SER MESTRE O NO

Educadors, mestres, interins..
flordelis
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dj. juny 02, 2016 9:16 pm

SER MESTRE O NO

EntradaAutor: flordelis » dj. juny 02, 2016 9:26 pm

Bona nit a tothom,

el cas es que fa 10 anys que estic apuntada a llistes de substitució de secundària i ara que estic de baixa per maternitat m'han sol·licitat tres vegades!!! :ufs: . Actualment he congelat el número però es donarà d'alta de nou el 30 de juny. El meu gran mal de cap és que fer si em nomenen altra vegada!! no he exercit mai i em fa cosa estar a la altura, ser capaç de fer front als alumnes, vaja, dominar la situació en un moment donat. Imagineu que tinc el temari rovelladíssim!!!
També em preocupa que no hi hagi moltes substitucions i em passi l'any "parada". Un cop comences les substitucions, et convoquen sovint?
M'agradaria que em donessiu les vostres opinions i vivències, que en penseu: em llenço a la piscina si em truquen de nou o em quedo amb la feina fixa que tinc??
Moltes gràcies a tots per la vostra aportació!
Avatar de l’usuari
VespresVerds
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am

Re: SER MESTRE O NO

EntradaAutor: VespresVerds » dv. juny 03, 2016 12:07 pm

Jo estic una mica com tu...

Jo sóc d'infantil i psicopedagoga, i he estat treballant a una concertada, però vull fer el salt a llistes... i em fa una mica de cosa... tinc un número força alt encara...

A veure què diuen.. :ok:
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: SER MESTRE O NO

EntradaAutor: capseta » dv. juny 03, 2016 1:56 pm

Hola!

De secundària no sé què dir ja que no domino massa, però si ja t'haurien nomenat 3 vegades... tot apunta a que alguna possibilitat tindries, no?

VespresVerds, amb l'especialitat d'EES la cosa va força ràpida, sobretot a depenent quines zones.

El que heu de tenir clar és que de primeres:
- hi ha la possibilitat de que estigueu algun temps (ja siguin dies, setmanes o mesos) sense treballar, entre nomenaments
- no hi ha estabilitat, no saps on aniras a petar el proper cop
- els horaris (sobretot a secundaria) poden ser diferents segons el centre

És molt personal, són massa coses a tenir en compte. Imagino que ha de ser difícil plantejar-se el deixar una feina per anar a l'aventura, però clar, si és el que voleu doncs mira, serà així sempre, així que quan abans començeu abans tindreu més estabilitat.
També cal tenir en compte que si el que voleu és més estabilitat i podeu permetre-us guanyar menys diners, els terços i mitjes jornades són bones opcions per començar, ara, pensant en que siguin a prop de casa, que sinó el que guanyeu ho gastareu en benzina.

Us recomano que mireu això: http://www.sindicat.net/borsa/1516/
Hi apareixen les llsites de persones per espedcialitat i zona, posa on i quan treballa la gent, els que tenen l'asterisc vermell al costat és que han treballat en diferents llocs.
Les dates de finalització a vegades són orientatives (per exemple començaven per baixa de un mes i han estat tot el curs perquè era per embaràs) i potser surt que hi ha persones com que ja haurien acabat però segurament segueixen en aquella escola.
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
VespresVerds
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am

Re: SER MESTRE O NO

EntradaAutor: VespresVerds » dv. juny 03, 2016 4:38 pm

Gràcies, capseta!

A veure, jo sóc una mica cagadubtes però no hauria de ser-ho, tinc 27 anys, i fa 6 o 7 anys que sóc a llistes però amb el núm congelat. Fa 4 anys que treballo a una concertada (però no a jornada completa, per això vull marxar, i perqè a nivell d'ideals tampoc s'apropen als meus...). Tinc infantil i psicoped. i en principi tinc pensat posar-me a consorci (on he estat sempre, vaja), tinc un 42.000 aprox, sense actualitzar, suposo que em baixarà una mica aquest juliol...

No entenc massa tot aquest sistema, em sembla un embolic. He estat mirant la web de l'USTEC que has passat i a mi el que m'agradaria poder saber veure és quan podria sortir el meu núm., més o menys... És possible o m'estic flipant massa? :content:
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: SER MESTRE O NO

EntradaAutor: capseta » dv. juny 03, 2016 4:56 pm

Hauries de mirar la llista del teu servei territorial i de les teves especialitats i mirar la gent amb numero 40.000 mes o menys quan ha començat a treballar, quines jornades... Etc.

