MESTRES

Educadors, mestres, interins..
fenex
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dl. març 09, 2015 2:31 pm

Re: MESTRES

EntradaAutor: fenex » dg. juny 14, 2015 3:10 pm

Sóc mestra i em tocar tenir el nen a l'agost. He entes per aqui que aquest mes com és de vacances tel retornen.
Algú per aquí que hagi de parir a l'agost?
No se que fer si compactar ( si compacto quan torni al cole he destar 8mesos cobrant el 47% del sou), si agafar excedencia? Que m'ecpliqueu x la vostra experiència. Tinc clar que quan torni vull fer reduccio d'1/3.
M'ajudeu??
helenpink
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dv. juny 12, 2015 10:30 am

Re: MESTRES

EntradaAutor: helenpink » dt. juny 16, 2015 11:38 am

Jo vaig estudiar Biologia i vaig fer el CAP, he estat treballant a escoles concertades a temporades fent substitucions, però de moment no he trobat cap plaça fixa. Estic a les llistes d'interins, però ho veig complicat. A més, no hi ha oposicions de moment.
Avatar de l’usuari
princesa_ballarina
:: pantera
:: pantera
Entrades: 858
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 3:55 pm

Re: MESTRES

EntradaAutor: princesa_ballarina » dc. juny 17, 2015 6:28 pm

Fenex, jo vaig fer, fa 3'5 anys la compactació i després 2/3, però aleshores es cobrava el 1000% i no et treien res :ufs: Ara també tinc pensat fer compactacció i 2/3 (hauria de tornar cap al febrero-març), però tampoc sé si es millor una excedencia... Perquè a l'excedència no es cobra res...s'haurien de fer números. a veure si hi ha algú que ens ho pugui explicar. :ok:

Jo tinc un altre dubte: Després de 3 mesos de baixa (embaras de risc, cobrant el 100%) vaig haver de fer paperassa perquè a partir d'aleshores hi havia una part que pagava el departament i una altre SS (si no ho he entés malament). Per la part de SS vaig donar papers al departament però encara no he cobrat la part que em falta... (diu que la resolució es de fins a 3 mesos!!). Alguna que hagi estat durant més de 3 mesos de baixa ho va cobrar bé? Va fer alguna gestió més? Com és posible que treguin una part tant gran del sou i haguem d'estar a l'espera? qui se suposa que paga l'hipoteca i de més!? :ufs:

Merci!
Crea'n, regals personalitzats. http://creanregals.blogspot.com.es/


Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
niptik
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 64
Membre des de: dt. juny 26, 2012 5:07 pm

Re: MESTRES

EntradaAutor: niptik » dt. des. 08, 2015 12:22 pm

Hola noies! A veure si em podeu aconsellar què puc fer.
Estic embarassada de 26 setmanes i em toca tenir la nena el 8 de març. Ara mateix estic fent reducció d'un terç pel meu fill gran que té tres anys i he llegit en les instruccions que s'ha de renunciar a la reducció en el període de vacances escolars, és a dir, per poder cobrar 100% la baixa de maternitat hauria de renunciar a la reducció o bé per Nadal, o bé per setmana santa, que aquest any cau a partir del 19 de març. Ho tinc ben entès? Què hauria de fer?
La veritat és que em trobo bé per anar a treballar fins a mitjans de gener, però sense la reducció ni loca!! Llavors m'hauria d'agafar ja la baixa al tornar al gener dos mesos abans de parir? Ostres, aviam si em podeu assessorar, vaig ben perduda. M'arribaré a SSTT a informar-me també però si algú em pot assessorar seria genial.

Gràcies!!
Imatge

Imatge

Torna a “Sóc mestre!”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::