Pelicules Estudi Ghibli en catala

ordinadors, tablets, mòbil i tot tipus de gadgets..
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Pelicules Estudi Ghibli en catala

EntradaAutor: charito » ds. oct. 07, 2017 2:00 pm

Doncs aixo on puc trobar els torrrents per baixar pelis de Ghibli en català? Les van fer fa uns anys al 33

M'agradaria compartirles amb el meu fill i nomes trobo versions horribles
Beikost
:: rateta
:: rateta
Entrades: 181
Membre des de: dc. maig 31, 2017 8:58 am

Re: Pelicules Estudi Ghibli en catala

EntradaAutor: Beikost » ds. oct. 07, 2017 4:38 pm

Uff, torrents en català! I més de les pelis que demanes, ho veig complicat. Si ja mai hi ha hagut massa cosa (degut a la pobra distribució de les pel·lícules en català i al fet que el nombre d'usuaris catalans és petit), ara havent-hi netflix i companyia encara s'usa menys el torrent, cosa que vol dir que inclús si la trobes no tindrà seeds suficients i no aconseguiràs descarregar-la.

Jo no perdria el temps en recerques vanes i les buscaria a la xarxa de biblioteques que, a més de tenir un catàleg sorprenent, és una opció barata i legal. ;)
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: Pelicules Estudi Ghibli en catala

EntradaAutor: charito » ds. oct. 07, 2017 6:23 pm

Ho mirare pero m'agradaria tenir-les per si un diumenge ens ve de gust :-) i no se on es poden trobar
Mireia80
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dl. feb. 02, 2015 8:44 am

Re: Pelicules Estudi Ghibli en catala

EntradaAutor: Mireia80 » dj. oct. 26, 2017 10:53 am

Hola Charito,
jo et diria que les compressis per internet. Nosaltres a casa tenim un blue-ray recopilació de 4 o 5 pel.lícules, totes precioses, i en l'opció d'àudio surt el català. Ara no ho tinc davant però està la de Ponyo, que és la prefereida de la meva filla, Tototo, que també els encanta, i Arrieti i alguna més.
El meu marit compra moltes pelis per Amazon o Ebay. Potser al Fnac també ho trobes... ja sé que no és el que demanaves, però val la pena comprar-les!
una abraçada
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: Pelicules Estudi Ghibli en catala

EntradaAutor: charito » dt. oct. 31, 2017 6:48 am

Gracies, pero es ja no tenim DVD ni cap reproductor jejeje es va espatllar i ja no hem comprat mes.
Beikost
:: rateta
:: rateta
Entrades: 181
Membre des de: dc. maig 31, 2017 8:58 am

Re: Pelicules Estudi Ghibli en catala

EntradaAutor: Beikost » dv. des. 01, 2017 6:08 pm

Per cert, amants de Ghibli, una recomanació! Aquesta setmana a casa hem estat escoltant a l'equip dels Todopoderosos (un programa de ràdio sobre cultura popular) parlant precisament de l'obra de Miyazaki. Són dues hores plenes de coneixements, passió i molt sentit de l'humor. Us deixo l'enllaç! Segur que us mola!

Torna a “Tecnologia Digital”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::