Què valoren d'un/a mestre/a de Primària?

Educadors, mestres, interins..
formiguetes
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dj. set. 17, 2015 9:25 pm

Què valoren d'un/a mestre/a de Primària?

EntradaAutor: formiguetes » dl. set. 21, 2015 1:14 pm

Hola!!

Aprofitant que hi ha un grup especial de "Mestres" voldria llançar aquesta pregunta. Sóc i treballo com a psicòloga però des de fa 3 anys estic estudiant el grau d'Ed. Primària, a més de ser mama.. així que ja us podeu imaginar el meu dia a dia... ufff! :-o00m . En fi, agrairia molt a algun/a mestre/a de Primària en actiu, que em pugui dir, aconsellar..sobre quin és el perfil de mestre que busquen i valoren més les escoles avui en dia! M'agradaria poder sortir el millor preparada possible de cara a cercar feina.

Gràcies! :b-)))
pucpuc
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. maig 21, 2008 6:51 pm
Ubicació: catalunya

Re: Què valoren d'un/a mestre/a de Primària?

EntradaAutor: pucpuc » dt. set. 22, 2015 1:15 pm

Actualment, parlo de les concertades, moltes escoles es volen acreditar com a escoles multilingues. I per tan busquen que en la teva formació hi hagi l'angles. Nivell de first com a minim per si en algun moment has d'impatir alguna assignatura en angles (medi, etc).
Avatar de l’usuari
VespresVerds
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am

Re: Què valoren d'un/a mestre/a de Primària?

EntradaAutor: VespresVerds » dc. set. 23, 2015 7:04 pm

ANGLÈS!
formiguetes
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dj. set. 17, 2015 9:25 pm

Re: Què valoren d'un/a mestre/a de Primària?

EntradaAutor: formiguetes » dc. set. 23, 2015 8:27 pm

D'acord!! jeje! aleshores, et demanen anglès em plan "títol"? o com...? jo tinc el B2 que equivaldria al First Certificate...
Avatar de l’usuari
VespresVerds
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am

Re: Què valoren d'un/a mestre/a de Primària?

EntradaAutor: VespresVerds » dj. set. 24, 2015 8:36 am

Sí, el B2 és el mínim!
Boniqueta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dl. gen. 14, 2013 9:38 am

Re: Què valoren d'un/a mestre/a de Primària?

EntradaAutor: Boniqueta » dv. set. 25, 2015 9:19 am

Una pregunta, ara que comenteu lo de l'Anglès. Quan dieu lo del títol B2 us referiu al que feu a la UOC, o en alguna altra universitat, o bé ha de ser un examen oficial de Cambridge? O és el mateix?? És a dir un títol B2 és el mateix que tenir el First Certificate, encara que no hagis fet un examen oficial de Cambridge? Esque el tema aquest em té una mica embolicada. Volia entrar a l'escola oficial però al haver tanta gent i al anar per sorteig no he pogut entrar. Ja vaig fer una entrada per preguntar si valia la pena fer anglès a la UOC i si em dieu que el B2 ja te l'accepten com a First potser ho faig per la UOC.
Imatge
formiguetes
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dj. set. 17, 2015 9:25 pm

Re: Què valoren d'un/a mestre/a de Primària?

EntradaAutor: formiguetes » dv. set. 25, 2015 11:36 am

Boniqueta ha escrit:Una pregunta, ara que comenteu lo de l'Anglès. Quan dieu lo del títol B2 us referiu al que feu a la UOC, o en alguna altra universitat, o bé ha de ser un examen oficial de Cambridge? O és el mateix?? És a dir un títol B2 és el mateix que tenir el First Certificate, encara que no hagis fet un examen oficial de Cambridge? Esque el tema aquest em té una mica embolicada. Volia entrar a l'escola oficial però al haver tanta gent i al anar per sorteig no he pogut entrar. Ja vaig fer una entrada per preguntar si valia la pena fer anglès a la UOC i si em dieu que el B2 ja te l'accepten com a First potser ho faig per la UOC.


Hola! boniqueta, jo el B2 (First Certificate) me'l vaig treure per a UOC! imagino que sigui on sigui on te'l treguis el que compta és que aconsegueixis el nivell, no?
Boniqueta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dl. gen. 14, 2013 9:38 am

Re: Què valoren d'un/a mestre/a de Primària?

EntradaAutor: Boniqueta » dv. set. 25, 2015 12:17 pm

formiguetes t'he enviat privat.
Imatge
Avatar de l’usuari
VespresVerds
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am

Re: Què valoren d'un/a mestre/a de Primària?

EntradaAutor: VespresVerds » ds. set. 26, 2015 4:19 pm

El B2, el First o el 5è de l'escola oficial són el mateix nivell i són igual d'oficials tots tres!
formiguetes
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dj. set. 17, 2015 9:25 pm

Re: Què valoren d'un/a mestre/a de Primària?

EntradaAutor: formiguetes » dg. set. 27, 2015 4:29 pm

Ok!! aleshores, l'anglès és el que més valoren?? algú em sabria concretar una mica més? altres aspectes que considereu que sovint queden "fluixos" en els docents, etc.. Més que res perquè em fa l'efecte que avui en dia molta gent ja sortirà amb un nivell d'anglès equivalent al B2... hauria d'haver algun altre aspecte important que es valorés a part de l'idioma... Això per les que sou mestres i podeu donar una visió més "real"!

Gràcies!

Torna a “Sóc mestre!”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::