta interna.. :-:)
Avatar de l’usuari
kabbisa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

Re: Poca memòria al mòbil

EntradaAutor: kabbisa » dj. nov. 19, 2015 7:54 pm

El que diu la pèsol, fes-ho amb tots els xats que enviin fotos o que faci temps que tinguis.

Aplicacions com el facebook o el twitter o instagram, van acumulant dades. El que s'ha de fer de tant en tant éa borrar-les i tornar-les a instal·lar. És la unica manera d'esborrar el historial d'aquestes aplicacions (al menys al iphone). Això si, hauras de tornar a posar les contrassenyes.

Què més? si tens historial del navegador o del mail, esborra'ls, igual que les cookies. És una mica rotllo, pq pots perdre les contrassenyes aqui també.

Ah! Al iphone hi ha una llista d'Us de memòria. Suposo que al Xperia també hi deu ser, que et diu la "mida" de cada aplicació+historial+dades i per allà vas veient on esborrar.
A mi, una cosa que m'ocupava molt, eren els videos d'una app que descarregava videos pel Marcel. Havia d'escollir quins pocs guardar, pq ocupaven molt. T'ho dic perquè miris la del Club S3.
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
Avatar de l’usuari
neus10
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 308
Membre des de: dg. nov. 21, 2010 7:50 am
Ubicació: Alt Maresme

Re: Poca memòria al mòbil

EntradaAutor: neus10 » dv. nov. 20, 2015 8:47 am

Bon dia i moltes gràcies!

A veure, anem per parts.

El whastapp el tinc ben peladet. Totes les converses individuals que tinc les esborro i els grups no els esborro però les converses si. Crec que el tinc força bé.

El model exacte crec que és el sony xperia U (?) i de memòria em diu: del dispositiu 2 GB (plena), Interna 4 GB (disponible 2,31 GB) i la tarja que en tinc una de posada 14,63 GB (tota disponible).

kabbisa ha escrit:El que diu la pèsol, fes-ho amb tots els xats que enviin fotos o que faci temps que tinguis.

Aplicacions com el facebook o el twitter o instagram, van acumulant dades. El que s'ha de fer de tant en tant éa borrar-les i tornar-les a instal·lar. És la unica manera d'esborrar el historial d'aquestes aplicacions (al menys al iphone). Això si, hauras de tornar a posar les contrassenyes.

Què més? si tens historial del navegador o del mail, esborra'ls, igual que les cookies. És una mica rotllo, pq pots perdre les contrassenyes aqui també.

Ah! Al iphone hi ha una llista d'Us de memòria. Suposo que al Xperia també hi deu ser, que et diu la "mida" de cada aplicació+historial+dades i per allà vas veient on esborrar.
A mi, una cosa que m'ocupava molt, eren els videos d'una app que descarregava videos pel Marcel. Havia d'escollir quins pocs guardar, pq ocupaven molt. T'ho dic perquè miris la del Club S3.


Esborraré el facebook i el yahoo i el tornaré a instal·lar a veure què passa.

Això que dius de les cookies a on està? és que ja no sé per on més buscar....

I tots els vídeos crec que ho tinc borrat.

No sé, ahir al vespre em va venir una depre veient que NO funcionava res.... :ufs: Provaré això i si no demà tornaré a anar a movistar a veure què passa!

Aix! ja us explicaré!

Gràcies de nou!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
kabbisa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

Re: Poca memòria al mòbil

EntradaAutor: kabbisa » dv. nov. 20, 2015 10:33 am

a configuracions no hi ha algún lloc per dir-li que faci servir la tarja?
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
Avatar de l’usuari
neus10
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 308
Membre des de: dg. nov. 21, 2010 7:50 am
Ubicació: Alt Maresme

Re: Poca memòria al mòbil

EntradaAutor: neus10 » dv. nov. 20, 2015 11:55 am

kabbisa ha escrit:a configuracions no hi ha algún lloc per dir-li que faci servir la tarja?


No ho he trobat però ho aniré mirant per veure si puc passar alguna aplicació.

He eliminat coses com el correu, el banc i el CS3 i ara ja no em surt cap més avís i el whastapp em funciona bé. Crec (i ja em vaig convencent) que el problema és la memòria. Tinc un mòbil senzillet i amb molt poca memòria. Em quedaré amb quatre aplicacions que tinc i ja està. Ditjosa tecnologia!! :-D

Gràcies per les vostres ajudes!!!

Muaks!
Imatge

Imatge

Torna a “Tecnologia Digital”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::