Salari?

Educadors, mestres, interins..
latresina
Entrades: 1
Membre des de: dl. nov. 09, 2015 9:04 pm

Salari?

EntradaAutor: latresina » dl. nov. 09, 2015 9:17 pm

Hola a tots i totes les mestres del fòrum!!
Sóc diplomada en Educació infantil, i alguns anys (més dels que m’agradaria) que treballo en una llar d’infants municipal que gestiona una empresa privada. Durant els dos primers anys que hi estava molt conformada per tant vaig deixar de banda les llistes, però fa poc que m’he independitzat i m’he donat compte que amb els 1000 euros que guanyo mensualment no en tinc prou (bé tinc feina que és molt important i de moment no tinc cap despesa que em suposi no poder arribar a final de mes), però en fi que de cara a un futur m’agradaria poder canviar de llar d’infants o treballar en una escola per tal de poder veure més maneres de treballar (em sento bastant estancada) i guanyar més (perquè amagar-ho).He vist que han obert llistes d’educadores per escoles bressol municipals i m’hi vull apuntar. D’altra banda també tinc altres plans de futur com estudiar anglès, treure’m el D de català i fer la carrera de magisteri de primària (com veieu tinc feineta). He pensat que si m’apuntés a mitja jornada potser podria treure-m’ho tot, però clar, també he de tenir els ingressos suficients. Així que sense entrebancs, sabeu quan guanya una mestra d’infantil en una llar d’infants pública? (a jornada sencera i a mitja jornada). Gràcies per adelantat (és una pregunta una mica descarada, però d’ella depèn el meu futur, espero que m’entengueu)
tineta14
:: granota
:: granota
Entrades: 223
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 9:31 am

Re: Salari?

EntradaAutor: tineta14 » dc. nov. 11, 2015 1:58 pm

A mi també m'interessa el tema!! Què cobra un mestre de Primària en una concertada o privada? aprox....

Torna a “Sóc mestre!”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: