He perdut el nomenament estant de baixa a poc de ser mare

Educadors, mestres, interins..
Llirideneu
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 5:22 pm

He perdut el nomenament estant de baixa a poc de ser mare

EntradaAutor: Llirideneu » dc. oct. 28, 2015 5:50 pm

Bona tarda,

El 10/09/15 em van nomenar per substituir a una mestra que es trobava en situació d'IT per lumbàlgia degut a l'embaràs. Jo també estic embarassada i quan vaig arribar al centre la directora em va demanar que m'agafés la baixa perquè així els nens patirien menys canvis i que ja m'incorporaria al centre després de la meva maternitat. En principi hauria pogut allargar fins a 30/06 ja que la mestra a qui substituïa agafava compactació de lactància i també compactació de la reducció per maternitat.

Doncs el passat 20/10 l'altra mestra va tenir la seva criatura i com que en el seu expedient es va succeir un canvi de codi de baixa d'IT per lumbàlgia a baixa per maternitat, el departament va finalitzat el meu nomenament al•legant que en el moment que es va produir el canvi de baixa jo estava de baixa també. Així que la meva substituta és qui ara s'ha quedat la substitució....

El departament em comenta que l'INSS es farà càrrec de la meva IT fins la DPP (15/11) i també de la posterior maternitat. Però que el meu número de llistes no correrà....

Tinc la possibilitat de posar-me d'alta voluntària i esperar que em nomenin aquests dies que resten fins la DPP (15/11). Tinc un número baix i des del dia que vaig perdre el nomenament cada dia han nomenat números superiors al meu i de la meva especialitat. Què faríeu??' Si em nomenen, el número de borsa correrà durant tota la baixa.... però també corro el risc que no em nomenin o que el nomenament sigui molt curtet i que no arribi a la data de part..... estic feta un embolic.... aquestes coses no haurien de passar i molt menys a 3 setmanes per tenir la criatura. :ufs: :ufs:
Toni l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. oct. 29, 2015 9:59 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Raó: Títol en majúscules :::
Avatar de l’usuari
Vanessa83
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 334
Membre des de: dl. set. 15, 2014 6:46 pm

Re: HE PERDUT EL NOMENAMENT ESTANT DE BAIXA A POC DE SER MARE

EntradaAutor: Vanessa83 » dc. oct. 28, 2015 6:55 pm

ufff quina feinada....el tema dels nomenaments es una merda...a veure, seran bastants mesos y clar el numero va corrent per la resta...suposo que s'hauria de valorar quin numero tens...pero si em dius que ets substituta i que t'estan nomenant a aquestes alçades de curs per a baixes de X temps (no baixes de tot el curs vaja) has tenir un numero suficientment baix per a poder conseguir un altre nomenament, pero suficientment alt com per a que si passes uns quants mesos sense fer-lo correr per a l'any vinent molts altres t'haguin passat per davant.....pero bueno suposo que tot aixo ja ho has valorat tu....jo potser de tu em donava l'alta per a que et donessin un altre nomenament, pero es una decisio molt personal perque ara tens asegurat un "sou" durant uns quants mesos i com et surti malament la lies molt.

Et desitgo molta sort en allo que triis, i sobretot et desitjo un part curt i facil i que el teu bebe tingui molta salut :ok:
30/01/2013: Neix el nostre primer petit
09/2014: IA fallida
10/14: Trompes obstruides
12/2014: Fiv, no tenim embions
03/2015: Una trompa es desobstrueix
09/2015: IA fallida
12/2015: IA fallida
16/09/2016: IA +++++
02/06/2017: Per fi neix la petita de la casa
Llirideneu
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 5:22 pm

Re: He perdut el nomenament estant de baixa a poc de ser mare

EntradaAutor: Llirideneu » dl. nov. 02, 2015 6:51 pm

Aixx sí, ho pots ben dir que és una feinada... els dies passen i encara no tinc clar allò que he de fer... avui he parlat amb Ensenyament i, a sobre, m'han dit clarament que em passarà molta gent al davant. El que em faltava sentir.... Aquesta setmana ho deixo enllestit i us explico com acaba la cosa

Gràcies pels ànims Vanessa 83 i gràcies també pels desitjos. :cnena:
Llirideneu
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 5:22 pm

Re: He perdut el nomenament estant de baixa a poc de ser mare

EntradaAutor: Llirideneu » dt. nov. 03, 2015 2:12 pm

Doncs finalment ahir vaig agafar l'alta i la vaig passar a ensenyament. Avui he entrat a nomenaments i tot i que em tocava per posició i especialitat, no me n'han adjudicat cap sinó que l'han donat a números més alts que el meu. Hi he trucat i m'han dir que això ha passat perquè no vaig comunicar el cessament a la web del Departament.

La veritat és que com que no va ser un acomiadament ordinari sinó que van ser ells mateixos els que em van trucar per dir-me que em cessaven i que m'enviarien una documentació per anar a l'INSS (qui a partir d'aquell moment es feia càrrec de mi), doncs jo ja vaig donar la situació per tancada. Ahir, de fet, quan vaig trucar-los per avisar que els trametia l'alta els vaig dir que si hi havia quelcom que m'avisessin.

Vaja que tinc la negra.... o potser m'espera alguna cosa molt bona i és un senyal..... en fi que jo ara ja estic una mica angoixada. Espero poder donar-vos notícies més bones el divendres.
Llirideneu
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 5:22 pm

Re: He perdut el nomenament estant de baixa a poc de ser mare

EntradaAutor: Llirideneu » dg. nov. 15, 2015 2:45 pm

Fa uns dies que no escric i us volia dir que tinc novetats. Fa 10 dies em van nomenar per només 5 dies... el més curt de la història i clar no en vaig fer prou. Vaig treballar-hi tota la setmana passada i encara no he tingut el meu fill. Doncs bé, divendres em van tornar a nomenar i aquesta vegada sí, un nomenament fins almenys Nadal, iuju!!! El cas però es que el nomenament és a partir de dimarts 17/11. Espero que el meu fill no neixi ni avui ni demà i que s'esperi almenys a dimarts o millor dimecres.... ja que avui compleixo! :love: :love:

Com hem de patir.... ja poden anar dient que els mestres vivim tan bé.... els substituts un patiment....
pucpuc
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. maig 21, 2008 6:51 pm
Ubicació: catalunya

Re: He perdut el nomenament estant de baixa a poc de ser mare

EntradaAutor: pucpuc » ds. nov. 21, 2015 8:14 pm

Llirideneu ja has sigut mare? anims amb tot aixo jo tambe vaig ser interina i es un maldecap.
Llirideneu
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 5:22 pm

Re: He perdut el nomenament estant de baixa a poc de ser mare

EntradaAutor: Llirideneu » dc. nov. 25, 2015 6:37 pm

Hola!!

Doncs sí sí ja sóc mare de nou. Divendres a la tarda i de forma ben ràpida va nèixer el nostre segon fill. Estem molt contents ja que ha aguantat fins que les coses s'han arreglat. La veritat és que he passat uns nervis que espero que no l'hagin afectat... de moment és molt tranquil.
Em vaig arriscar però, en fi, suposo que les coses han sortit com havien de ser. >.-<: >.-<:

Llirideneu

Torna a “Sóc mestre!”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::