Quin em recomenarieu?

ordinadors, tablets, mòbil i tot tipus de gadgets..
núvol
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dj. març 04, 2010 8:20 am

Quin em recomenarieu?

EntradaAutor: núvol » dg. nov. 20, 2016 7:10 pm

Pels entensos en tecnologia de mòbils, m'estic mirant o bé un Samsung Galaxy J3 o bé un Huawei P8 Lite, quins d'aquests dos creieu que és millor? Personalment m'és igual el tema marca i que no hi entenc doncs sempre pregunto a qui en saben perquè m'orientin i em diguin què haig de tenir en compte alhora de comprar-ne un.
El meu pressupost està màxim 180 euros, com ho veieu? Si sabeu de cap altre millor m'ho dieu.

Moltes gràcies.
Avatar de l’usuari
kabbisa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

Re: Quin em recomenarieu?

EntradaAutor: kabbisa » dg. nov. 20, 2016 8:53 pm

Què busques en un smartphone?
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
núvol
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dj. març 04, 2010 8:20 am

Re: Quin em recomenarieu?

EntradaAutor: núvol » dl. nov. 21, 2016 6:43 am

Bàsicament, el que mes faig servir es, a part de les trucades, el wsp, correu i força consultes per internet. D'aplicacions, a mes del wsp tinc la del temps del transport public i wallapop. No m'instal.lo jocs. Busco que vagi bé, ràpid quan busco per internet i obro finestres i una càmera bona.
Moltes gràcies.
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: Quin em recomenarieu?

EntradaAutor: Vannion » dl. nov. 21, 2016 7:34 am

Molt bones! Jo et recomano el meu.

Es un Xiaomi redmi 3s (32gb en el meu cas si no m'equivoco) . El va triar la meva parella. Avantatges:
- doble sim: jo visc a Andorra però creuo molt la frontera, i realment em va molt bé poder dur tansols un telèfon.
- si no fas servir doble simplement, al lloc de la sim2 pots posar una tarjeta mini sd, i augmentar memòria.
- bateria BRUTAL. A mi em dura 3 dies, fent un ús intensiu. A la meva mare que li vam regalar, li dura fins a 5 dies.
- pots triar desbloquejar lo per empremta digital, encara que per mi no era un avantatge, la veritat és que es molt àgil.

El meu el vam comprar online a gearbest.com. Van ser 130 euros. A la meva mare el necessitàvem per JA i en una botiga física en vam gastar 190. Si no tens pressa i no et fa cosa comprar-lo online jo et recomanaria aquesta opció. També tens fundes i protectors, i a les botigues et demanes 10 vegades més el que et costen per Internet.

Bona Sort en la tria!
Espero haverte ajudat!
Vannion l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. nov. 22, 2016 10:15 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Hadda
:: granota
:: granota
Entrades: 207
Membre des de: dc. maig 30, 2012 10:23 am

Re: Quin em recomenarieu?

EntradaAutor: Hadda » dl. nov. 21, 2016 8:51 pm

X mi Samsung genial. Ara tinc un J5 i genial, no es de gama alta però fa unes fotos genials tan camara trasera com frontal, ja que akesta ultima també te flash. X mi es bastant ràpid i te suficient memòria.
Imagino q tot dependrà de l experiència de cada u.

Espero haber-te ajudat una mica!

Torna a “Tecnologia Digital”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::