MESTRES

Educadors, mestres, interins..
Avatar de l’usuari
pesoleteta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 116
Membre des de: dg. jul. 14, 2013 8:41 pm

Re: MESTRES

EntradaAutor: pesoleteta » ds. set. 21, 2013 2:26 pm

Sí, sóc de muface i m'han marcat aquesta casella que dius tu.
Avatar de l’usuari
aivlis85
:: gosset
:: gosset
Entrades: 457
Membre des de: dg. set. 01, 2013 9:27 pm

Re: MESTRES

EntradaAutor: aivlis85 » ds. set. 21, 2013 3:22 pm

pesoleteta ha escrit:Sí, sóc de muface i m'han marcat aquesta casella que dius tu.


doncs ja esta! ara mira que a la nomina et paguin el que pertoca, sino truques a departament i ells tho han de retornar! cuidat molt!
ImatgeImatge
nius
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2521
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 5:09 pm

Re: MESTRES

EntradaAutor: nius » dl. set. 30, 2013 6:10 pm

pesoleteta ha escrit:Zuria, jo estic com tu, amb molts dubtes. En principi avui volia trucar al Dep. per preguntar-ho. Però després de llegir-me tota la normativa de llicències i permisos he arribat a decidir-me per la maternitat i la lactància i després excedència. Però no sé si puc estar un mes d'excedència, després incorporar-me a l'estiu i al setembre tornar-la a sol.licitar. Si algú ho sap... Gràcies!!!

Ah, alguna sap qui ens ha de fer la baixa quan ja no et trobes bé? El metge de capçalera o el ginecòleg?

Jo vaig fer baixa+compactació+lactancia i dps vaig agafar exedència. Vaig fer q s'acabés el 29 dejuny. En principi em van dir que hauré de retornar diners pels mesos q he estat fent exedència, de moment no m'han dit res. Potser tenen la deferència d'esperar a que deixi de cobrar el 60% del q seria sou amb reducció + tornar de la compactació.
No sé si després d'estiu podries tornar a demanar exedència, podries trucar al departament i també a ustec, que t'informin bé.

La baixa la fa el metge de capcelera. Si cal, que el ginecòleg et faci algun informe :ok:

Sabeu si es pot passar de tenir reducció 2/3 a tenir 1/2? Fa uns mesos em van dir que havia canviat la normativa i ja no és possible.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
tristantao
:: gosset
:: gosset
Entrades: 438
Membre des de: dt. juny 14, 2011 9:47 am

Re: MESTRES

EntradaAutor: tristantao » dl. set. 30, 2013 8:22 pm

No nius, ja no és possible canviar el tipus de reducció de jornada. Abans sí que es podia, de fet jo la vaig canviar de 2/3 a 1/2, però amb la nova normativa no deixen.

Jo estic fent la compactació i també m'he demanat l'excedència per no incorporar-me aquest curs, m'han d'enviar la carta amb el diners que haig de retornar. Segons els meus SSTT hauré de retornar-los abans d'incorporar-me. Tu ja has acabat excedència i no t'han fet retornar res encara?? És que el tema no està gens clar, per si de cas vaig.fent guardiola!! ;-)
Avatar de l’usuari
tristantao
:: gosset
:: gosset
Entrades: 438
Membre des de: dt. juny 14, 2011 9:47 am

Re: MESTRES

EntradaAutor: tristantao » dl. set. 30, 2013 8:25 pm

Perdona nius, dius que cobres el 60% però fas la reducció de 2/3?? No vols dir que aquests diners que et treuen no són els que has de retornar??
nius
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2521
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 5:09 pm

Re: MESTRES

EntradaAutor: nius » dt. oct. 01, 2013 10:11 am

Merci tristanao! Doncs vaia, si no es pot canviar.... (Que per ara no ho vull, però segur que hi ha gent a qui les circumstàncies personals els canvien, etc....). Saps pq ho han camviat?

El meu sou (ara no sé si t'ho sabré explicar bé, perdona): si treballo 2/3 seria d'un 80%, però com que vaig gaudir de la compactació i ara ens la fan tornar, doncs durant 8 mesos em treuen un 20% adicional = cobro el 60%.
El que no vaig acabar d'entendre, era que si dps feia exedència i em feien tornar diners (calculo uns 400€ al mes, si fas un any crec q són uns 6000€) a mi em sembla q he de pagar dues vegades :-:) m'ho va explicar una noia del departament i no vaig entendre res ?-) pero vaja, que hauré de pagar......

Si que he acabat l'exedència -a finals de juny- i no he pagat res.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
tristantao
:: gosset
:: gosset
Entrades: 438
Membre des de: dt. juny 14, 2011 9:47 am

Re: MESTRES

EntradaAutor: tristantao » dt. oct. 01, 2013 2:47 pm

Nius, doncs tenim informacions diferents¡¡ I em fa patir no tenir res clar¡¡ :-o00m :-o00m
T´explico el que els meus SSTT (Vallès Occidental) m´han explicat i el que jo tinc entès. El primer any després de la 16 setmanes de maternitat estàs "obligada" a treballar jornada complerta. La meva nena va néixer al novembre i al març se´n van acabar la maternitat, per tant estic "obligada" a treballar fins a març del 2014 i són els diners des d´octubre (que se m´acaba compactació fins a març, els que hauré de retornar). En el meu cas, he demanat reducció de 1/2, havia d´estar sis mesos (fins a l´abril del 2014) treballant a mitja però cobrant només el 20% del sou, és per això que m´he demanat l´excedència, posats a retornar diners, prefereixo no haver de treballar "gratis" durant 6 mesos. :ufs:

Resumint, que retornar hem de retornar sempre una part de la compactació. O bé els retornes d´una vegada si demanes l´excedència o mes a mes en la nòmina. Per això crec, que tu no rebràs cap carta de pagament, ja que t´estan traient els diners mensualment a la nòmina, i, com tu dius, si no pagaries dos cops...

No sé si m´explicat, perquè tinc un gran embolic ?-) . Només espero que quan em reincorpori a treballar tingui el sou corresponent de mitja jornada que serà el que treballaré¡¡¡

A vera si alguna més està en la situació i ens ajuda¡¡¡
nius
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2521
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 5:09 pm

Re: MESTRES

EntradaAutor: nius » dt. oct. 01, 2013 6:35 pm

No ho entenc :-o00m
A veure si quadra amb el que et dic jo: vaig parir a l'agost12 i vaig fer baixa fins al desembre + vacances d'estiu. Havia de tornar el 22 de desembre crec. I vaig agafar compactació fins a finals d'abril, que hauria d'haver tornat fent 2/3 pero hagues cobrat igualment el 60% (x tant, res a veure amb l'exedència). Però vaig agafar exedència i em van dir que havia de retornar els diners corresponents a 10dies/mes q estigues d'exedència (aprox, no sé els dies exactes) i com q no arribava a 2 mesos, em van calcular uns 800€. Com qno sabia quan ho hauria de pagar, també vaig anar fent calaix, x si de cas.
Si sumo els 300€/mes q m'agafen ara de més, pels 8 mesos, no quadra amb els 800....
Ai, no sé. El q és fort és q no ho expliquin clar, ni aparegui enlloc :ufs:
Tmb pots trucar a diversos SSTT a veure què et dieun.....
Imatge

Imatge
nius
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2521
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 5:09 pm

Re: MESTRES

EntradaAutor: nius » dt. oct. 01, 2013 6:37 pm

El que dius en l'ultim paragraf té sentit, pero la noia del departament em va dir que eres 2 conceptes diferents: una cosa el retorn de la compactació i l'altre de l,exedència (que ja té nassos la cosa........)

Fins quan l'has demanat, la teva exedència?
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
tristantao
:: gosset
:: gosset
Entrades: 438
Membre des de: dt. juny 14, 2011 9:47 am

Re: MESTRES

EntradaAutor: tristantao » dc. oct. 02, 2013 8:23 pm

Nius, a mi la noia dels SSTT em va dir que havia de retornar 73 dies de cop durant l'excedència i quan comencés a treballar hauria de compensar 36 dies més.
Jo crec que és un misteri!! Sigui com sigui, jo el dia 18 d'octubre començo l'excedència i en principi em vull estar fins al juny, ja veurem!! Tot serà que quan torni a treballar l'hagi de demanar un préstec a la Consellera!! ;-)
maria30
:: puça
:: puça
Entrades: 40
Membre des de: dj. abr. 26, 2012 11:27 am