Per aquí costa una mica d'explicar. En realitat no és tant dificil d'entendre un cop es capta, però el que passa és que hi ha moltes dades i costa situar-se.
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
VespresVerds
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am

Re: SER MESTRE O NO

EntradaAutor: VespresVerds » dv. juny 03, 2016 5:50 pm

Gràcies capseta! :-()-)
lavidaesbonica
:: granota
:: granota
Entrades: 233
Membre des de: dg. oct. 12, 2014 7:21 pm

Re: SER MESTRE O NO

EntradaAutor: lavidaesbonica » ds. juny 04, 2016 2:54 pm

Hola noies, jo des de 2008 que vaig apuntar-me a les llistes de scundària amb especialitat PSI, ja que sóc psicòloga, i fins aquest gener no em van trucar!! He fet 1/3 en un institut fins ara final de curs, i el numero m'ha baixat del 40xxx al 25xxx!! Aleshores la meva pregunta és, com puc saber si al setembre em tornaran a trucar? He mirat les llistes d'interins dels meus sstt i gent amb el 30.000 treballen! Aixo vol dir que em trucaran segur?? Tinc marcats 1/3 i 1/2 de jornada.
flordelis
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dj. juny 02, 2016 9:16 pm

Re: SER MESTRE O NO

EntradaAutor: flordelis » ds. juny 04, 2016 2:56 pm

Hola noies,

Capseta, Vespresverds, moltes gràcies!

L'enllaç costa una mica d'entendre, jo m'he trobat a la posició 84 de 227, no sé si es bon lloc o no. Entenc que els primers de la llista treballen tot l'any, no?? a mesura va baixant la llista són substitucions més esporàdiques, vaig bé?

Vespresverds, si no tens obligacions econòmiques, amb l'edat que tens jo m'hi tirava de cap. Jo sóc més gran i tinc dos criatures, per això que estar alguns mesos sense cobrar em fa una mica de cosa. A part que no m'aclaro amb res de les jornades ni el que es cobra, vaja, que estic més perduda que res. La il·lusió la tinc, però la por també :-D .
flordelis
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dj. juny 02, 2016 9:16 pm

Re: SER MESTRE O NO

EntradaAutor: flordelis » ds. juny 04, 2016 2:59 pm

lavidaesbonica, acabo de veure la teva publicació, que bé no??? treballar per primera vegada tant seguit es una sort! et puc preguntar quan paguen per 1/3 mensualment? Jo crec que amb el que t'ha baixat el número el més probable es que et vagin trucant, no??? aix, això espero, molta sort!!!. Ara quedes sense sou ni atur? estic feta un mar de dubtes,

gràcies!
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: SER MESTRE O NO

EntradaAutor: capseta » ds. juny 04, 2016 3:28 pm

Hola!!

Lavidaesbonica, costa una mica de dir, però vaja, així feneralitzant si ja has treballat, no crec que triguin gaire a nomenar-te per treballar a 1/3.

Sobre el sou, he buscat a la web d'ustec perquè tenien una graella amb els sous segons les jornades i també les hores que es treballen, però ara no ho trobo. Estava molt bé, i desglossat per primaria i secundaria.

A 1/3 primaria el sou es d'aprox 600, una mica més a secundària. Això amb el 2% d'irpf. I a primaria son 10 hores a la setmana, a secundaria algo menys.

Ostres, a veure si trobo la graella qe us deia!
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: SER MESTRE O NO

EntradaAutor: capseta » ds. juny 04, 2016 3:30 pm

Ja ho he trobat!!!!

Hi ha graella per primaria i graella per secundaria: http://www.sindicat.net/profint/varis/index.php
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
VespresVerds
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am

Re: SER MESTRE O NO

EntradaAutor: VespresVerds » dg. juny 05, 2016 8:44 am

Tinc un dubte:

Quan mires la llista que has passat, capseta, poso barcelona i una de les meves especialitats i hi ha gent que li toca escoles fora de bcn... com és això?
Avatar de l’usuari
VespresVerds
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am

Re: SER MESTRE O NO

EntradaAutor: VespresVerds » dg. juny 05, 2016 9:44 am

A mi, més que pels diners, el que em fa respecte és això d'anar canviant contínuament de lloc. Necessito conèixer i confiar en els meus companys (fer equip, vaja) per estar bé a la feina, i realment és això el que em fa enrere de llistes... Com ho porteu les que hi esteu?
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: SER MESTRE O NO

