Apps movil

ordinadors, tablets, mòbil i tot tipus de gadgets..
núvol
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dj. març 04, 2010 8:20 am

Apps movil

EntradaAutor: núvol » dj. gen. 12, 2017 8:09 am

M'he comprat un movil nou i tinc la sensació que la bateria no dura molt. Tinc apps instal.lades que no faig servir (twitter, facebook, jocs), però que estan per defecte; sabeu si tot això consumeix bateria encara que no ho faci servir pq no jugo ni tampoc tinc compte a facebook ni twitter? Havia pensat endesinstal.lar-ho per si aixi pogues tenir més capacitat de memoria i menys consum de bateria, però no estic segura si afecta. Moltes gràcies.
Avatar de l’usuari
Toni
:: dinosaure
Entrades: 6055
Membre des de: dc. abr. 23, 2003 12:23 pm
Ubicació: Bcn
Contacta:

Re: Apps movil

EntradaAutor: Toni » dj. gen. 12, 2017 9:53 am

Bones,
Ves a Ajustaments/Bateria i veuràs quines són les aplicacions que estan consumint més..
Normalment et sortirà WhatsApp, Internet.. si et surt FB i no el fas servir doncs esborra'l.

Sort :ok:

<:-) <:-) <:-)
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Apps movil

EntradaAutor: neuetes » dj. gen. 12, 2017 7:33 pm

Si són aplicacions que son de sèrie del mobil no les podras treure, però les pots desactivar. Ves a ajustos i despres a aplicacions, les que no fas servir les pots desactivar.
BrookeYoung
Entrades: 1
Membre des de: ds. oct. 07, 2023 3:01 am

Re: Apps movil

EntradaAutor: BrookeYoung » ds. oct. 07, 2023 3:08 am

Yes, pre-installed apps can drain your battery, even if you don't use them often. If you don't use Twitter, Facebook or games, I think you should uninstall them which can help save battery and free up memory space. I freed up my phone memory that way
Getmodnow - reliable and convenient site to download AI Undress apps for free! If you're curious about the exciting possibilities of artificial intelligence technology and want to explore the world of unique image transformation applications, then you've come to the right place.
KristinaXpycm
Entrades: 1
Membre des de: dt. feb. 27, 2024 3:48 pm

Re: Apps movil

EntradaAutor: KristinaXpycm » dt. feb. 27, 2024 3:51 pm

Talvez você só precise baixar aplicativos comprovados que não criarão problemas para você. Recentemente encontrei uma opção legal para apostar. Neste sentido foi muito útil o site informativo https://pagbetapp.com/ , onde se fala muito sobre apostas desportivas! E percebi que finalmente encontrei um recurso confiável e informativo para minhas apostas! PagBetApp fornece não apenas probabilidades atualizadas, mas também análises aprofundadas dos jogos, o que torna minhas previsões mais informadas. Muito obrigado à equipe pelo trabalho!

Torna a “Tecnologia Digital”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::