Re: MESTRES

EntradaAutor: maria30 » dj. oct. 03, 2013 12:03 pm

Hola noies, jo també sóc mestre i vaig ser mare el dia 26 de juliol, comptant les 16 setmanes de maternitat i el mes de vacances d'agost, m'he d'incorporar al centre el dia 17 de desembre. La meva intenció era compactar la lactància, però tenint en compte que hi ha pel mig les vacances de Nadal, no hem surt a compte fer-ho. Sabeu si puc fer la reducció d'1 hora diaria per lactància i reducció d'1/3 a l'hora? Es a dir serien 20 hores setmanals (16 lectives i 4 de reunions) i aquí li hauríem de restar 5 hores setmanals corresponents a la reducció de lactància (1 hora per cada dia de la setmana). Així doncs treballaria 15 hores setmanals fins que duri el permís de lactància? O el fet de fer reducció no em permet fer la lactància?
Espero haver-me explicat bé i gràcies per adelantat!
nius
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2521
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 5:09 pm

Re: MESTRES

EntradaAutor: nius » dj. oct. 03, 2013 2:55 pm

Maria, si que pots!!!!! I diria q actualment la lactancia és fins que lateva filla tingui 1 any, x tant, tot aquest curs.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Sita81
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1733
Membre des de: dt. feb. 23, 2010 4:27 pm

Re: MESTRES

EntradaAutor: Sita81 » dj. oct. 03, 2013 5:32 pm

Buff, com m'ha costat trobar aquest post!

No sé si alguna s'ha trobat en la mateixa situació: Sóc mestra de primària (funcionària) i fins el 31 d'agost tenia reducció d'un terç de jornada. Vaig renunciar-hi per incorporar-me al nou curs amb jornada sencera però vaig haver d'agafar la baixa el dia 2 de setembre. No m'han descomptat la baixa perquè estic embarassada. Al rebre la nòmina del mes de setembre m'he trobat que m'han pagat la jornada sencera i el trienni (que just el tenia des de l'1 de setembre) només un dia, el dia 1, i que la resta de mes m'han pagat en funció al que treballava al mes d'agost, és a dir, la reducció, i no m'han pagat el trienni. A més m'han retingut més de Muface i drets passius, pel que he cobrat encara menys. Algú més li ha passat el mateix? Algú sap si ho poden fer? Gràcies!
Avatar de l’usuari
ruti
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2246
Membre des de: dv. ago. 13, 2010 3:59 pm

Re: MESTRES

EntradaAutor: ruti » dl. oct. 21, 2013 11:18 am

Hola noies!

tinc un dubte, però abans et contesto Sita. Com no vas treballar tot el mes de setembre, tot i que cobraras 100% per ser baixa d'embaràs, cobraras tot el temps que estiguis de baixa en funció del teu sou de l'agost, per tant amb reducció i sense trienni. Em vaig informar molt bé, pq jo tb estic embarassada i volia renunciar a la reducció i treballar sencera fins el moment de la baixa, però dient me això vaig preferir no fer-ho, ja que porto bessons i ja era prou esforç tornar com a més fer-ho amb jornada completa. Em sao greu, però així està muntat.

Ara el meu dubte, a veure si m'ajudeu. M'aniria bé alguna mestra mami que ho tingui molt recent o que ja sàpiga molt bé com va tot pq li quedi poquet, m'iformi de tots els papers a arreglar i llocs a anar un cop neixin els nens.

Merci!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Lau1983
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 304
Membre des de: dg. feb. 03, 2013 5:23 pm

Re: MESTRES

EntradaAutor: Lau1983 » dt. oct. 22, 2013 8:24 am

Hola noies ahir em va pasar una cosa moooooooool heavy....
Resulta que al cole hi ha pasa de varicela i el meu metge em va dir que marxes del focus uns dies i em va fer una baixa per risc en l'embaras; motiu : pasa de varicela al centre de treball i embarasada de 21 setmanes...
Per si decas truco al departament i em diu la noia que s'encarrega de les baixes que...
1.amb aquesta baixa m'envien a un altre cole del municipi el temps que duri pero que clar com el municipi es petit por haber varicela tambe.
2. Que vagi al metge i em faci una baixa normal amb un motiu inventat i un paper a part dient que estic embarasada per cobrar el 100%

Resum em diu que he de mentir...com us quedeu????? Això al departament!!!!!!!!!

