Hi ha feina de mestra de Primària?

Educadors, mestres, interins..
tineta14
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 9:31 am

Hi ha feina de mestra de Primària?

EntradaAutor: tineta14 » dj. nov. 26, 2015 1:34 pm

Doncs això, les que ja exerciu de mestres, veieu que hi hagi moviment en aquest sentit? es contracten mestres? En el cas que hi hagi plaça vacant, què valoren més dels canditats? Es que sento comentaris molt pessimistes del pal "Conec a fulanita que fa un any que es va graduar de mestra i treballar al Carrefour..." ?-) . Però potser serà perquè no se sap moure, o el currículum no és prou bo, ...?? ai no sé, què en penseu?

Gràcies! :-()-)
Avatar de l’usuari
VespresVerds
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am

Re: Hi ha feina de mestra de Primària?

EntradaAutor: VespresVerds » dj. nov. 26, 2015 6:02 pm

Jo no sé si sóc molt pessimista o què, però a mi em sembla que està bastant fotut.
Jo em vaig graduar (magisteri) el 2010, i tot i que mai he parat de treballar, mai he tingut una feina "digna". Sóc mestra però poques hores, o fent mil substis... és bastant cansat i frustrant. El 2011 em vaig posar a estudiar Psicopedagogia a distància, després un postgrau de Projectes culturals, tinc el B2 (first) d'anglès... i tot i així, estic com estic, i encara gràcies! Des de fa 4 anys sóc mestra mitja jornada a una concertada i a la meva pròpia escola i a les que conec d'aprop per amigues, no es mou massa res...
tineta14
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 9:31 am

Re: Hi ha feina de mestra de Primària?

EntradaAutor: tineta14 » dc. des. 30, 2015 1:19 pm

Què vols dir amb han començat a treballar quan han pogut fer angles ??
Avatar de l’usuari
VespresVerds
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am

Re: Hi ha feina de mestra de Primària?

EntradaAutor: VespresVerds » ds. gen. 02, 2016 2:45 pm

Vol dir que quan et treus el títol d'anglès (b2) ja pots ser mestra d'anglès, i llavors és quan pots treballar, perquè el que més es busca -tant a concertada com pública- són mestres d'anglès.
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Hi ha feina de mestra de Primària?

EntradaAutor: jaruma » ds. gen. 02, 2016 3:50 pm

Perdoneu que aprofiti el fil per preguntar-ho, però... Si ets mestre i a més filòloga anglesa, no et cal treure't una especialització en anglès, oi? Ho pregunto sobretot de cara a la pública.
Avatar de l’usuari
VespresVerds
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am

Re: Hi ha feina de mestra de Primària?

EntradaAutor: VespresVerds » dl. gen. 04, 2016 1:00 pm

Em sembla que no, jaruma, però bé, millor pregunta-ho per si de cas, perquè a l'administració la lògica no hi té lloc hahaha

Torna a “Sóc mestre!”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::