Assumptes propis o excedencia

Educadors, mestres, interins..
Avatar de l’usuari
ISA31
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 349
Membre des de: dc. ago. 31, 2011 3:26 pm

Assumptes propis o excedencia

EntradaAutor: ISA31 » dt. gen. 19, 2016 2:24 pm

Hola a tothom!

Acabo de ser mare i soc mestre de la publica. Tindré les setze setmanes de maternitat i com despres compactaré lactancia, em toca incorporarme a finals de maig.

Com només quedaria un mes per acabar el curs, estic pensant demanar assumptes propis o excedencia. Algú sap q és millor?

Sabeu si despres cobraria el 100% del sou a l'estiu? O per cobrar el 100% haig d'anar a treballar algún dia a l'escola?

Moltes gràcies.
BessonadaPacte de panxulina: Sephora, Crisàlide, Mimi, Eliboni :-()) , Gemma :-())
Llina :-()) , Lacuca i Isa31!!
cuski
:: rateta
:: rateta
Entrades: 188
Membre des de: ds. set. 01, 2012 1:20 am

Re: Assumptes propis o excedencia

EntradaAutor: cuski » dt. gen. 19, 2016 4:06 pm

Mira-ho be pero jo diria que si demanes excedencia deixaras de cobrar l'ajuda economica de 100€ mensuals. Ni a tu ni a l'escola els conve que t'incorporis per un mes, es un trasbals tambe pels nens. Que faras? Jornada sencera? Mitja?
Avatar de l’usuari
ISA31
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 349
Membre des de: dc. ago. 31, 2011 3:26 pm

Re: Assumptes propis o excedencia

EntradaAutor: ISA31 » dt. gen. 19, 2016 4:32 pm

Hola cuski.

Ostres doncs no havia pensat lo dels 100 euros! Gracies.

Despres vull fer reducció de jornada.

Però el meu dubte és si haig d'incorporarme algún día a la feina per poder cobrar tot l'estiu al 100%.

A veure si algú ho té clar.
Gracies guapes
BessonadaPacte de panxulina: Sephora, Crisàlide, Mimi, Eliboni :-()) , Gemma :-())
Llina :-()) , Lacuca i Isa31!!
cuski
:: rateta
:: rateta
Entrades: 188
Membre des de: ds. set. 01, 2012 1:20 am

Re: Assumptes propis o excedencia

EntradaAutor: cuski » dt. gen. 19, 2016 5:04 pm

Ara cobres el 100°/, del sou fins q se't acabin les 16 setmanes, un cop fagis la compactacio ja passaras a cobrar el 60. Compactes els 3/4 de jornada, pero estas al cas que ho han retallat molt eh? Un cop et posis a treballar estaras mig any cobrant un 40 per cent del sou nomes, informa't be al departament, et resquiten de irpf el que has cobrat de la compactacio. No se si t'ho he dit del tot be, informa't be!!!
Avatar de l’usuari
ISA31
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 349
Membre des de: dc. ago. 31, 2011 3:26 pm

Re: Assumptes propis o excedencia

EntradaAutor: ISA31 » dj. gen. 21, 2016 2:10 pm

Gracies cuky. Però saps si per cobrar l'estiu amb el 100% del sou estic obligada a incorporarme algún día a l'escola? O puc demanar assumptes propis fins el 30 de juny?
Segur q hi ha algún q s'hagi trobat en aquesta situació.
Gracies guapes
BessonadaPacte de panxulina: Sephora, Crisàlide, Mimi, Eliboni :-()) , Gemma :-())
Llina :-()) , Lacuca i Isa31!!
Avatar de l’usuari
juditinha
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. nov. 27, 2012 3:51 pm

Re: Assumptes propis o excedencia

EntradaAutor: juditinha » dc. feb. 10, 2016 5:06 pm

jo estic en el mateix cas que tu, ara de permis maternitat 16 setmanes i despres 24 dies de lactancia compactada. cobrant el 100%.
Em toca incorporar-me el 6 de juny... i agafare una llicencia per assumptes propis fins el 30 de juny.
Durant aquest periode no cotitzes ni cobres res, ni compta er triennis i sexenis, ni la part proporcional de vacancers, pagues extres..., ni obviament tampoc cobres la part proporcional dels 100 euros d'ajuda, has de comunicar la nova situació al meteix telefon q vas trucar per sol-licitar l'ajuda un cop hagis començat la llicencia. Quan s'acabi tornes a sol.licitar l'ajuda.

Un cop acaba la llicencia tornes a cobrar el 100%, no cal q t'incorporis cap dia abans, s'acaba la llicencia o excedencia i punt, tornes a la situació anterior.

Aquesta llicencia nomes la pots agafar si ets funcionaria, sino has d'agafar excedencia per cura d'un fill. la diferencia es q aquesta ultima nomes la pots agafar un cop cada sis anys i l'altra em sembla q un cop cada dos anys.

En el nostre cas no cobrem menys quan ens reincorporem ja q no hem compactat la reducció de jornada, no surt a compte ja que ens agafa l'estiu per mig.

Al setembre també m'incorporaré amb reducció. si fas 2/3 de jornada cobras el 80% i si fas 1/2 jornada el 60%.
Tatiana
Entrades: 3
Membre des de: dv. set. 07, 2018 7:09 pm

Re: Assumptes propis o excedencia

EntradaAutor: Tatiana » dv. set. 07, 2018 7:27 pm

Hola,ja sé que ha passar molt de temps però estic de baixa per maternitat al finalitzar aquesta estic pensant demanar una excedència per tenir cura de la meva filla o bé una llicència per assumptes propis. Quina diferència hi ha entre ambdues?
D’altra banda, també havia pensat demanar una compactació d’un terç de jornada després de la maternitat però tinc entès que si després no m’incorporo (perquè demano l’excedència o la llicència per assumptes propis) he de tornar tots els diners, per tant, potser m'interessaria agafar l’excedència/llicència directament. Què em recomaneu?
Moltes gràcies!!

Torna a “Sóc mestre!”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::