Jo vaig trencar aquella baixa que el van fer (com soc funcionaria son d'aquestes de talonari que si no les envies ells no les tenen) i m'he agafat 4 dies de permis perque tinc un familiar a l'hospital i mira tonteta de mi no els havia agafat. Sort que la direccio em recolza i ho em arreclat aixi. I dilluns si tot està bé torno.

La meva pregunta es...a mi em toca tenir el nen a principi de març.
Quan jo ja no pugui mes com he de fer per agafar la baixa i cobrar el 100%?????
Imatge
Avatar de l’usuari
wini
:: conillet
:: conillet
Entrades: 383
Membre des de: dl. jul. 05, 2010 10:54 am

Re: MESTRES

EntradaAutor: wini » dc. oct. 23, 2013 9:01 pm

Hola Lau,

Quan vulguis agafar la baixa has de descarregar-te de la pàgina web de muface l'imprès de baixa que com ja ho indica posa: per malaltia, risc durant l'embaràs i risc durant la lactància. El metge de capçalera t'ha de fer la baixa marcant la casella de risc en l'embaràs i posar el codi pertinent ( ells ja el saben), d'aquesta manera percebs el 100% del sou.

Noies, jo tinc un altre dubte: d'aquí pocs dies naixerà la meva segona filla i m'agradaria incloure-la amb mi a la mútua com a beneficiaria, en principi crec que descarregant-me l'imprès de la mutua DKV per donar d'alta un beneficiari n'hi ha prou, però el fet és que la meva filla gran que ara està en règim de SS també m'agradaria incloure-la, alguna sap quins tràmits haig de fer? Moltes gràcies.

I una altra qüestió: alguna sap si després del permís de maternitat agafo excedencia, quan m'incorpori si m'incorporo amb reducció cobro el que em pertoca o també em reduiran un tant per cent del sou com quan disfrutes de la compactació seguida de la maternitat??
Rosyf71
:: papallona
:: papallona
Entrades: 102
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:46 am

Re: MESTRES

EntradaAutor: Rosyf71 » dt. nov. 12, 2013 5:24 pm

Hola a tothom:

Estic gaudint de la compactació i cap a principis de Gener (7 de Gener exactament), m'hauria d'incorporar a la feina 2/3. Però ara ens ha sorgit un petit problema i no puc deixar el nen a l'escola bressol. Voldria demanar una excedencia d'un parell de mesos. Què farieu? Encara no he parlat amb la meva directora ni he formalitzat res. Acostuma el departamento a donar excedències (permís sense remuneració). Em fa cosa parlar amb la directora i desprès que el departament m'ho denegui. Després que hagi gaudit d'aquest permís, puc incorporar-me a la feina 2/3?.

Merci a tots i a totes.
Avatar de l’usuari
tristantao
:: gosset
:: gosset
Entrades: 438
Membre des de: dt. juny 14, 2011 9:47 am

Re: MESTRES

EntradaAutor: tristantao » dt. nov. 12, 2013 8:49 pm

Hola Rosy71,

Les excedències per cura de fill te l'han de concedir segur. Jo ara mateix estic gaudint d'una que allargaré tot el curs. I després m' incorporaré amb reducció de mitja jornada.

Que vagi bé!!
Avatar de l’usuari
tristantao
:: gosset
:: gosset
Entrades: 438
Membre des de: dt. juny 14, 2011 9:47 am

Re: MESTRES

EntradaAutor: tristantao » dt. nov. 12, 2013 9:23 pm

Hola Rosy71,

Les excedències per cura de fill te l'han de concedir segur. Jo ara mateix estic gaudint d'una que allargaré tot el curs. I després m' incorporaré amb reducció de mitja jornada.

Que vagi bé!!
Rosyf71
:: papallona
:: papallona
Entrades: 102
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:46 am

Re: MESTRES

EntradaAutor: Rosyf71 » dc. nov. 13, 2013 1:39 pm

Bones,

Gràcies Tristantao. La veritat el que vull demanar és un permís sense remuneració (en els documents per baixar dels serveis territorials posa això). Només volia allargar-ho un parell de mesos, sense haver de demanar l'excedència per tenir cura d'un fill (si no vaig errada crec que només es pot demanar una vegada oi?).

Gràcies una altra vegada.

Torna a “Sóc mestre!”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::