Mòbil lent

ordinadors, tablets, mòbil i tot tipus de gadgets..
núvol
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dj. març 04, 2010 8:20 am

Mòbil lent

EntradaAutor: núvol » dc. juny 29, 2016 4:58 pm

Hola noies, tinc un smartphone SAMSUNG i he vist que porto dos dies que em va molt lent cada cop que li dono a una tecla, triga molt a reaccionar a l'accedir al wsp, als contactes, etc. Com si li costés carregar-se. He pensat que potser tinc massa coses, tot i que a part de tot el que porta de sèrie només tinc el wsp i l'aplicació del TMB. Però m'han comentat que també podria ser per les converses del wsp que s'han de "netejar". És veritat? Cal que s'esborrin les converses per tal que no ocupi espai en el telèfon?

Què puc fer?

Gràcies.
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: Mòbil lent

EntradaAutor: shyla » dc. juny 29, 2016 6:00 pm

Si que ocupen, pero al igual que els pc,,els movils fan arxius temporals que ocupen. Pots connectar amb el cable al pc i explorar una mica per borrar arxius, assar vídeos o fotos..
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
la_rodri
:: gosset
:: gosset
Entrades: 441
Membre des de: ds. des. 10, 2011 9:06 am

Re: Mòbil lent

EntradaAutor: la_rodri » dc. juny 29, 2016 11:31 pm

També pots restaurar la configuració. Suposo que a l'Android funciona igual, però al ios, cada cop que s'actualitza una appla torna a gravar sencera de manera que van quedant a la memoria del teléfon copies i copies de una mateixa app ocupant espai. En quant a les converses del wp, es ideal esborrar-les, i més quan hi ha continugut de fotos o video, ja que a menys que ho tinguis configurat diferent, tots aquests arxius els tindràs a la galeria i al wp per duplicat.
Conecta el movil al pc i veuras què és el que t'està ocupant més, per tant has de buidar o canviar.
Avatar de l’usuari
Toni
:: dinosaure
Entrades: 6073
Membre des de: dc. abr. 23, 2003 12:23 pm
Ubicació: Bcn
Contacta:

Re: Mòbil lent

EntradaAutor: Toni » dj. juny 30, 2016 6:37 am

Bon dia,
Quin Samsung tens?
Quanta memòria interna? Tens miniSD? RAM? ...
Per alliberar espai mou les fotos i els vídeos de whatsapp que normalment es queden a la memòria interna a la memòria externa SD.. Les converses són text i això no ocupa gaire, no guanyaràs molt espai esborrant converses manualment..

Una bona opció es fer servir el Clean Master:
https://play.google.com/store/apps/deta ... ter.mguard

T'esborrarà la catxè i molts arxius que no fas servir.

Sort :ok:

<:-) <:-) <:-) <:-)
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: Mòbil lent

EntradaAutor: charito » dj. juny 30, 2016 7:13 am

Jo t'anava a dir el mateix, Clean Master ma de sant!
núvol
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dj. març 04, 2010 8:20 am

Re: Mòbil lent

EntradaAutor: núvol » dj. juny 30, 2016 3:33 pm

Moltíssimes gràcies a tots! He fet una mica de neteja de fotos, converses wsp, etc... i sembla que funciona una mica millor. No obstant, faré això del Clean Master, que no sé què és ni com funciona, però miraré com va.

:ok:

Torna a “Tecnologia Digital”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::