EntradaAutor: capseta » dg. juny 05, 2016 4:25 pm

Si estan treballant fora de bcn segurament és perque els van donar una destinacio al juliol. Una cosa son els nomenaments al llarg del curs i una altra les adjudicacions de vacants i mitjes vacants de l'estiu (s'hi pot optar a partir de que ja has treballat, pero és dificil que et donin plaça a menys que tinguis un numero molt baix o siguis d'angles).
Sobre anar canviat, jo he canviat molt poc de centres, quan demanes terços normalment et toca per tot el curs. I després he tingut sort de poder estar tot el curs a les escoles perquè em tocava mitja vacant.
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
lavidaesbonica
:: granota
:: granota
Entrades: 233
Membre des de: dg. oct. 12, 2014 7:21 pm

Re: SER MESTRE O NO

EntradaAutor: lavidaesbonica » dg. juny 05, 2016 9:26 pm

flordelis! Sísí, molta sort! Per això al ser la primera vegada encara vaig una mica perduda amb tot aquest tema de llistes,jornades, nomenaments,... Tot té els seus inconvenients clar, el tema d'anar voltant per escoles no és ideal, però es cobra bé i l'horari també és bo. Jo tinc l'esperança que hi haurà oposicions un dia o altre..! Mentrestant, anar fent punts. I si et notes rovellada podries aprofitar aquest estiu per actualitzar els continguts i una mica de tot en general, i així ja et prepares per si et nomenen de cara al curs vinent!
Avatar de l’usuari
VespresVerds
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am

Re: SER MESTRE O NO

EntradaAutor: VespresVerds » dt. juny 07, 2016 12:37 pm

quina diferència hi ha entre ser interí i substitut?

tinc entès que ets interí quan agafes una vacant, i que la resta de substitucions doncs substitut. Ara bé, això és qüestió de sort? de número baix? o de qè?
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: SER MESTRE O NO

EntradaAutor: capseta » dt. juny 07, 2016 2:28 pm

Sí, aquesta és la diferencia. I si ets interí et poden proposar per seguir el curs seguent i si ets substitut no.
Per obtenir cal tenir un número baixet, com a miñim en relació a la teva especialitat.
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
VespresVerds
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am

Re: SER MESTRE O NO

EntradaAutor: VespresVerds » dc. juny 08, 2016 6:27 am

capseta, tu quants anys fa que ets a llistes?
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: SER MESTRE O NO

EntradaAutor: capseta » dc. juny 08, 2016 6:41 am

Em vaig apuntar el juny de 2010 i treballo des d'octubre 2010. He treballat quasi ininterrumpudament des de llavors.
Primer any amb un terç,
segon any vaig anar ajuntant terços de diferents persones al llarg de l'any i vaig estar a 0,66 i sencera depenent del mes,
el curs seguent vaig tenir un terç pero a qui li feia el terç va estar de baixa tot el curs i vaig fer sencera,
El quart any vaig obtenir vacant de jornada sencera i a l'escola em van donar també un terç. Total: 0'83.
El cinquè any vam fer el mateix. Vaig continuar al mateix cole.
I aquest que és el sisè curs continuo al mateix cole dels ultims anys. I he seguit amb la mitja vacant de sempre i hem pogut afegir una altra mitja vacant, aixi q faig sencera.
El curs vinent puc seguir al matix cole però una mitja vacant desapareixerà, així que hauré de tornar a fer 0'83 si vull seguir al mateix lloc. I crec que decidiré quedar-me. Per un lloc on estic bé i em valoren... De fet estan intentant que pugui quedar-m'hi a sencera, ja veurem.

Però bé, com veus els tres primers anys sort d'haver acceptat terços (que després ampliavem) i després gràcies de la mitja jornada, que també hem ampliat.
Ha sigut casualitat/sort i la meva estratègia laboral. He preferit assegurar-me feina encara que fos poc i demanar ampliacio a les escoles si era possible.
Si es demana només sencera és més complicat tenir estabilitat, tot i que hi ha especialitats que van millor. A Educacio especial va força ràpid, però els qui ho tenen millor de tots son els de angles primaria.
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
lavidaesbonica
:: granota
:: granota
Entrades: 233
Membre des de: dg. oct. 12, 2014 7:21 pm

Re: SER MESTRE O NO

EntradaAutor: lavidaesbonica » dc. juny 08, 2016 9:38 am

Capseta! Quina sort!! 4 mesos i ja et van trucar...! Que bé. Jo tinc ganes d'afegir el grau de Primària perquè m'han dit que anirà molt més ràpid que no pas PSI... A més imagino que tenint PSI i PRI tindré el perfil d'educació especial, oi? Una pregunta... respecte al tema de mestra+anglès, fa uns anys vaig començar el grau d'educació social a la UOC (que no el vaig acabar...), i vaig haver de cursar anglès, amb la qual vai obtenir el nivell C1. Saps si això em serveix per activar PAN? O hauria de fer un examen a banda...?


Merciii!! :)

Torna a “Sóc mestre!”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::