Dubte sobre oposicions

Educadors, mestres, interins..
Avatar de l’usuari
petitona33
Entrades: 2
Membre des de: dt. nov. 12, 2019 10:37 am

Dubte sobre oposicions

EntradaAutor: petitona33 » dt. nov. 12, 2019 10:44 am

Hola!!

Sóc mestra recent graduada d'Educació Infantil i tenia una consulta, a veure si algú em pogués ajudar. Sabeu si és possible poder-me presentar a les oposicions d'Audició i Llenguatge? o és requisit tenir la carrera d'Educació Primària?

És que crec que a la carrera ens van dir que podíem presentar-nos a les oposicions de primària i llavors vaig creure que també podíem presentar-nos a les de ALL. Ho he estat buscant però no trobo cap lloc on hi fiqui.

Si algú em pogués respondre li agraïria molt.

Moltes gràcies i salutacions a tots!:)

neu:-D
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Dubte sobre oposicions

EntradaAutor: capseta » dc. nov. 13, 2019 9:01 am

Hola

Si la següent convocatòria és com les anteriors, amb qualsevol diplomatura o grau de mestre pots presentar-te per qualsevol especialitat del cos de mestres.

Ara bé... perquè et vols presentar per ALL? En tens coneixements? Creus que potser hi haurà més places perquè a la borsa de substituts hi ha poca gent i corre força?

Ho dic perquè no és la panacea i les places com a funcionari funcionen una mica diferent, també a molts centres et fan fer una mica de tot i no acabes fent “de lo teu” o has de tocar mil tecles pel qual és dificil de gestionar i també està el tema d’aconseguir plaça definitiva, hi ha tant poques places que costa força. A l’últim concurs de trasllat van donar plaça definitiva a les noies amb nota més baixa de la última convocatoria d’opos, però és que la gent de la zona no volen aquell centre.... i tampoc hi hana acabat treballant perquè els quedava lluny, així que ja et dic, tenen definitiva però no els serveix de res i com alguna normativa canvii o no els donin comissió de serveis hauran d’anar a treballar a un lloc on no els va bé.

Jo de tu em treuria les opos per l’especialitat que dominis i en la que vulguis treballar.
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
petitona33
Entrades: 2
Membre des de: dt. nov. 12, 2019 10:37 am

Re: Dubte sobre oposicions

EntradaAutor: petitona33 » dj. nov. 21, 2019 10:17 am

Hola capseta,

primer que res, gràcies per respondre'm.

El motiu pel qual m'ho he plantejat, va més enllà del fet que cregui que tinc més possibilitats d'aconseguir plaça, perquè no ens enganyem, aconseguir plaça actualment fent oposicions d'infantil és bastant complicat pels que acabem de sortir de la carrera.

Realment, el motiu és perquè em plantejava com treballar amb els nens d'una manera més individualitzada, perquè l'experiència com a mestra d'educació infantil em va encantar però sentia que em provocava molt estrés i m'ha fet pensar que potser d'aquí uns anys em podria perjudicar la salut....

Però que potser m'estic equivocant i ser mestra d'audició i llenguatge també em podria provocar estrès eh...però crec que al treballar amb menys nens, és un altre rotllo, però ja et dic, ho desconec bastant. I sobre els coneixements, tens raó, no en tindria gaires però també m'havia plantejat fer un màster de Dificultats del llenguatge....En fi, només t'ho volia comentar, ja que m'ho has preguntat.

Gràcies de nou,

Salutacions!
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Dubte sobre oposicions

EntradaAutor: capseta » dj. nov. 21, 2019 5:26 pm

Hola de nou,

Jo enguany, sent funcionaria, a un centre oridinari, ocupo plaça d’ALL i fall ALL a ifnantil, classes de llengua i ortografia a 3r (grups reduits de 19 alumnes), expressió oral amb 25 alumnes a 4t, i castellano amb 25 alumnes a 5è.

Per si et fa la idea de que a la vida real et pot tocar qualsevol cosa.

Només t’ho dic perquè no vagis amb una idea i després et trobis amb la sorpresa.

Ànims i endavant!
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F

Torna a “Sóc mestre!”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::